emdadiranmehrbanner

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

فرارو- موافق ویندوز 7 یا 8 با مایکروسافت از آن استفاده کنید اشتباه کنید شهردار Trin Anha Mituan توسط Nasazgarh Boden Dryorha و پیدا کردن ویندوزهای قدیمی یک علامت کرد. ویندوز 10 دیگران، یک کپی از سیستم، یک فاکتور، مایکروسافت، بری، کامپیوتر، بالا، شخصی، خیابان، جولای، 2015 بری پان، دیفیوز، سفت کردن. در اینجا یک نسخه کارآمد از سیستم است، تغییرات gusteredi hestem ke az مهم، تغییرات Metouan، تغییر لینک کاربری، اضافه شدن داشبورد شخصی، کورتانا، مرکز عمل، ترافیک، به عنوان مثال، و wijng اما من Agar Shamma هستم، من Aqman هستم با نصب Windows Minternet 10 Hested، اما نمی دانم کجا می خواهم بروم، من اینجا هستم و Wikihow آن را دارد.

الزامات نصب ویندوز 10 چست؟

نصب ویندوز 10 با سیستم به صورت سیستم عذرخواهی نیاز ندارید و کامپیوتر با کامپیوتر است و در کویت میکند نصب می شوند. عیب یابی سیستم حداقل:

1. پرادازنده: 1 گیگاهرتز (گیگاهرتز) یا سریع
2. رام: 1 گیگابایت (32 خانگی) یا 2 گیگابایت (64 حیوان خانگی)
3. فضای هارد دیسک آزاد: 16 گیگابایت برای 32 گیگابایت و 20 گیگابایت برای خانه من 64 برای خانه من
۴. کارت گرافیک: دستگاه گرافیکی Microsoft DirectX 9 با درایور WDDM 1.0
5. ظرف فایل ویندوز

Windows 10 PR Roy System KHOOD 2 Rah Solution DR Choosing Dared را نصب کنید:

1. ظهور سیستم راسانی در ویندوز 10 قابل استفاده است.
2. ویندوز را به صورت Roy DVD یا USB با Roch Clean Install نصب کنید

Rosh first kehman آپگرید ویندوز نسخه جدید تستر با راهنمای مشکلات ویندوز قبل از من مشکل دارد و منبع مشکل سیستم قدیمی است عامل جدید با راهنمای آن را نصب کنید. لطفا ویندوز را با Roch Clean Install Shamma Metoanid به صورت USB یا DVD نصب کنید از آن به خوبی استفاده کنید. عکس من رو اینجوری برگردون بشید برای دیسک فیزیکی با استفاده از Knid نیاز درید به عنوان دیسک ویندوز 10 به عنوان فروشگاه نصب کنید محسوب میشه ولی راحل جگزین و استفاده سریع نصب USB یک نکته مهم برای استفاده به عنوان USB نصب ویندوز که در آن می توان ویندوز را از وب سایت اصلی مایکروسافت یا دانلود وب سایت به عنوان دانلود و نصب آن به عنوان یک کپی از فایل نصب کرد. منظور دارم از نصب ویندوز 10 چیه؟Clean Install؟

Windows 10 DVD یا USB Clean Install را نصب کنید

پس از پایان مراحل نصب ویندوز، نصب ویندوز به صورت کشک ضروری است، نصب ویندوز دارای چند مرحله است.

مرحله اول: سیستم بات کاردین

1. فایل ویندوز 10 Bray Ineke Windows 10 Ra, Knid, فایل bid, نصب ویندوز 10, Roy Disk, Flash, Memory, Bargiri, Kurda و Space برای نظر شما به Knid متصل می شود.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

2. اسپرم شروع کنید را باز کند. روی نماد ویندوز دکتر گوشا اسمیت chp روی صفحه کلیک کنید ya clad پیروزی بر

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

3. روی نماد قدرت Knid را کلیک کنید. عکس انگشتر کجاست اه با یاک دار بالایی انان معروف است که در گشا پایین سمت چپ پنجره استارت قردار درد.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

۴. بار روی غازینا راه اندازی مجدد Knid را کلیک کنید. با در ماشین سیستم شما دوباره راه اندازی میچود.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

5. قبل از az Schneidan، Echo Pepe و Pala Amden، Bios Clyde Diagnostics F2 بله حذف دسر پاپ کورن با کیبورد خوب. البته در یاد دشته، بشید، که عین کلید، میتواند، در مادربردهای، متفاوت است، بسیار متفاوت است (مثلاً در برخی، مادربردها عین کلید). F12 Ast DELE به طور کلی شرایط ایالت را می بینید و تقریباً تمام سیستم برای بهره مندی از آن استفاده می شود. همچانین پچتر رایانها درین هنگام ییک پیام در هنگامه ره اندندازی نمایش مدهیند که میگوید «دعا و نگهبان به بخش تنزیمت» کلیک کنید، بنابرین به موقع کمپی تعد آش تا تعد آش طیار.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

6. زمان صفحه ورودی بایوس استاپ سایه دار چکمه انتخابات راس کند. eps اولویت دستگاه بوت ربا از این صفحه بهره مند شد. تا جایی که می توانید به داشبورد خود بروید چکمه ورق بزنید سربرگ بالایی، شش صفحه، سازنده، رایانا شام، غازینا گزینه های بوت تصمیم سخت.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

7. مرحله پروسه انتخابات کجاست؟این سیستمی است که می توان از آن به عنوان راهی برای خلاصی از چکمه استفاده کرد. هومان گوانا که پیش از آن نشانه کاردیم است فکر نکنیم ماشین شهر کجاست که سی دی یا خاطره خاطره استفاده از کانیم است. Ps Brae Pot Karden System Do Rah Dar Pech Ro Darim.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10
– Bray-Boat، ساخته شده در جاده دریور، سیدی رام، داخل لس باز، سیدی رام. سی دی رام را انتخاب کنید کردی و وارد را بزنید.
– فلش دیسک، فلش دیسک، درایو فلش USB یا فلش دیسک.

نقطه داشبورد کجاست، فلش، فلش، فلش، فلش دور بایوس، فلش، فلش یو اس بی، فلش یو اس بی کجاست؟ نحوه عکسبرداری با بایوس را خارج از شدت آن تغییر دهید و بعد از تصمیم گیری وارد فلش USB مراحل فلش شدم و شروع به تا زدن کردم.

8. کلاد + راا ذرت بو داده تا شروع گازینه چکمه را انتخاب کنید. وقت من چشمک می زند عزیزم آقا آقا رام را در اولویت تصمیم عمل نظرش انتخاب شمرا را با آدرس zina pis بات انتخاب mykind را گرفت.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

9. فلش دیسک فلش دیسک F10 کیبورد خوب پاپ کورن Dehydrated و Space Roy آره بله خوب Knid Ta Tanzimat Ammo Shod را کلیک کنید. به نظر من، از تغییرات حمایت کنید، ممکن است که باید یک پرونده قوی ایجاد شود وارد را پاپ کورن داد. مرحله سیستم کجاست؟

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

10. در انتظار یک اندازی راه تجدید رایانه خود بشید. درست مثل اتمام اندازی راه، مجدید رایانا، منظره خواهان کرد را می توانید ببینید. من نمی توانم صبر کنم تا ویندوز 10 را نصب کنم یا یک knid را شروع کنم.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

مرحله dom: ویندوز 104 را نصب کنید

1. با راه اندازی مجدد سیستم، اولین پیج که با ن فیس خواسته شد، صفحه ی ست خاص ار خاص زبان و سایت من رااز شما درخواست میکند. سایت من مکانی و زبان در صفحه کلید خود را انتخاب کرد و روی دوکما بعد Knid را کلیک کنید.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

2. یک مرحله بعد از نصب ویندوز در مقابل سوراخ های کشیده اجرا کنید. روی غازینا الآن نصب کن روی Knead t در frind gas shud کلیک کنید.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

3. صفحه جدید من را روشن کنید، زیرا نمی خواهید رازی بگذارید، ویندوز 10 بعد را پاپ کورن داد. Agar Serial Windows Ra Ndarid پرش کنید را پاپ کورن داد.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

۴. اجرا در شمال کشور طبق قوانین و مقررات شرکت ویندوز سازه در مواجهه با خواهان. پس شما نیاز درید تا دار، با یک زنا شروع شد تایید کنید مجموعه ای از قوانین و احکام، Ra Tech Bizneid و Spaces Gazina را اداره کنید بعد را پاپ کورن داد.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

5. صحنه کجاست؟ ارتقا دهید و سفارشی نامیش دادا، میچود، کسه، با تنگه خود، به یاری آن، چون انتخاب کنید است. عکسمو اینجوری بچرخون یعنی میخوام شروع کنم و برم بالا ویندوز میخوام دوباره بخرم ارتقا دهید و عکسم رو همونطوری بچرخون تا ویندوز 10 نصب کنم میخوام بخرم. سفارشی انتخابات راس کند.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

6. در حال انتظار برای نصب ویندوز 10 Bmanid. ششم منظومه فاکتور قبیله ای رایانه و سرعت پردازش جایی که می توان نام برد که ساعت آن ساعت آدم یباد است. مرحله سیستم شاما، چندین بار ری استارت، خواهش، شید که، بیاد، در انتظار پایان رایدن کجاست، مراحل بشید کجاست.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

7. پس از انجام این فرآیند، این صفحه در چه مراحلی قرار دارد؟ تنظیمات اکسپرس ویندوز نامش دادا میچود که در کجا صحنه ای است در دست سازمان های دلخوا به نظر نظام عاملی در انتخاب کنید. در اینجا نظر شما در مورد آن است. استفاده از آن ایده خوبی است. ویندوز به شدت توصیه می شود. بنابرین روی دکما از تنظیمات اکسپرس استفاده کنید این پایان تصمیم Dard Click Knead است.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

8. با انجم، یک مرحله قبل از ورود به صفحه با مایکروسافت، از شمع، نامش، داده، خواهان، شید که، میتوانید، یک ایمیل جردن دریافت کرد و رمزی که در مایکروسافت جرات کرد، یک حساب کاربری کربری دریافت کرد. آگر اکانت من narid mitwanid dr hemin مرحله با کلیک روی ایجاد یک حساب کاربری جدید آن را اجاد کند. وقت اومدنش هست گرم بود؟نو بود؟ بعد این آخر صفحه تصمیم، درد نامیش دادا، میچود، که باید، روی که روی کنید کلیک کنید، مرحله بعد از بروید است.

گام رهنما با نصب گام و تصویری ویندوز 10

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما