emdadiranmehrbanner

صندوق سرمایه گذاری انرژی بیل گیتس در حال گسترش به سمت سازگاری با آب و هوا و سرمایه گذاری های بعدی است

تا به امروز، Breakthrough بر روی “پنج چالش بزرگ” متمرکز شده است، که از شرکت هایی حمایت می کند که قول کاهش آلودگی آب و هوا در برق، حمل و نقل، تولید، ساختمان ها و کشاورزی را می دهند. همه این تلاش ها اشکال کاهش آب و هوا در نظر گرفته می شود. سازگاری با اقلیم به توسعه راه هایی برای تقویت حفاظت در برابر خطرات تغییرات اقلیمی، به جای جلوگیری از آن اشاره دارد.

در مصاحبه ای، Eric Toone، سرپرست فنی کمیته سرمایه گذاری Breakthrough Ventures، گفت که این یک انطباق شفاف انرژی است که برای ادامه رشد و گرم شدن سیاره به عنوان جهانی باید نقش مهمی ایفا کند.

او با اشاره به خط مشی جان هولدرن، مشاور علمی سابق رئیس جمهور باراک اوباما، که ما سه انتخاب برای نحوه واکنش به تغییرات اقلیمی داریم، گفت: «تسکین کاهش به اندازه کافی سریع ما را به آنجا نمی رساند، و رنج غیرقابل قبول است. تخفیف، سازگاری و رنج.

تون می‌گوید: «بنابراین، در حالی که تمرکز ما بر کاهش است، دامنه خود را گسترش خواهیم داد تا سازگاری را نیز در بر گیرد.

اریک تون در مورد اولویت های سرمایه گذاری بعدی Breakthrough Energy در اجلاس سران شرکت بحث می کند.

معبد جیمز

این شرکت روی چندین زمینه تمرکز خواهد کرد، از جمله راه‌هایی برای کمک به کشاورزان و گروه‌ها برای مقابله با خشکسالی‌های رایج یا شدید. چنین رویکردهایی می‌تواند شامل فناوری‌های پیشرفته نمک‌زدایی یا سیستم‌هایی باشد که رطوبت را از هوا خارج می‌کنند. یکی دیگر شامل کمک به گیاهان زراعی با گرم‌تر، مرطوب‌تر یا خشک‌تر شدن جهان، به‌طور بالقوه از طریق کشاورزی در فضای داخلی و تغییرات ژنتیکی می‌شود.

تون گفت که Breakthrough همچنین به دنبال راه هایی برای تقویت زیرساخت بنادر جهانی است که با تهدیدات ناشی از افزایش سطح دریا و طوفان های قدرتمند رو به رشد روبرو هستند. فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آنجا می‌تواند شامل سیستم‌های پهلوگیری پویا باشد که به طور خودکار به موج‌های طوفان پاسخ می‌دهند، جرثقیل‌هایی که می‌توانند با خیال راحت در شرایط گرمتر و سخت‌تر کار کنند، و کشتی‌هایی که ناهموارتر هستند.

گیتس اخیراً به بلومبرگ گفت و در رویداد انرژی روز سه‌شنبه تأیید کرد که این حوزه‌های سرمایه‌گذاری جدید تحت صندوق آینده Breakthrough Energy که این شرکت در حال جمع‌آوری آن است، اجرایی خواهد شد. این شرکت هنوز میزان بزرگی و زمان نهایی شدن آن را اعلام نکرده است. تا به امروز، Breakthrough دو سرمایه تقریباً یک میلیارد دلاری جمع آوری کرده است.

صندوق مرحله بعدی جداگانه، که Select نامیده می شود، عمدتاً بودجه های «در مقیاس بزرگ و متعاقب» را فراهم می کند تا شرکت ها را قادر سازد پروژه های نمایشی را پیش ببرند. اینها برای آزمایش و بهینه‌سازی فناوری‌ها در مقیاس‌های بزرگ‌تر ساخته شده‌اند، اگرچه هنوز در مقیاس تجاری نیستند. تون گفت که این بودجه عمدتاً، اما نه به طور انحصاری، به شرکت های سبد سهام موجود Breakthrough اختصاص خواهد یافت.

تمسک، یک شرکت هلدینگ سنگاپور که در چندین استارت آپ دیگر این شرکت سرمایه گذاری کرده است، در این صندوق جدید مشارکت خواهد داشت. Breakthrough هنوز اندازه آن صندوق را اعلام نکرده و یا سرمایه‌گذاران بیشتری را فاش نکرده است.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما