emdadiranmehrbanner

جستجو برای ملوانان گمشده آمریکایی که توسط گارد ساحلی تعلیق شده اند



CNN

گارد ساحلی ایالات متحده جستجوی خود برای یافتن سه آمریکایی مفقود شده را که آخرین بار در 4 آوریل در نزدیکی Mazatlán، مکزیک شنیده شده بود، به حالت تعلیق درآورده است.

در این بیانیه آمده است: پس از اینکه نیروهای دریایی مکزیک و گارد ساحلی ایالات متحده «281 ساعت جستجوی تجمعی را انجام دادند که تقریباً 200057 مایل دریایی مربع را پوشش می‌دادند» بدون هیچ نشانه‌ای از کشتی یا مسافران مفقود شده، جستجو «در انتظار پیشرفت‌های بیشتر» به حالت تعلیق درآمد.

بنا بر گزارش ها، دو مرد و یک زن سوار بر کشتی “Ocean Bound” در 4 آوریل مازاتلان را در مسیر خود به سمت سن دیگو با قصد توقف در کابو سان لوکاس ترک کردند، اما در نهایت به آنجا گزارش ندادند یا به آنجا نرسیدند.

کری اوبراین، فرانک اوبراین و ویلیام گراس همگی “ملوانان باتجربه” هستند، طبق بیانیه مشترک قبلی خانواده هایشان.

فرمانده گرگوری هیگینز، رئیس مرکز فرماندهی منطقه 11 گارد ساحلی گفت: “جستجوی جامعی توسط شریک بین المللی جستجو و نجات ما، مکزیک، با گارد ساحلی ایالات متحده و کانادا انجام شد. از محل نگهداری سه آمریکایی یا آنچه ممکن است اتفاق افتاده باشد. عمیق ترین همدردی ما با خانواده و دوستان ویلیام گراس، کری اوبراین و فرانک اوبراین است.”

در این بیانیه آمده است که خانواده در این زمان خواستار حفظ حریم خصوصی هستند.

هیگینز قبلاً به سی ان ان گفته بود که هنگام حرکت سه نفره آب و هوا کمتر از ایده آل بود.

زمانی که آنها سفر خود را آغاز کردند، می دانیم که شرایط برای آن نوع سفر بهینه نبود، اگرچه مطمئناً در آن زمان کشتی های بادبانی در آنجا وجود داشت. هیگینز روز شنبه به فردریکا ویتفیلد از سی‌ان‌ان گفت: بادهای بالقوه بیش از 30 گره و دریاها بین 15 تا 20، شاید بیشتر، فوت در زمان سفر خود دارند.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما