آبجوهای بدون گلوتن کارخانه آبجوسازی کلونا برنده جام آبجوی کانادایی شدند & اوکاناگان Globalnews.ca

روز چهارشنبه، یک آبجوسازی مستقر در کلونا، بریتیش کلمبیا که به 100 درصد بدون گلوتن اختصاص داشت، رقابت را در جام آبجوی کانادا در آبشار نیاگارا شکست داد.

کریس نوفلد، مالک و بنیانگذار Gray Fox Brewing گفت: «به طرز شگفت انگیزی، ما در رده بدون گلوتن قرار گرفتیم، همه جوایز را بردیم.

ما برای Faithful Woman طلا گرفتیم، اردوگاهمان نقره گرفت، و تنومندی داریم که حتی جای دیگری جز آبجوسازی نداریم، و برنز گرفت.»

این اولین بار نیست که یک محصول Neufeld به رسمیت شناخته می شود. سال گذشته، کارخانه آبجوسازی کاری را انجام داد که هیچ رقیب دیگری در کانادا قبلا انجام نداده بود.

2:04 آبجوسازی کلونا پس از تصمیم سلامت داخلی سگ پسند خواهد بود

نوفلد گفت: «ریپید رایز سال گذشته در جوایز آبجوی کانادایی نیز برنده جایزه شد، که ما را شگفت زده کرد، ما نمی توانستیم آن را باور کنیم.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

ما با برگزارکنندگان صحبت کردیم و آنها گفتند که هرگز نمی توانند آبجوسازی کمتر از یک سال را به یاد بیاورند و ما در آن زمان به معنای واقعی کلمه یک هفته سن داشتیم.

Neufeld در سال 2003 به بیماری سلیاک مبتلا شد و در آن زمان او گفت که حتی پزشک او نیز چیزی در مورد این بیماری نمی دانست. پس از تقریباً 19 سال بدون آبجو، او و همسرش تصمیم گرفتند در دسامبر 2020 یک کارخانه آبجو راه اندازی کنند – تا اطمینان حاصل شود که مبتلایان به بیماری سلیاک یا عدم تحمل گلوتن می توانند دوباره از آب سرد لذت ببرند.

نوفلد گفت: “در بیماری سلیاک، حتی کوچکترین اثر گلوتن برای ناراحتی سیستم آنها کافی است – سطح پذیرفته شده 20 قسمت در میلیون است، و من حتی نمی توانم به شما تاکید کنم که چقدر کوچک است.”

3:00 سال های سخت کارخانه شراب سازی را مجبور به کاهش حجم می کند

در حال حاضر روند

  • ترفندی نیست! با زوجی آشنا شوید که برنده یک جکپات 55 میلیون دلاری در هالووین شدند

  • آیا افزایش قیمت تمام شده است؟ ناظران بازار پیش بینی های خود را به بانک کانادا می دهند

“هدف ما این است که حتی پایین تر از آن باشیم، ما سعی می کنیم تا حد امکان به صفر نزدیک شویم، و این بدان معنی است که ما فقط مواد اولیه بدون گلوتن تایید شده را خریداری می کنیم و به کسی اجازه نمی دهیم چیزی به ساختمان بیاورد تا هیچ چیزی وجود نداشته باشد. احتمال آلودگی.”

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

نوفلد می گوید از زمان کسب افتخارات سه گانه برتر کارخانه آبجوسازی در Brew Canada Cup، درخواست ها برای محصولات او از سراسر کشور دریافت شده است.

نوفلد می‌گوید: «محصولی مانند این آشکارا بزرگ‌تر از اوکاناگان است و بنابراین ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این کار را انجام دهیم و خودمان را تا جایی که نتوانیم سفارش‌ها را تکمیل کنیم، انجام می‌دهیم.

من می‌دانم هر چند وقت یک‌بار یک محصول بدون گلوتن خوب پیدا می‌کنم و سپس دوباره سعی می‌کنم آن را پیدا کنم و قفسه خالی است و این واقعاً ناامیدکننده است، بنابراین ما نمی‌خواهیم آن مرد باشیم.»

آبجوهای برنده جایزه را می توان در هر مشروب فروشی در کلونا و در آبجوسازی گری فاکس در 310 هیرام واکر کورت در کلونا یافت.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما