emdadiranmehrbanner

بازگشت بریتنی گرینر در دادگاه روسیه در حالی که وکلای دادگستری خواستار تسامح هستند

بریتنی گرینر، ستاره بسکتبال آمریکایی، با اسکورت یک افسر پلیس نقابدار با سگ، مچ دستبندهایش، روز سه شنبه در دادگاه روسیه برای جلسه دیگری در دادگاهی که احتمالاً با محکومیت او در اواسط ماه جاری به پایان می رسد، حضور یافت. گفت.

یکی از بهترین بازیکنان نسل خود، خانم گرینر درگیر رویارویی روسیه و ایالات متحده بر سر حمله روسیه به اوکراین شده است. در حالی که پرونده در دادگاه در حال رسیدگی است، دعوا بر سر خانم. سرنوشت گرین به عرصه دیپلماسی تغییر کرده است و روسیه و ایالات متحده از مشارکت احتمالی او در مبادله با روس‌های برجسته در بازداشت آمریکا خبر می‌دهند.

هفته گذشته، وزیر امور خارجه آنتونی جی. بلینکن گفت که دولت آمریکا “پیشنهاد قابل توجهی را روی میز گذاشته است”، اگرچه او از بحث در مورد جزئیات خودداری کرد. او روز پنجشنبه در اولین تماس تلفنی خود پس از جنگ در اوکراین، این موضوع را با همتای روسی خود، سرگئی وی. لاوروف، در میان گذاشت. اما هیچ پیشرفتی گزارش نشد و هیچ پیشرفتی پیش از آنا اس. سوتنیکوا، قاضی شهر خیمکی در نزدیکی مسکو، در مورد این پرونده صادر نشد.

خانم. گرینر، 31 ساله، در حالی که حدود یک هفته قبل از حمله روسیه به اوکراین برای بازی برای یک تیم محلی به یکاترینبورگ روسیه سفر می کرد، در فرودگاه مسکو بازداشت شد. ماموران گمرک در چمدان وی دو فشنگ ویپ حاوی کمتر از یک گرم روغن حشیش کشف کردند.

با این حال، خبر بازداشت او تنها پس از شروع جنگ علنی شد. او به تلاش برای قاچاق مقدار قابل توجهی مواد مخدر غیرقانونی به روسیه متهم شد، جرمی که تا 10 سال زندان در پی دارد.

ماه گذشته، خانم گرینر به اتهامات وارده اعتراف کرد و تاکید کرد که قصد نقض قوانین روسیه را نداشته است و این ماده غیرقانونی در چمدانش در نتیجه نظارت در حین بستن چمدان با عجله بوده است. به گفته تیم حقوقی او، در روسیه، اعتراف به گناه به محاکمه پایان نمی‌دهد و انتظار می‌رود که روند رسیدگی تا اواسط آگوست ادامه یابد.

روز سه شنبه خانم وکلای گرینر یک کارشناس را فراخواندند که آزمایش کرد که تجزیه و تحلیل کارتریج‌های ویپ که توسط دولت انجام شده است، الزامات قانونی روسیه را برآورده نمی‌کند.

الکساندر بویکوف، خانم الکساندر بویکوف گفت، بنابراین، “تعیین مقدار دقیق” این ماده غیرقانونی اشتباه است. وکیل گرینر بر اساس قانون کیفری روسیه، شدت مجازات از جمله به میزان مواد مخدر کشف شده در اختیار متهم بستگی دارد.

خانم. تیم حقوقی گرینر در تلاش است تا قاضی را متقاعد کند که حکم نهایی را کاهش دهد. یکی از خانم ها را داشتند. هم تیمی های روسی گرینر، یوگنیا بلیاکووا، به همراه مدیر و پزشک تیم شهادت می دهند. تیم حقوقی او همچنین استدلال کرده است که او مجاز به استفاده از حشیش دارویی در آریزونا بوده است، جایی که او از سال 2013 برای تیم فونیکس مرکوری بازی می‌کند تا درد ناشی از صدمات وارده به ستون فقرات، مچ پا و زانوهایش را تسکین دهد.

در طی شهادت خود در دادگاه هفته گذشته، م. گرینر توضیح داد که چگونه پس از بازداشت با سیستم حقوقی روسیه گیج کننده و گاه گیج کننده مواجه شده است. او گفت که حقوق او برای او توضیح داده نشده است و تنها 16 ساعت پس از شروع بازداشت وکیل ارائه شد. خانم. گرینر همچنین گفت که به او دستور داده شده بود که اوراقی را بدون هیچ توضیحی در مورد آنچه دلالت دارند امضا کند و مترجمی که توسط مجری قانون ارائه شده بود، «تقریباً هیچ چیز» را ترجمه نکرده است.

ماریا بلاگوولینا، وکیل شرکت ریبالکین، گورتسونیان، دیاکین و شرکا که همچنین نماینده خانم خانم است، گفت که جلسه رسیدگی به روز پنجشنبه موکول شد، زمانی که هر دو طرف استدلال پایانی خود را ارائه خواهند کرد. آسیاب کن.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما