emdadiranmehrbanner

بهترین چکمه های Forever چیست؟


چرا برای پنج سال حل و فصل؟ من 10 را انتخاب می کنم. یعنی زمانی که ائتلاف پوشاک پایدار تأثیر زیست محیطی یک لباس را صفر می کند. و مانند کفش‌های کتانی، تخت و یک جفت کفش پاشنه‌دار، چکمه‌ها – از نوع روزمره، نه از نوع بارانی یا برفی – یکی از اجزای اصلی کمد کفش هستند. پیدا کردن جفت مناسب می‌تواند تعداد بی‌شماری از مشکلات لباس‌پوشی را حل کند، به‌گفته‌ای که حمایت از مچ پا را نیز فراهم می‌کند. اما از کجا باید شروع کرد؟

انتخاب هایی در قد، پاشنه و جنس مواد وجود دارد.

وقتی صحبت از قد به میان می‌آید، نباید کسی را متعجب کرد که در محیط فعلی، مردم بر سر اینکه چه نوع چکمه‌هایی بهتر هستند تقسیم می‌شوند: تا زانو یا مچ پا. (چکمه های تا ران پارتیزان های خاص خود را دارند، اما فکر نمی کنم هیچ کدام از آن ها ادعا کنند که این استایل پایه ای است؛ آنها بیشتر شبیه به کیک هستند.)

مسلماً چکمه‌های زانو و مچ پا مکمل یکدیگر هستند – من تقریباً در هر دو سبک از اکتبر تا آوریل زندگی می‌کنم – اما اگر مجبور هستید یکی را انتخاب کنید، کارشناسانی که مورد بررسی قرار دادم موافقت کردند که باید نیم بوت باشد. ارتفاع کمتر باعث می شود که فقط کمی همه کاره تر شود.

به گفته Angela Koh، ویراستار بازار T، “یک چکمه ساده و مشکی، عاری از هر گونه طرح یا ریزه کاری اضافی” بهترین گزینه است که در حالت ایده‌آل با زیپ در کناره قرار دارد. همانطور که او اشاره کرد، “برچسب هایی مانند Hermes و Saint Laurent این سبک را در مجموعه “carry over” خود دارند، به این معنی که در تمام طول سال، فصل به فصل در فروشگاه ها وجود دارد، که به خوبی نشانه ای است که این سبک است. دوام خواهد آورد.

پل اندرو، طراح کفشی که مجموعه همنامش در حال حاضر دارای دو مدل نیم بوت متفاوت است و دارای امضایی در پاشنه های جالبی است که به طور غیر شهودی نیز راحت هستند، با این موضوع موافق است. (اگر می خواهید پرپر کنید، Curve را بررسی کنید.)

قد هرچه که باشد، پوست گوساله سیاه “باید ماده انتخابی شما باشد.” اندرو گفت.

سپس، او ادامه داد، انتخاب واقعاً به این بستگی دارد که چه هویتی را می‌خواهید برقرار کنید. اگر این نقطه قوت است، “یک چکمه چلسی با کفی صاف راه حلی است، به خصوص به این دلیل که روند کفش های کتانی لوکس در نهایت رو به زوال است.” برای داشتن حال و هوای ظریف‌تر و کلاسیک‌تر، یک چکمه چرمی ساده با یک پنجه نوک تیز و یک پاشنه کوچک انتخاب کنید (هرچه پاشنه بلندتر باشد، راه رفتن راحت‌تر خواهد بود).

در مورد اینکه کجا چکمه پیدا کنیم، خانم. Koh «برندهایی را پیشنهاد می‌کند که طول عمر را در مقابل گرایش‌ها در اولویت قرار می‌دهند» و Everlane، Mango و – برای یک گزینه چرم گیاهی – Nae را بررسی می‌کند. او همچنین خاطرنشان کرد که ارزش دیدن فروشگاه‌هایی مانند Nordstrom Rack را برای گزینه‌های ارزان قیمت دارد، زیرا این سبک‌ها بدون فصل هستند.

و سپس، برای اطمینان از طول عمر بیشتر، شیرهای آب را به کفی اضافه کنید، به یاد داشته باشید که از اسپری محافظ در بالا استفاده کنید و چکمه های خود را صیقلی نگه دارید. طراحی عالی فقط می تواند شما را تا این حد پیش ببرد. اگر می خواهید زمان و پول خود را صرف انتخاب قطعه ای کنید که ماندگار باشد، باید سهم خود را نیز انجام دهید.

هر هفته در Open Thread، ونسا به سوال خواننده مرتبط با مد پاسخ می دهد، که می توانید هر زمان که بخواهید از طریق آن برای او ارسال کنید. پست الکترونیک یا توییتر. سوالات ویرایش و فشرده می شوند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما