emdadiranmehrbanner

چگونه یک پهپاد سمپاش با بودجه کفش بخریم

یکی از مسائل مربوط به تشکیل پرونده برای هواپیمای تعیین نشده این است که فرآیند معافیت ممکن است زمان زیادی طول بکشد در حالی که DOT ​​هواپیما را ارزیابی می کند. 500 برای معافیت زیر 55 پوند. پرواز با پهپاد دارای محدودیت‌های زیادی است، از جمله این شرط که خلبان حداقل 16 سال سن داشته باشد و حداکثر وزن پهپاد 55 پوند باشد، مگر اینکه معافیت داده شود. آیا آنها بیمه عمل قانونی دارند تا در صورت اشتباه در تهیه اسناد معافیت شما به اشتباه از شما محافظت کنند؟

شما همچنان باید پهپاد خود را انتخاب کنید، خلبانی خبره باشید و با بازرس ایمنی خود ملاقات کنید، اما کاغذبازی شما از بین رفته است! اگر ترجیح می دهید مدفوع سگ را در حیاط خلوت جمع آوری کنید تا اینکه قسمت 137 FAA خود را بایگانی کنید، باید با ما صحبت کنید! در سناریویی دیگر، به جای اینکه بخشی از نیروی کار خود را برای راه اندازی و اجرای دستی سیستم آبیاری روی محصولات خود بفرستید، در عوض می توانید مخازن پهپادهای سمپاش خود را پر کنید و سپس آنها را برای انجام وظیفه به میدان مشخص شده ارسال کنید.. پهپاد DJI Agras T16 تنظیم شده است که در انتهای عملکردهای ذکر شده شناور شود، اما شما به راحتی می توانید آن را به RTH روی کنترلر تغییر دهید. فاصله بین ردیف ها (swath)، سرعت و ارتفاع بر اساس پارامتری است که در برنامه تنظیم کرده اید. 5. پهپاد را روشن کنید، روی چند دکمه روی برنامه کلیک کنید تا پهپاد ماموریت را انجام دهد!

شما می توانید این پهپاد را به سه روش مختلف اداره کنید.

ماشین‌حساب اسپری پهپاد ما تمام پارامترهای نازل، پمپ، نوار و سرعت را در خود دارد. آیا قبلاً بهترین سمپاش پهپاد را برای شغل خود انتخاب کرده اید؟ شما می توانید این پهپاد را به سه روش مختلف اداره کنید. این به شما انعطاف پذیری نهایی را می دهد و انجام هر کار سمپاشی را آسان می کند. تیلور مورلند از AgriSpray Drones، که از DJI AirWorks صحبت می کند، معتقد است که پهپادهای اسپری مانند مدل جدید آگراس DJI می تواند به خانواده های بیشتری کمک کند تا با هم کشاورزی کنند و به جوانان راهی برای ماندن در جوامع کشاورزی می دهد. مواد شیمیایی مایع را می‌توان با استفاده از یک سیستم قابل تعویض که مواد شیمیایی را از طریق یک پمپ تنظیم‌کننده توربین هوای قوچ به اسپری‌بارها می‌رساند تا پوششی به عرض 30 متر (98 فوت) ارائه دهد، اسپری شوند. توسعه قابل توجهی نیز در کشورهای دیگر با فضاهای هوایی محدودتر در حال انجام است. ایر اینترنشنال جلد 87، شماره 3. ص. در مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی IEEE/RSJ 2014 در مورد ربات ها و سیستم های هوشمند، IEEE، شیکاگو، IL، ایالات متحده آمریکا، 14-18 سپتامبر 2014. ص. Butowski, Piotr (سپتامبر 2017). "هواپیماهای مرکب". مانند تمام اتوماتیک، زمانی که باتری یا مایعات کم است، پهپاد به طور خودکار برمی‌گردد و دقیقاً از همان جایی که متوقف شده بود، پس از تکمیل دوباره کار می‌کند.

زمان را هدر ندهید! 5 جزئیات برای شروع Sprayer Drone|انجام فشارهای فشاری طاقت‌فرسا {به اندازه‌ی کافی} کافی است – این است حتی سخت‌تر انجام Sprayer Drone}

هنگامی که باتری یا مایعات کم است، پهپاد به طور خودکار برمی گردد و دقیقاً از همان جایی که کارش را متوقف کرده بود، پس از تکمیل مجدد کار می کند. لطفا توجه داشته باشید که رادار اجتناب از مانع، موانع سمت چپ یا راست را تشخیص نمی دهد. 5. چوب RC را به چپ یا راست فشار دهید. پهپاد به سمتی که شما دستور داده اید بلغزید و به سمت "A" میدان به عقب پرواز می کند و تا زمانی که آن را متوقف کنید تکرار می کند. علاوه بر این، آنها برای انجام تحقیقات میدانی برای محصولات جدید مفید خواهند بود، زیرا می توان در مناطق کوچکتر بدون نیاز به حمل و نقل محصولات، به ویژه برای مطالعات فصل بعدی با قارچ کش ها، کاربردها را انجام داد. پهپادهای اولیه ممکن است برای جستجوی ساده برای یافتن دام های دور در مراتع دور (و در نتیجه، صرفه جویی در زمان فرستادن یک نفر به آنجا) یا حتی استفاده از تصویربرداری حرارتی برای تشخیص سلامت حیوانات مورد استفاده قرار گرفته باشند. کشاورزان نقشی را که فناوری در نگهداری زمین آنها ایفا می کند گسترش می دهند، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کشاورزی متنوع تر شده است و هر فصل در زمان و هزینه صرفه جویی می کند.

آیا به Sprayer Drone نیاز دارید؟

به عنوان مثال، در کالیفرنیا، می توانید از برج های CRTN استفاده کنید. به عنوان مثال، حدود 30 درصد از کل سمپاشی کشاورزی در کره جنوبی و حدود 40 درصد از محصول برنج ژاپن با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین سمپاشی می شود. این یک حرکت کلیدی برای گسترش سمپاشی هواپیماهای بدون سرنشین است. اگر هواپیماهای برقی جدید به همان اندازه که وعده داده شده ارزان باشد، می توانند پروازهای باری بیشتری را در روز بین جوامع کوچک و فرودگاه های مرکزی فعال کنند. An-2T (Transportnyy – محموله) – اولین مدل تولید پایه برای حمل بار و پست. برای کالیبره کردن پمپ ها، ابتدا باید مخزن را با آب پر کنید. بله، پهپاد DJI Agras T16 می تواند با پهپاد DJI Phantom 4 RTK که ابتدا نقشه برداری و نقشه برداری از مزرعه را انجام می دهد و با نرم افزار DJI Terra نقشه سه بعدی مزرعه را ایجاد می کند باغات را سمپاشی کند. بله، آگراس T16 برای موانع جلو و پشت پهپاد دارای قابلیت جلوگیری از موانع است. قدرت نفوذ قوی است و مایع به دنبال جریان مه می تواند به جلو و پشت برگ ها و ساقه بچسبد که میزان استفاده از آفت کش ها را بهبود می بخشد.

فقط واحد اندازه گیری مورد نظر خود را انتخاب کنید، و میزان درخواست و تا-دا! اندازه کوچک و اینرسی کم پهپادها امکان استفاده از یک سیستم کنترل پرواز بسیار ساده را فراهم می کند که عملی بودن کوادروتور کوچک را در این برنامه بسیار افزایش داده است. استفاده از پهپادها در کشاورزی به طور مداوم در حال گسترش است و کشاورزان در زمان و هزینه بیشتر صرفه جویی می کنند، تا حد زیادی برای استفاده هوشمندانه از لوازم جانبی فوق. بخش 44807 برای پرواز قانونی با پهپادهایی که وزن آن بالاتر از 55 پوند یا 25 کیلوگرم است، الزامی است. به طور کلی، چیزی بین 10-13 فوت بالاتر از محصولات است. مناطق درمان نشده را می توان زمانی که باد از محصولات حساسی که در مجاورت منطقه مورد سمپاشی قرار دارند دور می زند، سمپاشی شوند. مواردی مانند دوربین‌های سنتی و/یا مادون قرمز، ظروف مایع با اتصالات اسپری، یا حتی سیستم‌های بلندگوی صوتی تنها برخی از لوازم جانبی هستند که می‌توانید با پهپاد استفاده کنید. پهپادها کاربردهای مختلفی دارند که پتانسیل ایجاد انقلابی در سیستم‌های سنتی تشخیص علف‌های هرز، تخمین تولید، پایش محصول و کاربرد آفت‌کش‌ها را ارائه می‌دهند (دلاورپور و همکاران، 2021 دلاورپور، ن.؛ کوپاران، سی.؛ نواتزکی، ج.؛ باجوا، S.؛ Sun، X. یک مطالعه فنی در مورد ویژگی های پهپاد برای کاربردهای کشاورزی دقیق و چالش های عملی مرتبط.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ورود و مشاهده قیمت در ویترین نت.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما