emdadiranmehrbanner

یک کتابخانه کلرادو به دلیل آلودگی متابولیک بسته شد

سخنگوی انجمن کتابخانه‌های آمریکا، ریموند گارسیا، گفت که از نمونه‌های اخیر دیگری که یک کتابخانه به دلیل مصرف مواد مخدر بسته شده است اطلاعی ندارد.

کتابخانه ها به دلیل آب و هوای بد و به دلیل تهدیدهای خشونت آمیز به طور موقت بسته شده اند. در ماه سپتامبر، کتابخانه‌های عمومی در دنور، فورت ورث، نشویل، سالت لیک سیتی و کل ایالت هاوایی به‌دلیل تهدیدات بمب‌گذاری موقتاً بسته می‌شوند. کتابداران همچنین از افزایش اختلالات مربوط به افزایش ممنوعیت کتاب در دو سال گذشته و اعتراض به ساعات درگ کوئین خبر داده اند.

Lessa Kanani’opua Pelayo-Lozada، رئیس انجمن کتابخانه‌های آمریکا، در ایمیلی گفت که کتابخانه‌ها منبعی حیاتی برای جوامع هستند و اغلب اولین نقطه تماس برای افراد نیازمند هستند، از جمله کسانی که به دنبال اطلاعات در مورد مسکن، شغل هستند. و کمک های غذایی.

خانم “این نقش‌های اساسی که ما در جامعه ایفا کردیم، علاوه بر درس‌های زیادی که در ایجاد فضاهای مجازی و ارائه خدمات و منابع مجازی در اوج شیوع همه‌گیری آموختیم، زمانی که ساختمان‌های کتابخانه‌ها باید موقتاً بسته شوند، توقف اساسی هستند.” Pelayo-Lozada گفت.

داگ باروچین، مالک Island Trauma Services، یک شرکت نیویورکی که صحنه های جرم و جنایت، مخاطرات زیستی و آلودگی های دارویی را پاکسازی می کند، گفت که برای پاکسازی مواد مخدر، شرکت او اغلب به هتل ها یا متل هایی که در آن سرنگ یا پودر سفید پیدا شده است فراخوانده می شود. . او گفت که کریستال های مت می توانند سطوح و هوا را آلوده کنند.

او می گوید: «آنها دارند این چیزها را می شکنند و سیگار می کشند، بنابراین، یکی، روی سطوحی قرار می گیرد که آنها آن را می شکنند. باروچین گفت. دوم، آن را می پزند، بنابراین به هوا می رود، و می تواند به سطوح، کالاهای نرم بچسبد. وارد سیستم HVAC می شود.»

مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت داروها زمانی که با محصولات پاک کننده سنتی مخلوط شوند می توانند کشنده باشند. آقای. باروچین گفت تکنسین‌هایی که لباس‌های محافظ پوشیده بودند، در حالی که بر اساس یک اصل ساده کار می‌کردند، از یک ضدعفونی‌کننده درجه نظامی در ناحیه آسیب‌دیده استفاده کردند: «فقط با همه چیز طوری رفتار کنید که قرار است شما را بکشد و از خود محافظت کنید.»

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما