emdadiranmehrbanner

(ودو) انگت مسائی ک سطوح مختلف را با دوقت 90 درساد شانسایی میکند

فرارو-تیمی به عنوان دو محقق دانشگاهی، دانشگاهیان علوم چین، با امتیاز 90 درجه. مقاله در مجله Science Advances منتشر شده است که بسیار پرطرفدار است، توضیح میانه دست کجاست که چگونه است و مفید است بدانید که یک برق آزمایشی وجود دارد که می توانید یک نوع را لمس کنید

به گازرش فرارو دانشمندان پیش آنجاست که بیست بود انگستان رباتیک با تونایی تشخیص ویجقی سلام سطوح ویژه منند نرمی یا دامرا پسازند. شما کجا هستید؟

از منظر یافتن جایی که می خواهید پیدا شود، میدان هسگیرهای کوچکی را بر روی نوک ییک بدن انگشتی فرم کارندند. اینجا مربع، نوع، نوع مختلف، پلیمر پلاستیکی است، بسیار قوی است. هنگامی که چینه هسغر های ییک بدن نزدیک میچوند، الکترون های آنها روش های محدود به فرد با میکاند جابجایی مواد. حُسجرها همگی پردازنده ای در داخل انگشت متصل به شدا و. کجاست پوردازنده نز با لینک شدت و امکان مقایسه نتایج و تحلیل دادهای مبتنی پور یادگیری ماشین را فرهام کنند.

هیچ ارتباطی بین نتایج CD و نتایج مطالعه وجود ندارد. بررسیگران با لمس سطوح مختلف حکاکی شده اند: سطوح مسطح منند: قلیان، چوبی، پلاستیک و سیلیکون آزمایش کارندند. دارای فاز متوسط ​​96.8% سایت ها با دقت 90% با توجه به تعدادی از سطوح مواد مختلف بدون تشخیص DHD. آنها که انگ را هزاران بار در تن با سطوح مختلف آزمایش قار دندانند و دریافتند که در کارپردازی صنعتی با سیار خوب کار میکند.

محقان، میگویند، تصمیم توافقی، بهترین مکان برای شما کجاست، چود، میتوان آن را، مستقیم با شما، کنتاریلی، متصل به پاسخ. این دکترین درند که میتوان است، کجا نظر اطمینان است که مطابقت محصولات مختلف با استاندارد، تولید منفعت کردی است. حتي ميگوند چينين انگشتي ميوتوند با تو به عنوان مادر انسان، تواني حي و جاه حي بيافزيد.

منبع: techxplore

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما