emdadiranmehrbanner

لباس چرت زدن یک لباس خواب بلند که ترند عروس شد

فواره تروی در رم. Oktoberfest در مونیخ. قلعه هایکلر در بریتانیا، که ممکن است برخی آن را با نام دیگر (تخیلی) آن بهتر بشناسند: داونتون ابی.

اینها سه مکان دور از دسترس هستند که در آن افراد خود را در اینستاگرام با پوشیدن لباس خواب نشان داده اند، لباسی که توسط برند Hill House Home در سال 2019 معرفی شد. به اندازه کافی راحت برای خوابیدن، به اندازه کافی شیک برای بیرون رفتن. در طول همه‌گیری، طرفداران فداکاری را به خود جلب کرد و بسیاری از آنها عکس‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #napdressnation به اشتراک گذاشتند.

این لباس نیم تنه دودی و دامن کامل دارد که معمولاً بالای مچ پا می خورد. این در چندین سبک، رنگ و الگو تولید شده است و توسط انواع مختلف پذیرفته شده است: البته اینفلوئنسرها، اما همچنین مادران (بعضی از آنها فرزندان خود را با لباس های هماهنگ می پوشانند) و حتی عروس ها.

نل دایموند، 34 ساله، بنیانگذار و مدیر اجرایی هیل هاوس هوم، می گوید: «در روزهای اولیه، ما می دیدیم که مردم محصولات ما را به صورت ارگانیک برای ازدواج می پوشیدند. او افزود که بسیاری از مشتریان لباس عروسی سنتی بیشتری درخواست کردند.

این ماه، خانه هیل هاوس با اولین خط عروسی خود در حال گسترش به سمت لباس عروس است. این شامل بیش از دوازده قطعه، از جمله سه لباس خواب جدید در پارچه های سفید است.

مدل‌های جدید عبارتند از: لباس توری کوتاه‌تر (۲۵۰ دلار)، لباس توری تمام قد با روبان‌های مشکی به عنوان بند شانه (۳۹۵ دلار) و لباس توری تمام قد با نوارهای آبی به عنوان بند (همچنین ۳۹۵ دلار).

خانم “ما ایده اضافه کردن رنگ های غیر سنتی به مجموعه عروسی را دوست داشتیم.” الماس در مورد بند لباس های تمام قد گفت. “حس کمی گستاخی وجود دارد.”

ام‌اس. دایموند در سال 2016 پس از کار در دویچه بانک نیویورک، هیل هاوس هوم را راه اندازی کرد. ردپای خرده فروشی شرکت او اکنون شامل سه فروشگاه است: یکی در میدتاون، دیگری در پالم بیچ، فلوریدا، و یک فروشگاه فصلی در Nantucket، جایی که او تابستان ها را در آنجا سپری می کرد.

در ابتدا، هیل هاوس هوم فقط تخت خواب می فروخت. اما خانم دایموند گفت مدت زیادی نگذشت که او شروع به کاوش در زمینه پوشاک کرد. او در آن زمان این را اضافه کرد و می دانست که اگر بخواهد لباس بسازد، یکی از اولین تکه هایش یک لباس خواهد بود.

او گفت: “من واقعاً اهل شلوار نیستم.” “من باید آزاد باشم.”

در مراسم عروسی خود در سال 2014 در ریویرای فرانسه، که توسط Vogue پوشش داده شد، خانم. الماس لباسی از Olivier Theyskens به تن داشت. این یک قطار 10 فوتی داشت و برای تولید به سه اتصالات نیاز داشت.

در طول جشنواره‌ها، او چندین لباس دیگر (از رزی آسولین، والنتینو و دولچه و گابانا) می‌پوشید و می‌گفت که یک لباس خواب عروس با بقیه کمد لباس‌هایش مطابقت دارد.

خانم می‌گوید: «دوست داشتم آن لباس زیبا و سرگرم‌کننده را آماده کنم. دیاموند به جای “یک سویشرت تصادفی” گفت.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما