emdadiranmehrbanner

& عدم اقدام& & دهلی ال جی فایل های معلق را برای بیش از یک ماه از Manish Sisodia فراخوان می کند اخبار هند

دهلی نو، 12 فوریه (IANS) منابع آگاه روز یکشنبه گفتند، معاون فرماندار دهلی، وی کی ساکسنا، پرونده های پروژه های زیرساختی، بزرگراه بین ایالتی و موارد دیگر را که بیش از یک ماه در سطح معاون وزیر و وزیر کشور مانیش سیسودیا در حال بررسی است، فراخواند.

ال‌جی با استناد به اختیارات خود برای فراخوانی پرونده‌ها تحت قانون 19 (5) قوانین تراکنش تجاری قوانین GNCTD (ToBR)، 1993، دستور داده است که تمام این پرونده‌ها را که بیش از یک ماه در انتظار است از وزارت کشور فراخواند. یک منبع دفتر LG گفت: قانون 19(5) ToBR به ال‌جی اجازه می‌دهد تا فایل‌های در انتظار وزیران/CM را برای منافع عمومی فراخوانی کند.

این پرونده‌ها از سال‌ها پیش به‌دلیل بی‌عملی دولت AAP به‌طور غیرقابل توضیحی در حال بررسی بوده‌اند، اگرچه تمام تشریفات، رویه‌ها و مجوزهای قانونی لازم در رابطه با برداشتن سازه‌های مذهبی غیرمجاز که توسط غارتگران زمین پس از سال 2009 ساخته شده‌اند، انجام شده است. زمانی که دادگاه عالی هرگونه اشغال بیشتر توسط چنین ساختارهایی را ممنوع کرد و دستور حذف آنها را صادر کرد.”

یک کمیته مذهبی در سال 2014 بر اساس قضاوت SC تشکیل شد تا در صورت دریافت درخواست توسط آژانس مالک زمین مربوطه، حذف چنین ساختارهای مذهبی غیرمجاز را بررسی و توصیه کند. این کمیته توسط وزیر کشور دهلی اداره می شود و از نمایندگان ارشد پلیس دهلی و آژانس های مالکیت زمین در دهلی تشکیل می شود.

علی‌رغم توصیه‌های کمیته مذهبی، برای حذف «ساختارهای مذهبی غیرمجاز» که چندین پروژه زیرساختی توسعه‌ای کلیدی در دهلی را متوقف کرده‌اند، وزارت کشور دهلی به ریاست مانیش سیسودیا از ماه می 2022 تاکنون 78 پیشنهاد از این قبیل از آژانس‌های مختلف را معلق نگه داشته است. و باعث شد ستوان فرماندار VK Saxena این پرونده ها را به یاد بیاورد.”

پیشنهادها برای حذف سازه‌های مذهبی غیرمجاز مربوط به ساخت بزرگراه دهلی-صحارانپور، آپارتمان‌های مسکونی دولتی تحت اسکان مسکونی عمومی استخر (GPRA) در 7 مکان در انتظار از سال 2018 و رفع تراکم 77 راهرو است. دفتر ال جی اعلام کرد تراکم زدایی از 77 کریدور که از سال 2017 به دلیل “عدم اقدام” دولت دهلی متوقف شده است، برای روان شدن جریان ترافیک و کاهش آلودگی هوا در پایتخت بسیار حیاتی است.

بزرگراه دهلی-صحارانپور، که بخشی از بزرگراه دهلی- دهرادون است، یک پروژه با زمان محدود است که در سطح PMO نظارت می شود و از سال 2018 در حال بررسی است. وزارت کشور حتی به سیسودیا نامه داده بود و از او خواسته بود تا تایید و ارسال کند. این پرونده ها به ال جی می رسد، اما پرونده ها هنوز در انتظار هستند.

ساخت آپارتمان های مسکونی دولتی و رفع تراکم 77 کریدور، جدا از چندین پروژه دیگر با اهمیت ملی، به دلیل عدم اعطای مجوز برای جابجایی درختان توسط دولت AAP متوقف شد. ال‌جی در دسامبر سال گذشته به دلیل تأخیر غیرقابل توضیح و بی‌رویه و عدم پایبندی به دو نامه وی به CM در این زمینه، 11 پرونده از دولت دهلی را که نزد وزیر محیط‌زیست و جنگل، گوپال رای در دست بررسی بود، فراخواند. “

با این حال، هنگامی که دبیرخانه ال‌جی از قانون ۱۹ (۵) ToBR برای فراخوانی این فایل‌ها استناد کرد، وزیر و رئیس‌وزیر به‌طور مناسب پرونده‌ها را طی چند روز تأیید و امضا کردند و برای تأیید به ال‌جی فرستادند. پس از دریافت این فایل‌ها، ال‌جی بلافاصله دفتر LG گفت: همان را تایید کرد و از آن زمان فعالیت‌های ساخت و ساز در این پروژه‌ها آغاز شده است.

(مقاله فوق از خبرگزاری IANS تهیه شده است. Zeenews.com هیچ تغییری در مقاله ایجاد نکرده است. مسئولیت محتوای مقاله به عهده خبرگزاری IANS است)

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما