emdadiranmehrbanner

پیش نویس NFL آنچه از دور اول آموختیم

پس از ماه‌ها تمرین، اندازه‌گیری، مصاحبه، گمانه‌زنی، پیش‌بینی و زمزمه‌ها در مورد صعود و سقوط بازیکنان به دلایل غیرقابل درک، اوج دور اول درفت NFL در پنج‌شنبه شب تقریباً همان‌طوری شد که کارشناسان فکر می‌کردند در پایان مسابقات پیش برود. آخرین فصل فوتبال کالج

کارولینا پانترز که در ماه مارس با شیکاگو بیرز معامله کرد تا بهترین انتخاب را بدست آورد، با انتخاب یک مدافع آلاباما کار را آغاز کرد. برایس یانگ.

یانگ، برنده جایزه Heisman 2021، فقط 5 فوت 10 می ایستد اما دارای گزارش پیشاهنگی بی عیب و نقص، آمار برجسته و شهرت مثال زدنی در خارج از زمین است که او را شبیه نسخه اولیه راسل ویلسون در سال 2010 می کند.

هیوستون تگزاس – علیرغم هفته‌ها شایعات مبنی بر اینکه آنها مدافعان دیگر را ترجیح می‌دهند، اصلاً یک کوارتربک را ترجیح نمی‌دهند یا ممکن است فقط تسلیم شوند و به‌جای چند سال پیکل بال را امتحان کنند – تیم ایالت اوهایو را انتخاب کردند. سی جی استرود با انتخاب دوم

استرود 85 پاس تاچ داون در دو فصل برای باکی ها پرتاب کرد. او به یک تیم NFL ملحق می شود که در سه فصل گذشته (11) به همان اندازه که ایالت اوهایو در فصل گذشته برد برنده شده است.

سپس تگزاسی‌ها اولین سورپرایز شب را با معامله دوازدهمین انتخاب کلی (که از کلیولند براونز در ترید دشان واتسون سال گذشته به دست آمد) برای انتخاب سوم فراهم کردند. با این حال، بازیکنی که آنها انتخاب کردند جای تعجب نداشت: آلاباما اج راسر ویل اندرسون، به طور گسترده ای به عنوان بهترین غیر کوارتربک در کلاس درفت 2023 شناخته می شود.

پس از تعداد انگشت شماری از انتخاب های کتاب، پیش نویس در حالت آشنای غیرقابل پیش بینی خود قرار گرفت.

کلت های ایندیاناپولیس – که از زمان بازنشستگی ناگهانی اندرو لاک قبل از فصل 2019 به مدافعان سابق خود (فیلیپ ریورز، مت رایان) یا پروژه های احیا (کارسون ونتز) متکی بودند – فلوریدا را انتخاب کردند. آنتونی ریچاردسون با انتخاب چهارم ریچاردسون قدرت بازو، ورزشکاری و جثه بسیار خوبی برای رقیب جاش آلن دارد، اما تقریباً به اندازه کارآموزی که دستگاه قهوه دفتر شما را با تونر کپی پر کرده است (13 دوره دانشگاهی) تجربه دارد.

سیاتل سیهاوکس دو انتخاب دور اول را به دلیل ترید راسل ویلسون در سال گذشته در اختیار داشت که برای آنها مانند یک سبد هدیه پر شده است. Seahawks انتخاب ایلینویز کرنر دوون ویترسپون پنجمین کلی و گیرنده ایالت اوهایو جکسون اسمیت-نجیگبا در کل بیستم

ویترسپون در کنفرانس 10 بزرگ با 14 پاس شکست در سال 2022 دوم شد. اسمیت-نجیگبا در سال 2021 95 پاس گرفت اما در طول فصل گذشته با مصدومیت همسترینگ دست و پنجه نرم کرد. او همچنین نقش اصلی خود را در بازی پاس‌های Buckeyes به ماروین هریسون جونیور که از کلاس پایین‌تر بود، باخت، که در اینجا به او اشاره می‌شود تا: الف) شما را در مورد درفت سال آینده هیجان‌زده کند، و ب) احساس کنید واقعاً پیر هستید.

کاردینال‌های آریزونا که از انتخاب سوم به یازدهم سقوط کردند، سپس به انتخاب ششم برگشتند و تکل تهاجمی ایالت اوهایو را انتخاب کردند. پاریس جانسون جونیور برای دفاع از خط حمله آسیب دیده در سال 2022.

مهاجمان لاس وگاس، خط دفاعی تگزاس تک را انتخاب کردند تایر ویلسون با انتخاب هفتم بازوهای ویلسون به قدری بلند هستند (نزدیک به سه فوت) که وقتی آنها را در کمباین پیشاهنگی پهن کرد، نیمی از استخر مطبوعات به طور غریزی به کارت پروازشان رسیدند.

بیژن رابینسون از تگزاس، پویاترین شانس برگشت پس از ساکون بارکلی، با آتلانتا فالکونز در رتبه هشتم قرار گرفت. شیرهای دیترویت بعداً آلابامای همه کاره دویدن را انتخاب کردند جهمیر گیبس در مجموع دوازدهم تندروهای آنالیزور در حال حاضر انتخاب اولیه افراد بالقوه را در موقعیتی که استعداد فراوان و شغل کوتاه است به تمسخر می گیرند. بقیه ما برای لذت بردن از چیزها آزاد هستیم.

شیرها، با دو انتخاب دور اول به دلیل ترید متیو استافورد در سال 2021، بعداً یک مدافع خط سرسخت انتخاب کردند. جک کمبل از آیووا، که اکنون برای سرمربی سرسخت دن کمپبل بازی خواهد کرد. برخی از جفت ها فقط احساس می کنند که از قبل تعیین شده اند.

فیلادلفیا ایگلز که دو انتخاب دور اول داشتند چون همیشه این کار را می کردند، یک جفت خط دفاعی جورجیا را انتخاب کردند: جلن کارتر، پس از معاملات از رتبه 10 به نهم در کل، و نولان اسمیت، با انتخاب 30.

اسمیت فقط 12.5 اخراج از دوران حرفه ای خود را برای بولداگز ثبت کرد – کوارتر مدافع حریف اغلب قبل از رسیدن اسمیت صاف می شد – اما یک حرکت 40 یاردی مانند گیرنده 4.39 ثانیه با وزن 238 پوند در کمباین پیشاهنگی انجام داد.

زمانی که کارتر کاندیدای انتخاب برتر بود، در ماه مارس به دو اتهام جنایت رانندگی و مسابقه بی احتیاطی در یک تصادف اتومبیل در ژانویه که منجر به کشته شدن دو نفر از جمله یک هم تیمی در جورجیا شد، اعتراض نکرد. کارتر بعداً وزن بسیار سنگینی به 323 پوند داشت و در طول تمرینات روزانه حرفه ای جورجیا دچار تنگی نفس شد که باعث کاهش بیشتر او شد.

کارتر و اسمیت اکنون به هم تیمی های دانشگاهی جردن دیویس و ناکوبی دین در دفاع از قهرمانان NFC می پیوندند.

خرس ها پس از دو بار کاهش برای انتخاب های اضافی، خط حمله تنسی را انتخاب کردند دارنل رایت با انتخاب دهم او در تکل چپ در سال 2021 درخشید، سپس در تکل راست در سال 2022. متأسفانه برای جاستین فیلدز، کوارتربک Bears، رایت قادر به بازی همزمان در هر دو پست نیست.

جت ها که به عنوان بخشی از معامله آرون راجرز با گرین بی پکرز از رتبه سیزدهم به پانزدهم در مجموع کاهش یافتند، اج راشر را در نظر گرفتند. ویل مک دونالد چهارم، که 34 اخراج حرفه ای را در ایالت آیووا ثبت کرد.

شایعه شده بود که جت ها به دنبال یک تکل تهاجمی برای محافظت از راجرز هستند، اما پیتسبورگ استیلرز در مجموع تا رتبه چهاردهم معامله شد تا جورجیا را انتخاب کند. برودریک جونز، آخرین تکل روی تخته با نمره دور اول از اکثر تحلیلگران. انتخاب یک مدافع در عوض ممکن است پایان ماه عسل راجرز-جتز را نشان ندهد، اما ممکن است مراسم عروسی تمام شده باشد.

انتخاب اسمیت-نجیگبا باعث شد تا در اواخر دور اول، تعداد زیادی از گیرنده‌ها به وجود بیاید. لس آنجلس چارجرها پیش نویس را تهیه کردند کوئنتین جانسون کریستین تگزاس در 21 ام در مجموع. بالتیمور ریونز که در اوایل عصر با یک قرارداد و پیمان صلح 260 میلیون دلاری با لامار جکسون موافقت کرد، اضافه کرد. گل زای کالج بوستون با انتخاب بیست و دوم. سپس وایکینگ های مینه سوتا انتخاب کردند جردن ادیسون کالیفرنیای جنوبی با انتخاب بیست و سوم.

جانسون تقریباً تنها گیرنده در کلاس 2023 بود که هم بزرگ (6 فوت-3، 208 پوند) و هم سریع است. Flowers یک تهدید بزرگ 5 فوتی 9 است که پرش‌های آن مانند اشکالات بازی ویدیویی به نظر می‌رسد. ادیسون فقط 173 پوند وزن دارد اما در دو فصل آخر دانشگاهش 159 پاس گرفت.

جاینتز با داد و ستد با جکسونویل جگوار برای حرکت به سمت بالا و انتخاب مریلند در گوشه‌ای، اجرای گیرنده را متوقف کرد – بدون شک باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شد. دیونت بنکس با انتخاب 24 بنکس سرعت فوق العاده ای دارد و بسیاری از کارشناسان آن را یک چشم انداز مثبت می دانند، اما او بخش زیادی از فصل 2020 خود را به دلیل بیماری همه گیر و بیشتر سال 2021 را به دلیل آسیب دیدگی شانه از دست داد.

شاید در خیره‌کننده‌ترین پیشرفت دور اول، ویل لویس، کوارتربک کنتاکی، که به طور گسترده‌ای به عنوان یک چشم‌انداز در همان ردیف یانگ، استرود و ریچاردسون در نظر گرفته می‌شد، بدون پیش‌نویس رفت.

لویس می‌تواند با دانستن این که پشت سر گذاشتن در دور اول به سختی پایان دوران حرفه‌ای یک کوارتربک است، آرامش پیدا کند. Jalen Hurts کوارتربک Eagles در دور دوم در سال 2020 دعوت شد، در ماه فوریه در Super Bowl شروع کرد و هفته گذشته قراردادی 250 میلیون دلاری امضا کرد.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما