emdadiranmehrbanner

سفر هوایی پاییزی: در این روز کارگر و فراتر از آن چه باید انتظار داشت؟

(سی ان ان) – سفرهای هوایی تابستانی، به بیان ملایم، در تلاش بوده است. خیلی از مسافران می گویند دلپذیر است.

بر اساس داده‌های سایت ردیابی پرواز FlightAware، از جمعه قبل از روز یادبود، حدود 55000 پرواز در ایالات متحده لغو شده است و نزدیک به یک چهارم پروازهای ایالات متحده در تابستان امسال به تاخیر افتاده است.

کاتلین بنگز، خلبان سابق خطوط هوایی و سخنگوی FlightAware، گفت: «مشکل بزرگ با کمبود کارکنان» در این فصل و تمام سال 2022 تاکنون گریبانگیر سفرهای هوایی شده است.

Bangs تمایل دارد تا خطوط هوایی را در تلاش برای افزایش پروازهای قبل از همه‌گیری با چالش‌های کارکنان در سال 2022 از شک و تردید بهره‌مند کند.

بنگس گفت: «من فکر می‌کنم آنها واقعاً فکر می‌کردند که به اندازه کافی کارمند برمی‌گردند و به اندازه کافی کارمند جدید استخدام می‌کردند تا تقاضا را برآورده کنند، اما همانطور که همه ما دیدیم، این کار را نکردند.

مسائل مربوط به کارکنان کنترل کننده هواشناسی و ترافیک هوایی بر اختلالات تابستانی افزوده است.

اما برخی از کارشناسان صنعت خوش‌بینانه به سفر هوایی در تعطیلات آخر هفته روز کارگر خوش‌بین هستند و پیش‌بینی می‌کنند فصل سفرهای پاییزی روان‌تر باشد.

طبق برنامه سفر Hopper، ۱۲.۶ میلیون مسافر قرار است در تعطیلات آخر هفته از فرودگاه های ایالات متحده پرواز کنند. هاپر پیش بینی می کند پنجشنبه و جمعه شلوغ ترین روزها خواهند بود. دوشنبه نیز با رفتن مسافران به خانه شلوغ خواهد بود.

ترافیک هوایی روز پنجشنبه نسبتا روان بود. طبق داده های FlightAware، حدود 300 پرواز لغو شد – حدود 1٪ از پروازها. اوج لغو در تابستان امسال بیش از 6 درصد از پروازهای لغو شده است. کمتر از 20 درصد از پروازها در روز پنجشنبه با تاخیر انجام شد. بیش از یک سوم پروازها در تابستان امسال در روزهای اوج به دلیل تاخیر لغو شد.

وزارت حمل و نقل ایالات متحده داشبورد آنلاین جدیدی را منتشر کرده است که در آن مسافران می توانند اطلاعات مقایسه ای در مورد آنچه که هر یک از خطوط هوایی بزرگ ایالات متحده به مسافران ارائه می دهند را در زمانی که تاخیر یا کنسلی ناشی از عوامل تحت کنترل شرکت هواپیمایی باشد، بیابند.

به امید آخر هفته روز کارگر

اسکات کیز، مؤسس سایت معاملات پرواز و مشاوره سفر اسکاتز Cheap Flights، اخیراً به سی‌ان‌ان تراول گفت که انتظار دارد اختلالات کمتری در سفرهای هوایی در تعطیلات آخر هفته روز کارگر نسبت به مسافران در تعطیلات آخر هفته روز یادبود در آغاز تابستان رخ دهد.

“با نگاهی به تابستان، چند دوره سفر تعطیلات بزرگ را سپری کرده‌اید. روز یادبودی را داشتید که سفرهای هوایی به طرز وحشتناکی انجام شد. تاخیرها و لغو گسترده‌ای وجود داشت که برای بسیاری از افرادی که سفر می‌کردند به کابوس تبدیل شد… و سپس شما آخر هفته چهارم ژوئیه را داشتید، زمانی که کمترین اختلال در سفر وجود داشت.”

او پیش‌بینی می‌کند که آخر هفته روز کارگر به چهارم جولای نزدیک‌تر است.

او گفت: «من فکر می‌کنم دلیل آن این است که در روز کارگر تعداد مسافران کمتری نسبت به روز یادبود وجود خواهد داشت. “با مسافران کمتر، فشار کمتری بر سیستم وارد خواهید کرد.”

و اگر آب و هوا یا نیروی انسانی کمتر از حد ایده آل باشد، احتمال یک اثر دومینو کاهش می یابد.

مسافران در 3 ژوئیه 2022 در نیوآرک، نیوجرسی به فرودگاه بین المللی لیبرتی نیوآرک می رسند.

مسافران در 3 ژوئیه 2022 در نیوآرک، نیوجرسی به فرودگاه بین المللی لیبرتی نیوآرک می رسند.

جان ناسیون/STAR MAX/AP

سفر “بهینه” به سمت پاییز

بنگس گفت که خطوط هوایی برنامه های تابستانی خود را حدود 15 درصد کاهش دادند که به گفته او یکی از اصلی ترین دلایلی است که تعداد تاخیرها و لغو پروازها بیشتر نبوده است.

تقریباً در این زمان در تابستان 2019، کمی بیش از 50000 پرواز لغو شد – یا حدود 1.7٪ از پروازها. حدود 18 درصد از پروازها در آن تابستان با تاخیر انجام شد. در تابستان امسال، این ارقام نزدیک به 55000 لغو شده است – یا حدود 2.2 درصد از پروازها، با حدود 23 درصد تاخیر.

به گفته بنگس، کاهش عمیق‌تر برنامه در حال حاضر برای پاییز در جریان است، به علاوه تقاضا معمولاً با بازگشت بچه‌ها به مدرسه کاهش می‌یابد.

او گفت که بیش از 52000 پرواز از برنامه های پاییز شرکت های هواپیمایی ایالات متحده حذف شده است، از جمله بیش از 30000 پرواز امریکن ایرلاینز.

بنگس گفت: «سفر باید در طول ماه سپتامبر تا اکتبر بهینه باشد، زیرا تقاضا کاهش می‌یابد بنابراین سطح استرس در برنامه‌های سنگین هواپیمایی که در تابستان شاهد بودیم وجود ندارد.»

و دلیلی برای تشویق مردم در مورد قیمت ها وجود دارد.

کارشناسان هاپر اخیراً شاهد کاهش 37 درصدی متوسط ​​حقوق داخلی ایالات متحده برای سفر در ماه های سپتامبر و اکتبر در مقایسه با اوج بلیط هواپیما در تابستان بودند.

و همچنین ارزش نظارت و پرداختن به کرایه های جذاب تعطیلات را دارد. هیلی برگ، اقتصاددان ارشد هاپر، گفت: با پیش رفتن به سوی عید شکرگزاری و کریسمس، نرخ بلیط هواپیما به سرعت افزایش خواهد یافت.

Bangs همچنین برای بسیاری از جفت های شهری در ماه های سپتامبر و اکتبر یک سوم کاهش قیمت داشت.

او گفت: «با کاهش ظرفیت صندلی که برای پاییز برنامه ریزی شده است، افرادی که قصد سفر در ماه های سپتامبر و اکتبر و حتی اوایل نوامبر را دارند، باید این بلیط ها را از هم اکنون خریداری کنند، در حالی که تخفیف دارند.

Bangs انتظار دارد کرایه های تعطیلات تا سپتامبر و احتمالاً در اکتبر قبل از افزایش قیمت پایین تر باقی بماند.

مسافران در فرودگاه لاگواردیا در محله کوئینز نیویورک در 1 ژوئیه 2022 منتظر می مانند.

مسافران در فرودگاه لاگواردیا در محله کوئینز نیویورک در 1 ژوئیه 2022 منتظر می مانند.

آنگوس موردانت / بلومبرگ / گتی ایماژ

در مورد سفر تعطیلات اواخر امسال چطور؟

بنگس گفت که خطوط هوایی تنها زمانی کاملاً برای فصل شکرگزاری و کریسمس 2022 آماده خواهند شد که «سطوح کارکنان خود را به سطوح سال 2019 یا حتی فراتر از آن برگردانند».

او همچنین گفت که انتظار دارد گردش انواع کووید، به علاوه ویروس‌های فصلی مانند آنفولانزا، بر غیبت کارکنان در پاییز امسال تأثیر بگذارد و خاطرنشان کرد که بیماری در طول فصل کریسمس 2021 و تا ژانویه به شدت خطوط هوایی را تحت تأثیر قرار داده است.

بنگس گفت: «با برنامه‌ریزی کاهش‌یافته و افزایش پرسنل، خطوط هوایی در فصل شکرگزاری و تعطیلات 2021 موقعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارند.»

آب و هوا، البته، یک کارت وحشی است. آخرین روز شکرگزاری به آرامی برگزار شد “تا حدی به این دلیل که آب و هوا در سراسر 48 ایالت به هم پیوسته بسیار هماهنگ بود.”

شکل دادن به چشم انداز سفر هوایی

رسیدگی به مشکلات سفر هوایی ایالات متحده بسیار کار در حال پیشرفت است.

DOT علاوه بر فشار بر خطوط هوایی برای ایجاد شفافیت بیشتر در مورد حقوق مسافران، قوانین جدیدی را پیشنهاد کرده است که حمایت از مسافران خطوط هوایی را تقویت می کند. این پیشنهاد برای اظهار نظر عمومی باز است.

پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل ایالات متحده اخیراً به کیت بولدوان از سی ان ان گفت: “من درک می کنم که هرگز لغو لغو نخواهید داشت. همیشه در جایی طوفان وجود دارد، جایی غافلگیر می شود، جایی یک مشکل.”

“اما ما به یک سیستم قوی‌تر نیاز داریم. و ما انتظار داریم خطوط هوایی که با فروش بلیت‌ها درآمد جمع‌آوری می‌کنند، آماده خدمات رسانی به بلیط‌هایی باشند که می‌فروشند.”

بنگس گفت که کمبود خلبان ایالات متحده به این زودی ها از بین نمی رود.

او گفت: “ممکن است در طول ماه های پاییز مشکل کمتری به نظر برسد زیرا تقاضا کاهش می یابد، آب و هوا بهبود می یابد و به طور کلی پروازهای کمتری وجود دارد. اما خلبان های جدید تنها در یک جدول زمانی طولانی می توانند ایجاد شوند.”

بنگس گفت، در حالی که برای عموم مردم کمتر دیده می شود، مکانیک ها و تکنسین ها نیز کمبود دارند.

بوتیجیگ، وزیر حمل و نقل اذعان کرده است که اداره هوانوردی فدرال نیز مسائل مربوط به کارکنان را برای رسیدگی دارد، اگرچه او هنوز اکثریت اختلالات اخیر سفر هوایی را در خطوط هوایی قرار می دهد.

او گفت: «ما دیده‌ایم که به‌ویژه در منطقه نیویورک و فضای هوایی فلوریدا چالش‌های کارکنان برای کنترل ترافیک هوایی وجود دارد – بیشتر به دلیل سوراخی که بیماری همه‌گیر در خط لوله آموزشی ایجاد کرده است.

استراتژی های بیشتری برای بیرون آمدن

در اینجا چند نکته در مورد پیمایش در آسمان ها در حال حاضر و در هفته ها و ماه های آینده وجود دارد، در حالی که ما امیدواریم و منتظر سفرهای آرام تر هستیم:

اولین پرواز ممکن را انجام دهید: کییز گفت: “هرچه زودتر پرواز خود را رزرو کنید، شانس بهتری برای آن پیش می رود زیرا … هوا در صبح بهتر از بعد از ظهر است.” “اما همچنین به این دلیل که خطر لغو اثر دومینو را ندارید.”

از مسافران تجاری باهوش تقلید کنید: بنگس گفت: “آنها پیش‌بررسی TSA را دریافت کرده‌اند. آنها برنامه‌های خطوط هوایی را روی تلفن خود دانلود کرده‌اند.” برنامه FlightAware همچنین به مسافران کمک می کند تا از تغییرات پرواز آگاه شوند.

بدون توقف: Bangs and Keyes پیشنهاد کردند هر زمان که ممکن است، پروازهای متصل را بدون توقف رزرو کنید. در صورت وجود ممکن است ارزش هزینه اضافی را داشته باشد.

کیف را چک نکنید: کیز گفت: “اگر پرواز شما تاخیر داشته باشد یا نیاز به برنامه ریزی مجدد داشته باشید یا اتصالی را از دست بدهید، اگر مجبور نباشند کیف شما را در شکم هواپیما نیز پیدا کنند، انجام این کار بسیار آسان تر خواهد بود.”

هر چیزی را که می توانید بخواهید بخواهید: خط‌مشی‌های اصلاح‌شده خطوط هوایی (به پیوندهای بالا مراجعه کنید) با هدف شفاف‌تر کردن آنچه که در صورت اختلال در پرواز شما مستحق آن هستید، است.

بنگس گفت، همچنین می‌توانید اقامت‌های دیگری مانند کوپن پرواز رایگان یا واریز مایل به حساب پروازهای مکرر خود را درخواست کنید.

«ببینید چه چیزی می توانید بدست آورید» و «همیشه مؤدب باشید».

تصویر بالا: مسافران برای ورود به یک ایست بازرسی امنیتی در فرودگاه بین‌المللی لیبرتی نیوآرک در ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ صف می‌کشند. (جینه مون/گتی ایماژ)

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما