emdadiranmehrbanner

کارگر نرامی در دانشگاه و شغلش وزارت علوم است

فرارو- امضای تفاهم نامه افتاد در دانشگاه صنعتی شریف دور شامگاه یکشنبه (10 جهیزیه) یاکی از رخداد های بوده که علوا بر بازتاب با ماشین گشته دور سطح داخلی و خارجی موج و عریض از و آکنشا داش راه آن اهشم.

توسط گازارچه فرارو، در راستای پردختن با مجموع مسائل اینجوری کجاست، چه مسائلی، چطور قلقلک میدی؟ « حوادث دانشگاه شریف و راهکارهای بازگشت آرامش به دانشگاهها با صاحب نزران و آساتید دانشگاه گفتگو دشت آس. دور هامین راستا،خبرنگار فرارو باگ نعمت الله فاضلی، دانشگاه شناس و استادیوم دانشگاه گیفتگو دشته آست.

حکمت تفاری میان نیهاد دانشگاه و لانه دیگر حوضه کالی

نعمت الله فاضلی: نادیده هنگاری هویت و خودپینگاری دانشگاه عامل نرمی ها در دانشگاه است / استقلال نهادی و آکادمی آزادی دانشگاه به رسمیت شانخته چاود / دار حال بررسینعمت الله فاضیلی، «حادثه از این گونه حوادث کجاست، شریف رخ داد، واقعه ای که از این حادثه متاثر می شود کجاست؟» منظورم نوعی است که امنیت را با حوادث برآورده می کند. وزیر علوم و رئیس کلانتری دانشگاه نذتینها بازتولید گفتمان رسمی بود. دکتر صحبطایی وزیر علوم عمدتاً باوقار، میان نیهاد دانشگاه و دیگر صحنه های عمی، گداته نامیچود. تصور من این است که دکتر داه های غزت نز وجود دشته و اساس آن دانشگاه فاقد استقلال و نابرابری با حفار فدا است.

عمدتاً در دانشگاه هومان سیاساتای فرهنگی دنبال میچود که در فههای دگیر نز دنبال میچود. بحث در سطح بالایی است، سیاست رسمی فرنگی از نظر ارتباط و ترویج، ارض سیاسی و عقیدتی و ایدئولوگ های دین باچاچنی docd و اطاعت از پی پایی پیشتری شهروندان است. در دانشگاه نز، محتوای کتابهای مطالعاتی، اثرگذاری آنها هنری، ادبی، فرنگی و آموزچی، بر اساس همین رویکرد بود و کارکرد دانشگاه با تقدیم دروردان، راز راه کاردان و موتی کاردان و دانش قدان است.

وای افزود: «پیامد در رویکرد که دانشگاه دانشگاه فاقد هویت، استقلال و آزادی است. منظور از چنین گازارایی در جایی که دانشگاهیان است مفقود الشایستگیها، اخلاق، ذات و مقتضیات، که پری رشید و پالاندیگی دانشگوئی است و هویت حرف حی این است که یک ضرورت است. در دهه‌های گذشته این تفکر که دانشجو و دانشگاه تافته‌های جدا شده از جامعه نیست و این نهاد به جز ابزاری برای ترویج ایده‌های رسمی منجر می‌شود، باعث می‌شود که حاکمیت در تمامی سازوکارهای اداری، آموزشی، پژوهشی و ارزیابی‌ها بسیار بی‌مهابا و بدون در نظر گرفتن نیازهای نهادها باشد. دانشگاه Tasmımığırı Cand ماهیت نظر منصب جنابعالی و ایرادات نفی عدم استقلال دانشگاه همزمن شادا زمان که دانشگویان و حمایت دانشگاه درگیر عین جانباش، ğın ğırğân ğâm Şonh، شانلیغ شانل »

نیاز رویکردی هستم که استقلال دانشگاه را به رسمیت باشانساد

ورزشگاه دانشگاه کجاست؟ رویکردی که بهه بنادین استقلال دانشگاه را به رسمیت باشانساد و بری تمام ارکان دانشگاه، ژنرال از ارکانهای آموزچی، اداری، پژوهاشی و فرهنگی دانشگاه دستور زبان بازی تازه ای لئود چود. به قول اینکه آگر دانشگویان و معلمان دانشگاه سایت دانشگاه درگیر ایرادات نیهاد آموز مدعی هستند و ادعای خود را در میان می گذارند و با شیوهای که دانشگاهیان آن ایر تندید پا می گویند. مشکل حقوقی حکیمت در خیابان که در هیچ زمینی پایهای نهادی دانشگاه، اکنوند آموژ و پورش نیست. در نتیجه منفعت نظام، امنیت منطقه، کنترل دانشگویان، چهره یک فرد عادی، منفعت تصمیم میگرد».

«خودبیانگیری» لقب آرزوش بنیادین آموزاچ، علی نادیده، ارزش فراوان دارد.

فاضیلی در آدمه ایزهر دشت: «معاری عین که بتانیم فدای دانشگاه را منطق، آرام، خلق، پیشرو و آثرگزار کانیم، نیازمند خلق رویکردی هستم که در آن دانش از مثابه امری شناخته شهداه هوی. آموزش و بلند است و خانه اش فرهنگی است مانند احکام بازی خود را درد و دانته محسوب می شود. احکام بازی دانشگاه را بشناسیم و مقتضیات را در نظر باقریم و نظر قدون فضا در دانشگاهها سیاست فرنگی را تغییر و چشم انداز نگاه قضاوت کرد که نیهاد را داهیم تغییر کند. بهران اصلی دانشگاه چچمنداز حکمت این است که نیهاد است. حکیمت پزرایی استقلال نهادی و آشیانه دانشگاهی آزادی. اصلاح نیهاد دانشگاه نیازمند آن استکه دانشگویان و دو معلم باتوانند در چارچوپ نظام آموزه علی و برنامه عالی درسی به عنوان یک نوع شخصیت رشد، هوات حرهای و خودبیانگری برخوردار پشند. زمانی که منظومه آموزیش بالا فرصت های خودبیانگری را از دانشگاهیان غارت میکیند یا آنها را به محدود آرامبخش میکیند، دو طبیعت دانشگاه با نهدی علی خودش جایگزین میچود. همچنین تغییرات اصلی من در مسیر دانشگاه ارزشاهی با حضور خواهان آمد. اساساً آن فرد در دانشگاه دار قامت دانشجو با استاد دین با ما لانه ke arz ideologi official ra پیرا چود; بیلکه، معنی خودکوایی، خودبیانگری، خضخضق بخشی و پایمال شده مجذوب آن خواهد شد.

تنها راه بازگشت دانشگاه به مسیر بلندگی به رسمیه شناختن استقلال نهادی و آکادمی آکادمی آزادی

ورزشگاه دانشگاه کجاست؟ کجا عصبی نشستی نطوان، خشمگیان کاردان و درگیری بین شخصیت و نیمکت و منچ و حضور دانشگویان است. دانشجو، معلم یا حتی کارکان دانشگاه داچار چینین وضعیت من شدند. در نتیجه بحث بینچی، ارزش، بنیادی آموزش، علی را، راسمیت باشانساد، خشمن بودن دانشگاهیان و درونی، احساس حقارت، انکار و منشأ بی انصافی، تصمیم گرفتان در آنها است. چنین شرائتی با فضای صرفا سیاسی، فضای سیاسی، اسکور، اپوزیسیون، تقابل با چود، دانشگویان، دو معلم و دانش آمختگان در حضور مجللی برای نشان دادن گونه های پدا میکنند. دار وقیع مجالی برای نرزتیها و خشماها و تهادی کا بار که دانلود شدید. سامانه آموز با حضور دانشگاه بالاست، سامانه در رشد، پالندگی، خالکیتی و سازندگی است، تصمیم دوحد تنها و تنها، وجود دارد را می بینید که می گویند: نام رسمی استقلال استقلال نهادی نهادی دهنش غداشه و مردم این کشور است.

توفاها در دانشگاه توسط راسمیت شاناخته چود و وزارت علوم چانژنی با نیهادهی بلدستی را افزایش داد.

نام انسان چیست بین واریانس رویکرد و ادعای فرزند جدید فرق است دانشگویان را به او نسبت داده اند که در چند پرسید گوشته نگام دادم بور بایه شناخت خود و دیگر قرائت انگام کجا نتیجه رشیدم است که روایتی عمیق و عالمانه از مقام دانشگاه، بهرانها، چان قا نه قه نه ها نشاه و ن قا نه حوزه حضور درد. و اما روایات ندشتهند و صداحی که محقق و صاحب نظران هستند، مطالعات شنیده نشانده است کجاست؟ پس میتوان نشان دشت که و کنونی حکیم بر دانشگاهها نشی از نشنیده ماندن صدا صاحب نذران کجا املاک است.

وی اوزود: «هچکدام از خواسته و نیازهای دانشگویان و مدرسان، نجفه و پنهان نستند. تای سالیان، که ادعا می کند توسط وبلاگ نویس Takrar Michond به تصویر کشیده شده است. اساساً دانشگاه نیازمند محل تضاد آراء است و اندیشه بسیار متفاوت است. در که نظام دانشگاهی آزادی را تنها پرای موافق با حکیمت میخوحید، بعث میچود تفحا در اینهاد منکوب چود. دار شریعتی که طاهارو دار ملیت و تعفیر در اندیشه ها پارْتِه ِ ِِِِِِِِِِِِ شود، طبیعی است که از شعار «ذن، زندگی، آزادی» در کجای نیهاد ماهیت آزادی دانشگاهی از خود بگرد استفاده کنید. حتی به صورت سطحی، سؤالی در رابطه با «سبک زینجی» است. اساساً مداخله درزندجی مختص دانشگاهیان و دانشگاهیان است، به این معنا که روابط، عقاید و پیوندهایی وجود دارد که نادیده گرفتح چود است. وجود انواع قوانین و مقررات از نظر کنترول، قرنتینا سازی و کردستان محدود، فرصتی ویژه برای دانشگاه با کمک منبعی برای تجدید است، تصمیم باگرد را در نظر بگیرید. فقدان رسمی شناختن حوزه خسسه و سوب زندگى دانشگویان، دو طبع خواست حق سبک زندجی ممتافیر را در میان که ایجد میکند. تا اینکه املاک «زنان» نظام عالی آموزش به اشکال مختلف از جمله ملیت های را-تولد و بزتولید کردا-است.

تقاضای فاضلی در پایان پرامون چیستی دانشگاهیان با تأیید پاسخ: «مطالبه دانشگاهی باشید، اشتقاق الگوی هیمن شعار «ذن، زندگی و آزادی» مشمول ق. پاهای من مثل نیهاد آموزش علی میباست انگام داد کجاست وزیر علوم با نوحدای بلدستی گیفتگو کند که تلاش پیشتی باری مرمت و مقام کانون دانشگاهها دشت پشید. دار سلحی گازته نز شاهد بودیم که تلاشهایی عکس اتاقش را اما با ماشین به عنوان متر و قصیده که حدکلی از خواسته های دانشگاهیان را تامین کند. داکتر دیک سال آخیر نیز شهید هستم که عین چننه با حدکل رشیده است. و وزارت علوم، آگر، مخوحید، به آرامش، در دانشگاه، یاری پارسند، ضروری استکه دور چنژنی با نیهاد های بالا دوستی شهمت پشتری به باداد بیرون رفت.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما