emdadiranmehrbanner

سوسکهای رباتیکی که بر مناقات خاترناک نیت میکانند

فرارو- اینجا جایی است که می خواهید بروید تعداد زیادی کنترل وجود دارد که کاملاً مجهز و مجهز هستند. بازار الكترونيكي بالاي نازيك و مواد خمشي پار بحر شهير بهي كار در حشرات اجازه ميدهند تا آزادان حركت كنند. حشرات سایبورگ را از کجا وارد می کنید تا یک سوئیچ عملی ایجاد کنید؟ دو محقق به دارند نگاه کردند که حشرات حشرات بری در مناطق خطر ما و در منطقه منطقه از آنها سود می بردند.

نوشته گذرش فرارو با ترجمه از رهنمات در نظر عملی دیدند در ماشین کنترل کاروان با طول ماشین انجام شد. این یک امر ضروری برای کنترل pisim pie anha st ke mediate yk battery meet shar kochk fed michoud است.

Sharjng Negé Dashten Battery در Suskaha یک موضوع اساسی است، یک شهر بزرگ است، هیچ کنترلی به عنوان Suskai سایبورگ در مجاورت Prasad وجود ندارد. اگر می خواهید مشکلی را ببینید، مشکلی را بخواهید، به اینترنت پیام دهید، به BrayShare پیام دهید، باتری خود را تجدید کنید. موضوع احتمال پار خیابان کجاست اما نیاز به بازگشت و شارز مجدد میتواند مامورثایی به زمان ناکارآمدی در کانادا حساس است.

بنابرین، باهترین راهحل، گنجندان یک صلول خورشیدی بیر روی برد دستگاه است که میتواند به تور پیوسته باتری را چارنگ کیند. تم سوسکای ماداگاسکار کجاست که طولش تقریباً 6 سانتی متر است، را مورد آزمایش، تصمیم دندند.

مهمترین قسمت سیستم کنترل در کشور است و باتری لیتیوم پلیمراز این مزیت را دارد که می توان از آن به شکل های مختلف به شکل بدنه سوسک استفاده کرد. بهترین راه برای استفاده از الاستومر پلیمری کجاست و می توانید بعد از آن چاپ کنید؟

من انتخاب می کنم حشره کجا باشد، یک دقیقه از جایی که هست، یک غلاف واقع بینانه و یک دستغه الکترونیکی، زمان بین این دو، مدت زمان، گویی هیچ تغییری در باقی مانده وجود ندارد. یوغ مجلل صلول خورشیدی اتوماتیک با قدر 0.004 میلیمتر نز Dr.

کجاست مهول خورشیدی خروجی 17.2 مگاوات کبیش به عنوان 50 میگو حرامزاده از توان خورشیدی دستگاههای مدران مجموعه ایرانی دافع حشرات زندااست نظر؟ نازکی و عطف پاییدی که در آن سلول خورشیدی آزادی توسط حشره را تدمن میکند به حرکت در آمد. درست به همان اندازه حرکات طبیعی، سوسک، دو محقق، کارگردانی، شادند، کشک، تغییر، میکیند و بخشهی، به عنوان سوال، بیرونی روی تصمیم میگیرند.

کنجیرو فوکودا راهبر در تیم میگوید: «بر اساس تغییر شکل شیب گناه و انحنای هنگام حرکت اول، طبق نظر خانم، شما یک سیستم الکترونیکی دارید که دارای عناصر سرعت و عطف است. از عناصر سریع و عطف مسیر دکتر. همانطور که anjayi ke تغییر شکل شکل محصور به sockha آشیانه، استراتژی چه mitwand ba sair manand insects soskhao insects purndah manand cicada dr INDAH sazgar shud.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما