emdadiranmehrbanner

ناتان لین برای بازگشت به برادوی در زمستان امسال در «تصاویر از خانه»

ناتان لین زمستان امسال به برادوی بازخواهد گشت و در نمایشنامه جدیدی به نام «تصاویر از خانه» درباره رابطه هنری و عاطفی بین یک عکاس و والدین سالخورده اش بازی خواهد کرد.

این نمایشنامه به نویسندگی شار وایت و کارگردانی بارتلت شر از خاطرات تحسین‌شده عکاس لری سلطان که «تصاویر از خانه» نیز نامیده می‌شود، اقتباس شده است و نه تنها پرتره‌هایی از والدینش را به نمایش می‌گذارد، بلکه مصاحبه‌هایی با آنها نیز دارد.

دنی برستین، برنده تونی برای «مولن روژ! موزیکال، نقش سلطان را بازی خواهد کرد. لین، برنده سه بار تونی برای فیلم‌های «فرشتگان در آمریکا»، «تهیه‌کنندگان» و «اتفاقی خنده‌دار در راه تالار گفتمان»، نقش پدر عکاس، ایروینگ را بازی خواهد کرد. و Zoë Wanamaker نقش مادر عکاس، ژان را بازی خواهند کرد.

تولید برادوی اولین نمایشنامه خواهد بود که پیش از این در استیج و فیلم نیویورک، پروژه تئاتر کیپ کاد و تئاتر آلی در هیوستون خوانش های توسعه ای داشت.

وایت که نمایشنامه‌های قبلی‌اش در برادوی شامل «جای دیگر» و «غازهای برفی» بود، گفت که پس از دیدن نمایشگاهی از آثار این عکاس در لس‌آنجلس، جایی که وایت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده «رابطه» کار می‌کرد، به سلطان علاقه‌مند شد. “

من کاملاً مجذوب شدم و فکر کردم که این افراد چه کسانی هستند؟ وایت گفت. هرچه بیشتر می خواندم، بیشتر فکر می کردم که این یک داستان حماسی و یک داستان صمیمی است و تضادهای باورنکردنی را در بر می گیرد.

وایت والدین سلطان را به‌عنوان «نفی پذیرش» پروژه هنری طولانی‌مدت پسرشان توصیف کرد که او آن را «اکتشاف شگفت‌انگیز مرگ‌ومیر» نامید. او گفت که این نمایشنامه شامل زبانی از کتاب سلطان و برخی حکایات است که از مصاحبه با بیوه سلطان، کلی، به دست آمده است، اما بیشتر دیالوگ ها توسط نمایشنامه نویس ابداع شده است.

شِر، برنده تونی برای احیای «اقیانوس آرام جنوبی»، حدود یک سال است که روی این پروژه کار می‌کند و به گفته او، به‌عنوان «کاوشی خارق‌العاده در روند پیری» به این پروژه کشیده شده است. او گفت که این نمایشنامه “اساساً در مورد هنر است – چه کسی می تواند چه چیزی را به تصویر بکشد، و چگونه شما نشان داده می شوید” و گفت که تولید از عکاسی سلطان استفاده زیادی خواهد کرد.

لین، که آخرین بار در سال 2019 در برادوی ظاهر شد، گفت که قبل از خواندن نمایشنامه با آثار سلطان ناآشنا بوده است، اما او “فکر می‌کرد که این یک نوشته زیبا بود – بسیار خنده‌دار و بسیار بی‌سروصدا ویران‌کننده” و امیدوار بود که این دو اثر موضوعات، «والدین و مرگ و میر» برای مخاطبان قابل ارتباط است.

او گفت: «این یک حس مستند دارد، و در عین حال بسیار نمایشی است.»

پیش‌نمایش این نمایشنامه قرار است از ژانویه آغاز شود. 10 و برای افتتاح فوریه. 9 در استودیو 54. اگرچه آن تئاتر متعلق به شرکت غیرانتفاعی Roundabout Theatre است، نمایشنامه یک تولید تجاری خواهد بود و جفری ریچاردز به عنوان تهیه کننده اصلی آن.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما