emdadiranmehrbanner

روز شکلات وارد این خانه & شیرین& کاملاً ساخته شده از شکلات شوید اخبار جهان

دهلی نو: خانه ای که از شکلات ساخته شده است، بیشتر شبیه یک خیال است تا واقعیت. شاید چنین مفهومی را از داستان محبوب کودکان هانسل و گرتل و خانه ساخته شده از چیزهای شیرین متعلق به یک جادوگر به یاد داشته باشید. همه دوستداران شکلات از دانستن اینکه خانه ای از شکلات در فرانسه وجود دارد که می توانید کتابی بردارید و بخورید، شگفت زده خواهند شد. مکانی به نام کلبه شکلاتی در سایتی به نام Booking.com فهرست شده است که مهمانان می توانند یک شب را با قیمت 50 یورو یا 4433 روپیه بگذرانند. این در Sèvres، فرانسه واقع شده است و توسط یک شکلات ساز معروف – Jean-Luc Decluzeau طراحی شده است.

طبق گزارش فوربس، دکلوزو با کمک پسرش خانه ای ساخت که 600 ساعت و 1.5 تن شکلات برای او صرف کرد. در طول ساخت آن، سازندگان مجبور بودند دمای خنک را حفظ کنند تا اجازه ندهند شکلات ذوب شود. بنابراین، در طول ساخت و ساز، تهویه مطبوع نصب شد. می توانید تصور کنید که آنها باید چه اقداماتی انجام می دادند تا مطمئن شوند شکلات دست نخورده باقی می ماند و از طرح طراحی منحرف نمی شود.

choc

(اعتبار: Booking.com)

خانه از شکلات ساخته شده است اما همه قسمت های خانه خوراکی نیست. در گزارش فوربس آمده است که به جز کف، تخت و دیوار، همه چیز داخل خانه خوراکی است.

خانه شکلاتی یک رویا برای هر شکلاتی است، اما متأسفانه، این خانه در فرانسه است و تنها کسانی که در نزدیکی آن زندگی می کنند می توانند لذت قدم گذاشتن به این پناهگاه شیرین را تجربه کنند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما