emdadiranmehrbanner

در صورت حذف، لیبرتی از اینجا در فینال WNBA به کجا می‌رود؟

  • الکسا فیلیپو، ESPNO، 12 اکتبر 2023، ساعت 1:15 بعد از ظهر

    ببندش

    • بسکتبال کالج زنان و WNBA را پوشش می دهد
    • قبلا UConn و WNBA Connecticut Sun را برای هارتفورد کورانت پوشش داده بود
    • فارغ التحصیل استنفورد و بومی بالتیمور با تجربه بعدی در Dallas Morning News، Seattle Times و Cincinnati Enquirer

لاس وگاس – لیبرتی نیویورک به خود افتخار می کند که هرگز خیلی بالا یا خیلی پایین نمی آید. کورتنی وندرسلوت صبح چهارشنبه به ESPN گفت، مربی سندی بروندلو “هیچ وقت دکمه وحشت را نمی زند”، گارد گفت، دلیل اصلی عدم حذف بازی های پشت سر هم در فینال های WNBA در تمام فصل است.

بروندلو آن روز پس از باخت 104-76 تیمش در بازی دوم مقابل لاس وگاس آس، دکمه وحشت را نبست و به آنها باخت. اما غافلگیری و ناامیدی او در اظهارات پس از بازی برای رسانه ها مشهود بود.

– ما سختگیر نبودیم.

“همه چیز بسیار آسان بود.”

ما هیچ مقاومتی نداشتیم… خاکی وجود نداشت».

ما باید کمی افتخار کنیم که بهتر از خودمان بازی کنیم.»

احساسات بروندلو توسط بازیکنان چپ و راست او، برینا استوارت MVP 2018 و 2023 و جونکل جونز MVP 2021 منعکس شد.

جونز گفت: «ما باید عمیق‌تر کاوش کنیم.

استوارت، قهرمان دو دوره WNBA که اولین شکست‌هایش در یک بازی قهرمانی در سراسر NCAA و WNBA است، اضافه کرد: «باید به داخل نگاه کنیم و آن را بفهمیم.

انتخاب سردبیر

2 مرتبط

لیبرتی برای زنده نگه داشتن رویاهای قهرمانی خود در روز یکشنبه که میزبان The Game (3 بعد از ظهر به وقت شرقی، ABC) در مرکز بارکلیز است، مبارزه خواهد کرد. تیم‌هایی که در بهترین سری پلی‌آف WNBA با نتیجه 0-2 عقب هستند، هرگز نتوانسته‌اند بر کسری این سری غلبه کنند و در تاریخ فینال‌ها در هفت بار از هشت بار به مصاف هم رفته‌اند.

احتمال حذف هر دو تیم از یک هفته پیش بسیار دور بود. لاس‌وگاس و نیویورک فصل عادی را با نتیجه 2-2 تقسیم کردند و لیبرتی در بازی قهرمانی کمیسر جام در ماه آگوست برنده شد. آس در دور اول شیکاگو اسکای و دالاس وینگز را در نیمه نهایی شکست دادند. نیویورک باید در دور اول با یک تیم شماره 7 بهتر واشنگتن میستیک و همچنین با یک تیم سرسخت شماره 3 کانکتیکات سان روبرو می شد که نیویورک را در خانه در بازی 1 شکست داد تا شکست دهد و پیروز شود. نیمه نهایی

لیبرتی، که دارای سه بازیکن با تجربه فینال‌های فراوان در جونز، استوارت و وندرسلوت است – سه بازیکن بزرگ خارج از فصل آن‌ها – به نظر می‌رسید که در زمان پلی‌آف، قدرت و استعداد خود را عمیق‌تر کنند. آنها از باخت 15 امتیازی در بازی 1 مقابل سانز با سه بار شکست دادن آنها، از جمله دو بار در جاده، برگشتند.

اما تیمی که این هفته در لاس وگاس بازی کرد شبیه تیمی بود که در ماه اوت سه بار Aces را شکست داد یا تیمی که راه سختی برای رسیدن به فینال داشت.

می دانم که بهتر از این هستیم. باید به خودمان ثابت کنیم که تیمی بهتر از آنچه در این دو بازی اخیر نشان داده ایم هستیم. سندی بروندلو مربی لیبرتی

بروندلو، در دومین سال حضورش در نیویورک پس از دوران مربیگری در سن آنتونیو و با تیم فینیکس مرکوری، شیوه بازی مدافع عنوان قهرمانی آسیس را اعتبار می داند. اما او معتقد است که تیمش این فرصت را هم به دست نیاورد.

بروندلو در مورد تفاوت دیدارهای اوت با فینال گفت: “وگاس در حال حاضر بهترین بسکتبال خود را بازی می کند. آنها با تمام اعتماد به نفس بازی می کنند. می توانید شیمی آنها را ببینید.” “و برای ما، ما پیشرفت نکرده ایم. ما آن را نشان نداده ایم. ما ناامید هستیم، بسیار ناامید، زیرا ما تیمی بسیار بهتر از آنچه نشان داده ایم هستیم.”

پس از واگذاری 99 امتیاز در بازی 1، که 72 تای آن از طریق سه محافظ لاس وگاس به دست آمد، نیویورک باید به صورت دفاعی اجرا کند، اختلال بیشتری ایجاد کند و در بازی 2 به حفاظت از پاس بازگردد. دست دادن چهارشنبه، پس از 19-2 چهار دقیقه پس از بازی. پس از یک شوت 3 امتیازی، Aces فینال WNBA را به دست آورد – 38 امتیاز در کوارتر اول با 70% تیراندازی (6 به 10 از آن سوی قوس).

جکی یانگ و کلسی پلام با هم برای شوت 8 بر 15 از امتیاز 3 و 47 امتیاز در مجموع، در حالی که آجا ویلسون نتوانست با 26 امتیاز و 15 ریباند کار را تمام کند. آس اولین تیم در تاریخ WNBA شد که سه گلزن 20 امتیازی در فینال ها داشته است و این کار را در بازی های پس از فصل متوالی انجام می دهد.

نیویورک شبیه همان تیمی نبود که در ماه آگوست سه بار لاس وگاس را شکست داد یا با جرات و جسارت بازی کرد تا از واشنگتن و کانکتیکات در فصل بعد عبور کند. اتان میلر/ گتی ایماژ

هر کاری که Aces انجام داد بی زحمت، روشمند و روان به نظر می رسید، محصول هسته ای بود که سال ها با هم بازی کردند و فصل گذشته با هم پیروز شدند. به جز زمانی که لیبرتی در کوارتر دوم توانست توپ را به جونز برساند، برای آنها برعکس بود.

حتی نمایش‌هایی که نیویورک به خوبی اجرا کردند، همه چیز راه آس را شکست. در یک layup که حدوداً چهار دقیقه مانده به کوارتر اول باقی مانده بود، وندرسلوت و استوارت هر دو تقریباً توپ را پس از ضربه زدن از روی ویلسون قبل از اینکه پلام آن را در کرنر به دست آورد، توپ را شکست دادند. سپس استوارت و وندرسلوت به نظر می رسید که او را زیر سبد متوقف کنند، اما او موفق شد و توپ از یانگ به ویلسون به یانگ برگشت، که آلیشا کلارک را سوار کرد و در کرنر به گل رسید. سپس کلارک به سرعت آن را به سمت گری برد، که برای پایان دادن به تیراندازی با نتیجه 3 مقابل Vandersloot به پایان رسید.

بروندلو گفت: «آنها کارها را خیلی سریع انجام می دهند. “آنها می دانند که کجا قرار است باشند، کجا افتتاح شوند، چه کسی قرار است بیرون بیاید و نمایش اضافی.

داستان های برتر هفته از

دسترسی انحصاری به هزاران مقاله عالی در سال از نویسندگان برتر داشته باشید.• بارنول بدترین تیم های NFL را رتبه بندی می کند »• چه کسی می تواند رتبه NBA را در سال 2024 کسب کند؟ »• 10 چشم انداز بسکتبال کالج که باید بدانید » محتوای بیشتر ESPN+ »

در انتهای تهاجمی نیویورک خیلی بهتر نبود، زیرا از روی زمین (36.1%) و از 3 (22.9%) بدتر از بازی 1 شوت زد. وندرسلوت و یونسکو دوباره با 19 امتیاز در تیراندازی 5 به 19 (3 ​​بر 11 از 3) به مصاف هم رفتند و در حال حاضر در ضربات باز سری امتیاز 8 بر 25 را کسب کردند. استوارت تنها 6 گل میدانی به ثمر رساند، در حالی که – مشابه بازی 1 – جونز در نیمه دوم پس از یک دوره غالب خنثی شد. حتی یک Betnija Laney تهاجمی تر یا یک Marine Johannes روی نیمکت هم نمی توانست آنها را نجات دهد.

بروندلو گفت: “من فکر می کنم دفاع آنها واقعاً افزایش یافته است.” ما باید در مورد جایی که باید برش‌های قوی انجام می‌دهیم، هوشمندانه‌تر عمل می‌کردیم، نه فقط برش‌های نرم، برش‌های خشونت‌آمیز، تا بتوانیم واقعاً مردم را درگیر کنیم، صفحه‌های بهتری بسازیم، فقط جزئیات کوچکی که باز هستیم.»

عضدی با شرم شکست و ترس از پایان فصل قهرمانی در چهار روز می نشیند. بروندلو گفت که از آنها می‌خواهد که “از این تلاش خشمگین شوند” در حالی که به دنبال پاسخ هستند. او آنها را به جنگ ترغیب کرد و معتقد بود که با بازگشت او می توانند به شرق بازگردند.

بروندلو ببیند چه کسی سختی و صلابت را می آورد؟ Laney اغلب در خط دفاعی لحن را تعیین می کند، و او در این فینال ها فوق العاده بازی نکرده است، اما برای کاهش سرعت لاس وگاس به تلاش تیمی نیاز است.

دفاع لیبرتی باید راه‌هایی بیابد تا محافظان Aces را ناراحت کند، چیزی که در ماه اوت در آن بیش از حد موفق بودند. هیچ راهی برای شکست دادن لاس وگاس وجود ندارد، اگر نگهبانان آن بتوانند مانند آنها ضربه بزنند، و این اعتماد به نفس چیزی است که آنها مطمئناً به بروکلین خواهند آورد.

در خط حمله، آیا استوارت می تواند ضربه خود را پیدا کند؟ آیا جونز می تواند 40 دقیقه موثر باشد و از ناهماهنگی درونی استفاده کند؟ وندرسلوت و یونسکو باید در دفاع بهتر عمل کنند، اما در تهاجمی نیز باید فاکتورهایی باشند. لیبرتی باید از طریق رنگ بازی کند، چه زمانی که جونز توپ را بگیرد یا نگهبانان را رها کنند، هر چیزی که بازیکنان را در محیط زمین باز کند. باز کردن یوهانس – شاید حتی بازی بیشتر – می تواند در این تلاش بسیار مهم باشد.

برای دومین بازی متوالی، بروندلو خاطرنشان کرد که تیم او باید صفحه نمایش بهتری را تنظیم کند و اجازه ندهد که در فینال WNBA به همان اندازه که باید شوت های باز در طرف مقابل داشته باشد.

حتی در پی ناامیدی عمیق آنها در چهارشنبه، تمرکز لیبرتی روی چیزی است که بلافاصله در مقابل آنها قرار دارد: غلبه بر کسری 0-2 نیست، بلکه برنده شدن در بازی 3 در روز یکشنبه و بازی به روشی که می داند توانایی دارد.

بروندلو گفت: “می دانم که ما بهتر از این هستیم.” ما باید به خودمان ثابت کنیم که تیمی بهتر از آنچه در این دو بازی اخیر نشان داده ایم هستیم.»

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما