emdadiranmehrbanner

خدمات سئو سئو سایت حرفه ای تبدیل ترافیک به درآمد دی ام روم

از این رو می‌توان گفت با افزایش رقابت در این صنعت، سئو کردن سایت فروشگاهی یکی از مهمترین عوامل موفقیت و دیده شدن سایت‌های فروشگاهی در نتایج موتورهای جستجو (مثل گوگل) و افزایش قدرت بازاریابی و فروش آنها است. اگر شما هم به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار در فروشگاه‌های آنلاین به دنبال دیده شدن محصولات خود و برندینگ هستید بهتر است تا پایان این صفحه با من همراه باشید. در این صفحه به بررسی اصول و روش‌های مرتبط با سئو سایت‌های فروشگاهی و نکات سئو سایت فروشگاهی پرداخته و راهکار‌هایی برای بهبود رتبه‌بندی و جذب ترافیک بیشتر به سایت شما ارائه میکنم. علاوه بر کلمات کلیدی شما باید بدانید که در موتورهای جستجو پارامترهای زیادی نقش مهمی بر عهده دارند. اگر کار خود را به عنوان یکی از بازاریاب های موفق قبول کنید باید رتبه فروش محصولات تان را بالاتر ببرید. هر یک از مواردی که به بهینه سازی سئو سایت شما کمک می کنند را باید بشناسید.

این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. از طرف دیگر، تبلیغات می‌تواند به صورت فوری به افزایش ترافیک و فروش برای سایت فروشگاهی شما کمک کند. با این وجود می‌توان گفت انتخاب بر اساس شرایط سایت شما و بودجه‌ای که در نظر دارید به عهده خودتان است. راهکار سئو در ترا توسط تیم‌های اختصاصی استراتژی، تکنیکال، تولید محتوا و تبلیغات برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی می‌شود. از آن‌جا که سئو بسیار پویا است، تیم ترا از ابزارهای مدرن بهره گرفته و وب‌سایت شما را با جدیدترین به‌روزرسانی‌های موتورهای جستجو تطبیق می‌دهد.

یکی از روش های موثر برای این کار طراحی سایت های اینترنتی است. طراحی سایت از قسمت های مختلفی تشکیل شده و هر کدام این قسمت ها برای کارایی بهتر باید توسط متخصصین ماهر انجام شوند. سئو سایت از بخش های مختلفی تشکیل می شود که از انواع آن می توان به سئو خارجی، سئو تکنیکال و سئوی داخلی و… در این مقاله قصد داریم به بررسی سئو خارجی و تکنیک های آن بپردازیم. یکی دیگر از برترین تکنیک‌های لینک سازی خارجی 2023 تعامل در شبکه‌های اجتماعی است.

بعد از انتشار الگوریتم پاندا، درست در سال بعدی یعنی سال 2012 گوگل الگوریتم جدیدی بانام پنگوئن معرفی و منتشر کرد. با روی کار آمدن این الگوریتم بسیاری از سایت‌ها که از لینک‌های بی‌کیفیت و اسپم استفاده کرده بودند از نتایج گوگل حذف شدند. بااین‌وجود پیشنهاد می‌کنیم همیشه با سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان، لینک سازی کنید.

بدون کمک ابزارهای سئو، پیدا کردن لینک‌های شکسته کار بسیار دشواری است. یکی از بهترین ابزارها برای اینکار، Ahrefs است که با کمک آن می‌توان خیلی سریع لینک‌های شکسته را پیدا کرد. اما با توجه به اینکه سایت Ahrefs رایگان نیست و برای استفاده نیاز به پرداخت هزینه دارد، پیشنهاد می‌کنیم از ابزار Screaming frog استفاده کنید. امروزه نیز سایت‌های بسیاری این فضا را ایجاد می‌کنند تا صفحات سایت‌شان با یکدیگر رقابت کنند! به عنوان مثال، تفاوتی بین “آموزش کاشت ناخن” با “دوره کاشت ناخن” وجود ندارد. اما برخی از سایت‌های آموزشی دو صفحه با این عناوین ایجاد می‌کنند.

فاکتورهای زیادی روی سئوی سایت و تعیین جایگاه آن در موتور جستجوگر گوگل تاثیر دارد. به صورت کلی می‌توان گفت هزینه سئو ثابت نیست و بستگی به میزان کار و زمانی که برای بهبود سئو صرف می‌شود دارد. همچنین این هزینه ها ممکن است به دلیل نیاز به تحلیل و بررسی مواردی از جمله رقبا، کلمات کلیدی، سئو داخلی و خارجی و بهینه‌سازی محتوا، بیشتر از بهینه‌سازی سایت‌های ساده باشد. برای اینکه یک وب‌سایت در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد، هم به سئو داخلی و هم به سئو خارجی احتیاج دارد.

اگر می خواهید وب سایت شما از نظر محتوا رتبه بالایی به دست بیاورد باید در مورد سئو سایت داخلی و خارجی اطلاعات بیشتری دریافت نمایید. اساسا در بهینه سازی و خدمات سئو seo، موتورهای جستجوگر برای سایت‌هایی که کاربرپسند هستند، امتیاز بیشتری در نظر می‌گیرند. کامنت مارکتینگ (Comment Marketing) شاید در نگاه اول کار بیهوده‌ای به نظر برسد.

سئو محلی در نمایش نتایج گوگل تاثیر مستقیم دارد و به کسب و کارها کمک می‌کند تا حجم قابل توجهی از مشتریان محلی را به سمت خود جذب کنند. اگر به درستی از دستورالعمل‌های سئو محلی استفاده نمائید، وب سایت در نتایج جستجو گوگل دقیقا در موقعیت جغرافیایی دلخواهتان نمایش داده می‌شود. خدمات سئو فرآیندی است که اجرای اصولی آن، سبب بهینه‌سازی صفحات سایت و در نتیجه افزایش رتبه و جایگاه در نتایج جستجو را به همراه دارد. بهبود رتبه صفحات در نتایج جستجوی کاربران، به ترتیب افزایش بازدید، جلب اعتماد کاربران، رشد کسب و کار و در نهایت افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت. برای دستیابی به موفقیت در نتایج جستجو، نیاز است که فعالیت‌هایی را انجام دهیم تا کاربران ارتباط بهتری با وب‌سایت برقرار کنند.

سئو اینستاگرام چیست؟ + 9 تکنیک کاربردی در سئو اینستاگرام

از مزایا و ویژگی های این تورها می گویید و برندتان را به آن ها معرفی می کنید. این لنز جدید مسیر محتوای شما را تعیین می کند و ترافیک بیشتری را هم روانه ی سایت شما می کند. در نظر داشته باشید رفع برخی از مشکلات سئو سایت علاوه بر قابلیت استفاده صحیح از ابزارهای مختلف، نیاز به دانش و تجربه عملی بالا در این زمینه دارد. موارد کوچکی هستند که نقش راهبردی دارند و به کاربران اجازه می دهند تا به صفحه قبل بازگردند بدون اینکه روی دکمه back کلیک کنند یا لینک نوار آدرس را کوتاه کنند.

اگر شما قادر باشید مقاله ای بنویسید که مورد توجه افراد قرار بگیرد بک لینک مناسب دریافت می کنید. وبلاگ نویسی، کامنت گذاری در وب سایت ها و رپورتاژ خبری کمک می‌ کند که شما بک لینک های متفاوتی را برای سئو سایت دریافت نمایید. در بهینه سازی سئو خارجی شما برای بالاتر بردن رتبه سایت خود می توانید از شبکه‌ های اجتماعی استفاده کنید. بارها در جامعه و افراد اطرافتان شنیده‌اید که می گویند آقای یا خانم ایکس، آدم معتبری است؛ برای این اعتماد معیارهای مشخصی مانند خوش‌قولی، وقت‌شناسی، خوش‌حسابی، خوش‌اخلاقی و… را داریم. وب‌سایتی که با فعالیت خود، تولید محتوا عالی و به‌روز، نیازهای کاربران را برآورده می‌کند؛ یکی از وب‌سایت های معتبر شناخته می‌شود. نمایش سایت در نتایج جستجو گوگل از بهترین راه‌های ارائه خدمات و فروش محصولات می‌باشد.

کدها همانند ستون‌های خانه عمل می‌کنند و اگر کدهای سایت ما بهینه نباشند، نمی‌توان انتظار بالایی برای نتیجه گرفتن در سئو داشت. بنایی زیبا را در نظر بگیرید که در ارتفاعی مناسب در طبیعت ساخته شده است. بازتاب نور خورشید به زیبایی در پنجره‌های آن قابل مشاهده است. شیروانی با رنگ قرمز روشن، جلوه‌ای جذاب به این محوطه از طبیعت داده است.

مانند پروتکل‌های امنیتی که بهتر است از Http به Https تغییر کنند. در گذشته تاثیر مناسبی در کسب رتبه داشتند اما امروزه به اقدامی بدیهی تبدیل شده‌اند؛ اما همچنان نیز نسبت به سایت‌هایی که این اقدام را نکرده‌اند تاثیر کوچکی می‌گذارند. بسیاری از سایت‌های برند که امروزه می‌بینید در ابتدا با یک موضوع شروع کرده‌اند و بعد از گذشت سال‌ها توانسته‌اند فعالیت خود را گسترش دهند.

برای پاسخ توجه داشته باشید که گوگل در هر دقیقه 3.8 میلیون سرچ انجام می دهد. متاسفانه گوگل هنوز منابع کافی برای تشخیص این روش را نداشته و به همین علت است که فعلا آن را پنالتی نمی کند. تشخیص این روش واقعا کاری ندارد، اما برای گوگل خیلی منابع نیاز دارد که این منابع نیز منوط به هزینه زیادی است که با توجه به حجم ریکوئست ها گوگل نمی تواند آن را تامین کند.

داده ها پراکندگی زیادی دارند و نرم افزارهایی که مبتنی بر داده های آماری آنلاین هستند خطای زیادی دارند. به زبان ساده تر برای کسب و کارهایی که حجم جستجو خیلی کمتر است داده ها چندان راحت به دست نمی آیند. با توجه به اینکه وجود این اشکالات روی سئو سایت شما تاثیر زیادی دارد؛ پیشنهاد میکنم حتما برای سئو محصول، مقاله تگ کنونیکال را بخوانید و از استفاده کنید.

نمونه کار های طراحی کارت ویزیت

همان طور که گفتیم سئو درون صفحه برای توسعه وبسایت با کنترل مستقیم بالا انجام می شود اما برخلاف آن، سئو بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی می شود که در خارج از صفحه انجام می گیرد. در واقع هر چیزی که می تواند در به دست آوردن رتبه بندی سایت شما کمک کننده باشد. سئو بیرون صفحه بیشتر مربوط به زمانی می شود که شما از سایت های دیگر کمک می گیرید؛ یعنی زمانی که به یک سایت دیگر لینک می دهید تا مخاطبان آن، از شما بازدید کنند.

هر زمان که روی کسب جایگاه بیش از حد اصرار کنیم و تجربه کاربر را قربانی سئو کرده باشیم در واقع یک تکنیک سفید را به سیاه بدل می‌کنیم. مثلا در تولید محتوا اگر به فکر تکرار بیش از حد یک کلمه (در جایی‌که واقعا نیاز نیست) باشیم دچار Keyword Stuffing می‌شویم که یکی از روش‌های کلاه سیاه است. با کمک وب‌سایت‌هایی نظیر Google My Business پروفایل یا نمایه‌ی وب‌سایتتان را ثبت کنید. هرچقدر اطلاعات درج شده کامل‌تر باشد، تأثیرگذاری‌تان بیشتر خواهد بود.

اساسا بررسی‌ و کنترل وضعیت سایت باعث تثبیت رتبه و بهبود جایگاه سایت می‌شود. اساسا از نظر گوگل، بخش فنی سایت در فرایند سئو و بهینه سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین سبب سئو تکنیکال به مجموعه اقدامات فنی می‌گویند که به درک موضوع و محتوای صفحات سایت توسط ربات‌های گوگل کمک می‌کند. در ادامه خدمات مختلف سئو تکنیکال را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد. اجرای اصولی خدمات سئو سبب بهینه‌سازی صفحات برای کاربران و موتورهای جستجو می‌شود.

با توجه به مواردی که برشمردیم می‌توان به ظرفیت محتوای PR جهت تقویت استراتژی سئو خارجی و حتی برندسازی پی برد. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بخشی از سئو خارجی است و اگر بیشتر به آن فکر کنید، این روش نوعی ایجاد لینک است. بله، امروزه با توجه به تغییر الگوریتم و آپدیت های گوگل هر صفحه وب سایت نیازمند سئو بوده و باید فعالیت های متفاوتی برای ارتقاء صفحات صورت گیرد. من تلاش کردم تا تمامی موارد مورد نیاز را به شما ارائه کنم، اما اگر قصد دارید که سئو سایت خود را به مجموعه دیگری بسپارید، پیشنهاد می‌کنم با همکاران ما در بخش بازاریابی و فروش تماس بگیرید.

عبارت بهترین هدفون بلوتوثی را سرچ کردم و در سایت‌های مختلف شروع به خواندن مقاله کردم. در متن این رپورتاژ به‌دقت چند مدل از بهترین برندهای بازار را معرفی و مقایسه کرده بود. مطابق اصول رپورتاژ نویسی 3 انکرتکست آبی‌رنگ هم مرا به سایت دیگری هدایت می‌کرد. محتوا نظرم را جلب کرد و روی یکی از لینک‌ها کلیک کردم و به سایت تکنولایف رسیدم؛ درست به همان محصولی که برای خرید انتخاب کرده بودم. دیگر وقت را نکشتم و خریدم را انجام دادم.محتوای خوب و کاربردی در سئو خارجی همین‌طور عمل می‌کند؛ با شناخت درست از دغدغه‌ها و نیازهای مخاطبان، راه‌حل موثر را به آن‌ها نشان می‌دهد.

از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . موضوعی بسیار مهم که نه تنها در سئو سایت تازه تاسیس، بلکه در تمامی سایت‌ها باید به آن اهمیت داده شود. امروزه نیز سایت‌های بسیاری به قصد کاربر توجهی ندارند و فقط اولویت را به اهداف خود می‌دهند. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آترو از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای طراحی سایت استفاده می‌کنیم که بیشترین استفاده را در سراسر جهان دارد.

وقتی صحبت از سئو Off page می‌شود، انتشار رپورتاژ حرف اصلی را می‌زند. در بخش تکنیک‌های سئو سال 2022، در مورد روش های مختلف بک لینک سازی صحبت کردیم. شاید به‌جرئت بتوان گفت بهترین استراتژی بک لینک سازی و سئو خارجی انتشار رپورتاژ در سایت‌های معتبر است.رپورتاژ به معنای آگهی است. زمانی که در سئو درباره رپورتاژ حرف می‌زنیم، مرادمان مقاله‌ای مفید و البته کوتاه است که در سایت دیگری منتشر می‌شود و با 2 یا 3 لینک میهمانانی را به سایت ما هدایت کند. هر سایتی با هر هدفی، علاوه بر صفحه‌ی خانه، یک یا چند صفحه‌ی مهم دارد.

زیرا جذب کاربر باعث افزایش تجربه کاربری و باقی ماندن او در سایت می شود. با توجه به اینکه بک لینک های ساخته شده به سایت شما ارجاع داده میشوند، باید محتوای با کیفیت و مرتبط با موضوع خود داشته باشد. محتوای مناسب با کلمات کلیدی استفاده شده در جستجوها و ارائه محتوای مناسب برای کاربران، سبب بهبود کیفیت بک لینک ها و در نهایت انتقال ارزش و رتبه سایت شما در نتایج جستجو می‌شود.

برای رسیدن به صفحه اول علاوه بر سئو داخلی، به لینک سازی نیز احتیاج دارید. ما در سئو ارزان خدمات لینک‌سازی را برای وبمستران و سئوکارها مهیا کرده‌ایم. سئو خارجی (off page SEO) یا سئو خارج از سایت، همه‌ی فعالیت‌هایی است که خارج از وب‌سایتمان صورت می‌گیرد؛ حالا یا به دست خودمان یا توسط کاربران دیگر. سئو خارجی (Off-page SEO) در واقع به افزایش اعتبار و ترافیک سایت کمک می‌کند و به طور کلی برای رقابت با سایت‌های دیگر و جذب بازدید کنندگان بیشتر بسیار مفید است. با استفاده از روش های سئو خارجی می توان به رتبه بالاتر در موتور های جستجو دست یافت و این نتیجه را به دنبال دارد که سایت شما مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد. به طور کلی، سئو خارجی شامل فعالیت‌هایی مانند لینک‌بیلدینگ، بهینه‌سازی روی شبکه‌های اجتماعی، رعایت معیارهای مرتبط با نمایه‌بندی، بازاریابی محتوا و…

در این بخش تکنیک های سئو خارجی در سال 2022 را معرفی می‌کنیم. این سیگنال‌ها مثبت در نهایت یکی از عوامل تاثیرگذار در بخش سئو خارجی و اعتباریابی سایت و برندتان است. پیش از مطالعه این مطلب خوب است نگاهی به مقاله سئو داخلی و خارجی چیست؟ بیاندازید. از آنجایی که این سایت‌ها دائما به دنبال محتوای عالی هستند، از محتوای شما استقبال خواهند کرد. البته این احتمال هم وجود دارد که در قبال دریافت هزینه، مقاله را منتشر کنند.

در فیسبوک هفته یک عدد پست می گذاریم و کامنت اصلاً نیازی نیست آن زمان را بیشتر در کامنت مارکتینگ و برای سایت ها بگذارید تا در سوشال ها. در توییتر و لینکدین چون پست و آرتیکل ما خیلی داغ نمی شود، از فضای سفارش بک لینک بقیه استفاده می کنیم، کامنت های خود را آنجا می گذاریم. وقتی در یک حوزه ی کوچک و کم مخاطب فعالیت دارید و داده های کمی در مورد کلیدواژه ها دارید سعی کنید کلیدواژه ها را در اولویت دوم قرار دهید.

پس با رعایت اصول و نکات مهم سئو می‌توانید در بین این اطلاعات طبقه‌بندی‌شده جای داشته باشید. کدهای اسکیما تعداد زیادی دارند که می‌توانید با مراجعه به سایت schema.org آن‌ها را مشاهده و در صورت نیاز در سایتتان استفاده کنید. در ادامه توضیحات بالا؛ به هیچ عنوان در سایت های فروشگاهی و حتی غیر فروشگاهی، صفحات یتیم نسازید. منظورم از صفحه یتیم چیست؟ منظور همان صفحاتی است که آنها را ساخته اما هیچ لینک داخلی برایشان ایجاد نکرده اید.

  • برای لیک دهی به سایت خود بهتر است آن را به صورت غیر مستقیم به کاربر معرفی کنید.
  • مقالات متنوعی می‌توانید در سایت ایجاد کنید تا با مخاطبین هدف ارتباط برقرار کنید.
  • سئو محلی هم معمولا برای یک منطقه و یا محله خاصی انجام می شود.
  • این الگوریتم با شناسایی و زیر نظر داشتن سایت‌های مرجع، فرصت خوبی را در اختیار سایت‌های کوچک قرار می‌دهد تا جایگاه خوبی را در نتایج گوگل کسب کنند.

شما با کوچک ترین تغییرات در صفحه سایت می توانید روی سئو تاثیر بگذارید و نتایج جستجو گوگل را تغییر دهید. به همین دلیل به درستی انجام دادن سئو درون صفحه قبل از این که سئو بیرون صفحه انجام شود، اهمیت زیادی دارد. در حقیقت خدمات سئو سایت برای طیف گسترده‌ای از مشاغل و کسب و کارها مناسبند و بهترین نتایج را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. حتی اگر یک کسب و کار کوچک و تازه تاسیس دارید، انجام درست سئو می‌تواند به شما کمک کند که در زمان کوتاهی به یک برند شناخته شده تبدیل شوید. نکته مهم این است که انجام خدمات سئو را به افراد درستی بسپارید.

کلمات کلیدی مربوط به دسته بندی ها و محصولات اصلی ترین کلمات کلیدی سایت های فروشگاهی هستند. این نوع کلمات معمولا با عباراتی همچون “خرید” یا “قیمت” همراه اند. یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای به موفقیت رسیدن هر پروژه سئو، اجرای هدفمند سئو داخلی است. در بالاتر درباره تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه و سئو کلاه‌سفید توضیح کامل دادیم.

به همین سبب انجام یک اشتباه ساده به راحتی سرنوشت وب سایت را تغییر و می‌تواند در نتایج گوگل رتبه صفحات را کاهش دهد. شما به راحتی می‌توانید با بررسی نمونه کار سئو شرکت‌های مختلف سطح کیفیت عملکرد بهینه سازی سایت را دریابید. پس در هر موقعیت شغلی افراد مختلف می‌توانند در موتورهای جستجوگر از رتبه بالایی برخوردار شوند و در مقایسه با رقبا درآمدی چند برابر بالاتر را تجربه کنند. خدمات سئو حرفه ‌ای سایت باعث افزایش بازدید صفحات مختلف و اعتبار سایت می‌شود. همانطور که بیان شد همه‌ی افراد امروزه برای رفع نیاز و دریافت خدمات از موتورهای جستجوگر استفاده می‌کنند و در کسری از ثانیه به نتایج دلخواه خود دست می‌یابند.

مشکلات فنی دیگری نیز ممکن است در سایت تازه تاسیس وجود داشته باشد که بهینه کردن آنها نیز نقش کوچکی در موفقیت سئو خواهد داشت. یکی از مشکلات رایج در این زمینه طولانی بودن بیش از حد کدها بوده که در عملکرد سایت تاثیر منفی دارند. یا کدهایی که در اجرایی شدن مشکل دارند و این امکان را به کاربر نمی‌دهند تا به چیزی که می‌خواهد برسد.

سحر کارشناس سئوی منتوریکس است و دانش چشمگیری در پیاده‌سازی محتوای سئویی دارد. دقت و ظرافت کار سحر یکی از بارزترین ویژگی‌هایش محسوب می‌شود و تا رسیدن به هدف دست بردار نخواهد بود. ابزارهای کمکی، اطلاعات لازم برای تدوین و تحلیل استراتژی سئو خارجی را در اختیار ما می‌گذارند. با کمک ابزارهایی مانند Brandwatch سعی کنید، صفحاتی که در مورد برند شما صحبت کرده‌اند، اما لینک به وب‌سایتتان ندادند را پیدا کنید.

  • ولی قبل از آن برای هر مقاله از سایت خودمان فقط یک لینک از صفحه های اجتماعی می خواهیم.
  • لینک های خارجی و مخصوصا لینک هایی که از سایت های باکیفیت و قدرتمند می گیرید.
  • درواقع الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل بر روی نتایج جستجو شده کاربران تمرکز دارد و مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین نتایج را به کاربران نمایش می‌دهد.
  • شما باید برای دسترسی افراد به سایت خود لینک صفحات را در قسمت های مختلف شبکه اجتماعی بارگذاری کنید.
  • البته ویرایش روی سایت مپ و ساختار سایت، نیاز به تخصص دارد و نباید بدون داشتن دانش لازم روی آن تغییراتی اعمال کنید.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد. اگر سایتی با آدرس اشتباهی به شما لینک داده است، با آن‌ها مکاتبه کنید تا لینک صحیح را جایگزین کنند. توصیه می‌کنم مقاله «8 ترفند شبکه اجتماعی برای رشد هر استارتاپ» بخوانید. مهم‌ترین کی‌وردهای سایتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید کدام سایت رتبه‌ اول را دارد.

همچنین برای لینک های فالو (Follow) هم می‌توانید تنظیمات ویژه‌ای در نظر بگیرید. پس از اینکه این افزونه را نصب و فعال کردید، در پیشخوان ودرپرسی شما منویی به نام External Links اضافه می‌شود. در این بخش می‌خواهیم تعیین کنیم که تمامی External Links ها را نوفالو (NoFollow) کند. دقیقا وظیفه افزونه External Links این است که تمامی لینک های خارجی وب‌سایت شما را (NoFollow) می‌کند.

منظور از زامبی پیج آن دسته صفحات است که محتوای به شدت اندکی داشته و ارزش سئو کمی دارند. با توجه به اینکه خیلی از مخاطبان این مقاله؛ دوستانی هستند که هنوز اطلاعات کمی در مورد سئو دارند؛ نکات از صفر (مبتدی) شروع شده و به سمت نکات حرفه ای پیش میرود. در صفحه آموزش رایگان سئو ویدئوها و مرجع های آموزشی متنوعی را معرفی کرده ام. ما موفقیت تیم و شرکت خودمان را مدیون برنامه ریزی و پلن های موفق شما بودیم. در واقع از سایت خود نا امید بودیم تا اینکه با شما آشنا شدیم و مزه کسب درآمد میلیونی را حس کردیم.

به کارگیری این روش ممکن است پیامد های بدی همچون خارج شدن از فهرست پایگاه داده برای همیشه داشته باشد. شاید روش سئو کلاه سیاه باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود اما می تواند باعث جریمه شدن ادمین سایت و یا حذف کامل از فهرست داده ها در موتورهای جستجوگر هم شود. بهینه‌سازی و انجام خدمات سئو سایت و ارتقاء رتبه‌بندی آن در موتور جستجوی گوگل، قدمی بزرگ در شناخته شدن برندتان، فروش محصول و ارائه خدمات است. علت اهمیت سئو این است که موتورهای جستجو، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که باعث نمایش برندتان می‌شوند.

تا اینجا تنها لازم است این نکته را بیان کنیم که شناخت دقیق از رقبا و راه‌هایی که رفته‌اند فاکتور مهمی برای موفقیت است؛ از آن مهم‌تر اما شناخت ابزارهایی است که در اختیار دارید. یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تواند در سئو خارجی شما تاثیر مثبتی داشته باشد، حضور در تالارهای گفتگو و فروم‌هاست. شما می‌توانید بسته به نیاز کاربران‌تان در یکی از انجمن‌های گفتگو پروفایل داشته باشید و با کمک بازاریابی محتوایی به نیاز کاربران خود پاسخ دهید. بسیار از تالارهای گفتگو امکان درج لینک را نیز فراهم کرده‌اند، بنابراین شما می‌توانید با یک استراتژی درست کاربران را به سایت‌تان هدایت کنید.

چرا که احتمال دارد کاربران بر روی لینک کلیک کرده و وارد سایتتان شوند. خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند.

شرکت ترا طراحی سایت و سئو شرکت نگین تجارت شرق را با دقت و سخت کوشی فراوان انجام داده است. بر این اساس و با توجه به شناختی که اینجانب از شرکت ترا دارم، این شرکت را قویا در تمامی ابعاد فوق توصیه می کنم. تردیدی ندارم در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت فراوان شرکت ترا خواهیم بود.

آموزش لینک سازی داخلی به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که شما با لینک سازی داخلی اعتبار را از صفحات به یکدیگر انتقال می دهید. پس نتیجه میگیریم همانقدر که خرید بک لینک و لینک سازی خارجی اهمیت دارد لینک سازی داخلی نیز مهم است. ابتدا یک تصویر کلی از بک لینک سازی های وب‌سایت تاکنون به دست بیاورید. موتور جستجو به وسیله ارتباط لینک ها و سئو سازی می تواند به کیفیت محتوای هر یک از وب‌ سایت ‌ها پی ببرد. لینک هایی که با ارزش هستند را انتخاب می‌ کند و رتبه بهتری به آنها می دهد.

برای استعلام دقیق هزینه انجام سئو سایت خود با مشاورین ما در تماس باشید تا بصورت دقیق از هزینه های سئو سایتتان مطلع شوید. این امکان وجود دارد که یک سایت اینترنتی مرتبط با یک موقعیت مکانی ثبت شده در گوگل باشد و از این طریق شانس ما برای دیده شدن در جستجوهای محلی (مثلا عبارت “رستوران ایتالیایی میرداماد”) را افزایش دهد. شاید اگر به 7 نکته‌ای که در بخش قبل گفتیم توجه نداشته باشید راه‌اندازی PBN ساده و ارزان بنظر برسد ولی احتمال شناسایی آن توسط گوگل و جریمه شدن سایت‌ها بسیار بالا خواهد بود.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما