emdadiranmehrbanner

با پایان فصل تور PGA، گلف LIV به دنبال تقویت جایگاه خود است

اعتراض‌ها و جنجال‌ها در مورد حمایت مالی LIV Golf هر یک از سه رویداد قبلی این مجموعه را که در خارج از لندن، نزدیک پورتلند، Ore، و در باشگاه گلف ملی ترامپ در بدمینستر، نیوجرسی برگزار شد، تحت تأثیر قرار داده است. واکنش مشابهی ممکن است در بولتون رخ دهد. شهری با حدود 5600 نفر، که یک منطقه مشخص در نزدیکی پارکینگ تماشاگران گلف را در اختیار معترضان قرار داده است.

وارنر اعتراف کرد که وقتی تصمیم او برای تعهد به LIV Golf در روز سه‌شنبه اعلام شد، از نظرات منفی در رسانه‌های اجتماعی که آن را درگیر کرده بود، شگفت‌زده شد. وارنر، بازیکن محبوب تور PGA و یکی از معدود گلف بازان سیاهپوست در تور یا میادین قهرمانی بزرگ، گفت که برای خواندن هر یک از اظهارات تحقیرآمیز وقت گذاشت، حتی اگر به او هشدار داده شده بود که این کار را نکند.

وارنر گفت: «من از هارولد بودن خجالت نمی‌کشم.» سپس افزود: «اما وحشتناک بود. چه کسی دوست دارد از او متنفر باشد؟ از متنفر شدن متنفرم ترجیح می‌دهم حتی شناخته نشده باشم تا اینکه از من متنفر باشند.»

اما وارنر، که 10.4 میلیون دلار جایزه در تور PGA به دست آورد، گفت که پاداش امضای اولیه LIV Golf – پرداخت او فاش نشده است – برای محافظت مالی از خانواده خود دریافت کرده است. وارنر با اشاره به تربیت متواضع خود در گاستونیا، NC، گفت: «برای بچه‌ای که در جایی که من بزرگ شده‌ام، این فرصتی برای من بود که مطمئن شوم فرزندم هرگز در چنین موقعیتی قرار نخواهد گرفت – هرگز – و این به معنای دنیاست. به من.»

در میان همه هیاهوها و هیاهویی که سرمایه گذاری گلف LIV ایجاد کرده است، یک واقعیت صریح در مورد اختلال در وضعیت فعلی گلف در تابستان امسال ظاهر شده است: جوایز بسیار بیشتری تقریباً بین هر بازیکن برتر حرفه ای توزیع خواهد شد. در اواخر ماه گذشته، تور PGA ناگهان فاش کرد که از شروع فصل آینده، میانگین کیف پول برای 12 رویداد موجود، به علاوه چهار تورنمنت دیگر که هنوز نامگذاری نشده است، 20 میلیون دلار خواهد بود. این یک جهش قابل توجه در درآمد بازیکنان است، و تصادفی نیست، دقیقاً شبیه جایزه موجود در هشت رویداد گلف LIV در سال جاری است.

تور PGA همچنین اعلام کرد که برنامه تأثیر بازیکن را که سال گذشته آغاز شده بود، تقویت می کند که به 10 بازیکن برتر از یک استخر 40 میلیون دلاری بر اساس محبوبیت آنها بر اساس جستجوهای اینترنتی، آگاهی عمومی طرفداران گلف، اشاره در رسانه ها و قرار گرفتن در معرض پخش، پرداخت می کند. برنامه جدید اکنون دو برابر تعداد بازیکنان از یک استخر پاداش که به 100 میلیون دلار رسیده است، پاداش می دهد.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما