emdadiranmehrbanner

فقط بخش شکایت از نورفولک جنوب راه آهن شرق فلسطین در قطار

مدیر EPA، مایکل اس. ریگان، در بیانیه ای در روز جمعه گفت که این اقدامات در مجموع به منظور “مسئول نگه داشتن نورفولک ساوترن برای به خطر انداختن سلامت و ایمنی جامعه است.”

وی افزود: “هیچ جامعه ای نباید از آنچه ساکنان فلسطین شرقی با آن روبرو شده اند بگذرد.”

آتش سوزی ناشی از خروج از ریل روزها به طول انجامید و ابرهای دود کثیف را بر منطقه پخش کرد. چندین روز پس از تصادف، کارگران نورفولک جنوبی پنج واگن ریلی حاوی وینیل کلرید – ماده شیمیایی خطرناکی که برای ساخت لوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شود – را تخلیه و سوزاندند تا از انفجاری که می‌توانست باقیمانده‌ها را در شعاع بیشتری پراکنده کند، جلوگیری کنند.

ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول بکشد تا مقامات بهداشت بدانند که آیا علائمی که ساکنان فلسطین شرقی پس از ترشح از آن رنج می‌برند – مانند خارش چشم و گلو، بثورات پوستی، استفراغ و سردرد – باعث مشکلات سلامتی طولانی‌مدت می‌شود که مستقیماً با خروج از ریل مرتبط است یا خیر.

در حال حاضر راهنمایی پزشکی محدود است و اعتماد به شرکت و دولت فدرال کم است. پزشکان مراقبت های اولیه در این منطقه، که هفته ها رزرو شده اند، می گویند که بدون اطلاعات سم شناسی بیشتر، آنها برای تشخیص مسمومیت شیمیایی مجهز نیستند. آنها به سادگی علائم را با ایبوپروفن و پماد درمان می کنند.

وزارت دادگستری کل مبلغ مورد نیاز برای بازپرداخت هزینه‌های سازمان‌های دولتی برای پاسخگویی و تلاش‌های پاکسازی را مشخص نکرد. جریمه های درخواستی به ازای هر روزی که شرکت نقض قانون آب پاک تلقی می شود حدود 120000 دلار است.

شکایت این وزارتخانه شامل یک نمای کلی جغرافیایی نگران کننده از آسیب های زیست محیطی گسترده ای است که می تواند به رودخانه ها، نهرها، سیستم های آب طوفانی و خندق های آبیاری توسط خارج شدن یک قطار باری از ریل وارد شود.

آبراه های آسیب دیده با یک خندق کوچک در شمال راه آهن شروع می شود که شاخه ای از نهر کوچکی به نام سولفور ران است. که به لسلی ران، بول کریک، شمال فورک لیتل بیور کریک، لیتل بیور کریک و در نهایت رودخانه اوهایو، سومین رودخانه بزرگ کشور متصل است.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما