emdadiranmehrbanner

خرید آنلاین استند کاتالوگ رومیزی دو ردیفه لیزرکات

چرا که هر چه از مواد بیشتری استفاده شود، تولید محصول هزینه بیشتری در بر دارد. چاپ دیجیتال آرادین از سال 1382 در زمینه طراحی و چاپ شروع به فعالیت کرده و تا کنون به عنوان مجموعه پیشرو اقدام به خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز نموده است. تمام زیر مانیتوری سعی ما در این مجموعه بر این است تا با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و استفاده از نیروهای متخصص و مجرب به تولید آثار چاپی و رفع نیاز شما مشتریان عزیز برآییم. برای انتخاب انواع دسته بندی های استند های رومیزی طلق البرز کلیک کنید.

استند کاتالوگ

پنج طبقه مجزا برای جاگذاری کاتالوگ های سایز A4 و کوچکتراز آن، در استند کاتالوگ وجود دارد. که با خرید استند کاتالوگ به راحتی می توانید کاتالوگ های خود را طبقه بندی شده، در اختیار افراد قرار دهید. استند کاتالوگ ها در نمایشگاه ها، مراکز آموزشی، مراکز درمانی، فروشگاه ها، اداره ها، بانک ها، دفاتر خدماتی و… لازم به ذکر است که استند کاتالوگ A4 به صورت ثابت هستند و پرتابل نمی باشند. به این ترتیب این نوع استند کاتالوگ بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند، می تواند به کاتالوگ های شما نظم زیادی ببخشد.

سانتریفیوژ زمینی استیل 2 اینچ 2.2 کیلووات XZS50-32-160/22 لیست قیمت فروش خرید اینترنتی نمایندگی اصلی فروش کاتالوگ

تقریباً در همه نمایشگاه ها، شرکت ها و مجموعه ها از استند کاتالوگ جهت نگه داشتن و چیدمان انواع کاتالوگ های مربوط به مرکز و یا هر محتوای دیگر، استفاده می شود. این روزها که زیبایی و دکوراتیو مکان بسیار حائز اهمیت است، استند کاتالوگ ایستاده یا استند فروشگاهی فلزی در دکوراسیون داخلی شرکت ها و مراکز مختلف به چشم می خورد. به همین دلیل فروش جا کاتالوگ فروشگاهی یا در واقع استند کاتالوگ به خوبی بین مشتریان پرطرفدار است.

  • استند ها به علت کارایی بالا و کاربردی که دارند ، به دسته ها و اقسلام مختلفی با سایز ها و مدل های متنوعی موجود
    است.
  • اگر به دنبال خرید یک استند کاتالوگ برای کاتالوگ یا برگه های سایز A3 هستید، این محصول بهترین گزینه برای شما می باشد.
  • پنج طبقه مجزا برای جاگذاری کاتالوگ های سایز A4 و کوچکتراز آن، در استند کاتالوگ وجود دارد.
  • قطعا استند فلزی قیمت بیشتری نسبت به استندهای کارتنی و مقوایی دارد.

همانطور که از نامش پیداست استندی جهت نمایش انواع روزنامه ها و مجلات است . 1- معرفی کالا و محصول خود یا دیگران، 2- برندسازی صندوق انتقادات و پیشنهادات و بهبود شناخت مشتری ها از کسب و کار شما. برای اطلاعات بیشتر از مجموعه با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

لپ تاپ استوک برند اچ پی مدل Hp 17by0062st – رنگ کاتالوگ ا Dell inspiron 15-3000

پس شما فبلاً کاتالوگ‌ها و بروشورهایی را برای این کار چاپ کرده اید، اما در حال حاضر به دنبال روشی هستید، که با سازماندهی و نظم، آن ها در دسترس عموم قرار بدهید. برای این کار لازم است آن ها را طبقه بندی شده و منظم در دسترس افراد قرار بدهید. قطعاً برای سازماندهی وسایل شخصی و یا وسایل محیط کار خود، از قفسه های طبقه بندی شده، استفاده می کنید. برای بروشورها و کاتالوگ ها و سایر اوراق این چنینی هم، بهتر است از جابروشوری و یا جاکاتالوگی استفاده کنید.

البته در نظر داشته باشید که عوامل تاثیر گذار در خرید استند، فقط جنس و قیمت نیست بلکه مهم ترین معیار، کاربردهای آن هها می باشد. که البته نمونه هایی که در بانی چاپ تولید می شود و به فروش می رسد از نوع رومیزی هستند. معمولاً این استندها از جنس پلکسی هستند و فضای بسیار کمی را از میز اشغال می کنند.

استند، کانتر

باکیفیت‌ترین استند نمایشگاهی و استند تبلیغاتی از جمله استند پارچه ای، استند پاپ آپ، استند رول آپ، استند پوستر، میزکانتر، استند ایکس، استند پرچمی و پرچم ساحلی، استند بروشور، لایت باکس، استند رومیزی و استند گردان را از ما بخواهید. تولید و فروش استند کاتالوگ را در انواع مختلفی عرضه می کنیم که هر یک بر اساس متریال و اندازه هزینه متفاوتی دارد. به عنوان مثال استند جاکاتالوگی که تماماً فلزی است با استند کاتالوگ پلکسی فرق می کند. استند بروشورهای موجود همه از جنس پلکسی هستند، اما استند بروشور سه طبقه ای قاعدتاً بیشتر از یک طبقه ای است. برخی از استندها از تولیدات ما می باشد اما مواردی هستند که وارداتی می باشند و جاکاتالوگی نمایشگاهی وارداتی نیز بالاتر از نوع ایرانی آن است.

استندکاتالوگ یا همان جاکاتالوگی استندهای از پیش طراحی شده ای جهت نمایش کاتالوگ محصولات می باشد ، باتوجه به اینکه امروزه بروشور . این نوع استند تبلیغاتی به دو نوع استند ایستاده تبلیغاتی کاتالوگ و استند بروشور تبلیغاتی تقسیم می شود. که یکی برای فضاهایی است که می خواهید استند را بر روی زمین قرار بدهید و در آن کاتالوگ بگذارید، یکی هم برای قرار دادن بر روی میز است که در آن بروشورهای سه لت قرار بدهید. استند کاتالوگ چرخدار CW825در حال حاضر استند بروشور یا استند کاتالوگ در غرفه های نمایشگاه، همایش‌.. دومین روش ثبت سفارش به صورت تلفنی می باشد با تماس با شماره تلفن های موجود در سایت همکارن ما اطلاعات مورد نیاز را از شما کسب می کنند و در صورت توافق استند مورد نیاز شما را  تولید کرده و برای شما ارسال خواهند کرد.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما