آزادی کامل برای مرد قبل از میلاد که یک زن باردار را کشت و بدن او را سوزاند Globalnews.ca

یک معلم سابق سوری، بریتیش کلمبیا که همسر باردارش را در سال 2006 کشت و جسد او را سوزاند، به طور کامل آزادی مشروط اعطا شد.

در سال 2011، مختیار سینگ پنگلی، 51 ساله، به اتهام قتل منجیت کائور پنگلی به اتهام قتل درجه دوم و توهین به جسد به حبس ابد محکوم شد.

چند روز پس از کشتن همسرش، پنگالی با اشک به مردم رفت و برای یافتن او کمک خواست.

0:38 مردی از ساری که یک زن باردار را کشته بود به مدت یک روز با آزادی مشروط آزاد شد

در جریان محاکمه، دادگاه شنیده است که او هنگام رها کردن جسد، دختر چهار ساله خود را در خانه تنها گذاشته است. جسد سوخته همسرش پنج روز پس از مرگ او در ساحل دلتا پیدا شد.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

آنجلا ماری مک دوگال، مدیر اجرایی خدمات حمایت از زنان کتک خورده در ونکوور، به Global گفت: «این به ما همه چیزهایی را می‌دهد که باید درباره میزان ناکارآمدی سیستم عدالت کیفری در ارائه هر نوع عدالت برای قربانیان شریک جنسی صمیمی و خشونت خانگی بدانیم.» . اخبار مربوط به انتشار.

این یادآور دردناکی است از اینکه نظام عدالت کیفری چقدر به زنان قربانی زن‌کشی اهمیت نمی‌دهد.»

طبق گفته هیئت آزادی مشروط کانادا، پانگلی در جولای 2022 به مدت یک روز از آزادی مشروط برخوردار شد و از آن زمان با یک شرکت نامشخص کار کرده است.

در تصمیم آزادی خود، مورخ 6 اکتبر، هیئت مدیره اعلام کرد که معتقد است در صورت اعطای آزادی مشروط، او “خطری ناروا برای جامعه به همراه خواهد داشت” و آزادی او “با ترویج ادغام مجدد شما در خدمت حفاظت از جامعه خواهد بود.” یک شهروند قانونمند».

1:59 فراخوان قانون جنایی کانادا برای تعریف زن کشی

هیأت مدیره دریافت که پنگلی در مدتی که در زندان بود با موفقیت در چندین برنامه شرکت کرد و با وجود پرهیز قبلی خود، اکنون “مسئولیت اعمال و انتخاب های خود را می پذیرد.”

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

با این حال، تصمیم آزادی همچنین چندین زمینه نگرانی را برجسته کرد – به ویژه در مورد درمان زنان.

در این بیانیه آمده است: “شما به عنوان یک خطر بالای خشونت شریک جنسی ارزیابی می شوید.”

“اگر وارد یک رابطه شوید، این یک موقعیت خطرناک برای شما خواهد بود و باید توسط شما (تیم مدیریت پرونده) از طریق یک شرایط خاص تحت نظارت باشد تا از برقراری رابطه با زنان بدون آزادی مشروط جلوگیری شود. سرپرست محدود”.

این تصمیم همچنین جدی بودن جنایتی را که او برای آن محکوم شده است، که تأثیر مادام العمری بر خانواده قربانی داشته است، برجسته می کند.

در این تصمیم آمده است: «تشدید خشونت‌ها که باعث مرگ قربانی و فرزند متولد نشده‌اش شد، نگرانی زیادی برای هیئت دارد».

“جزئیات محکومیت شما نیز خطر شما را تشدید می کند: شما در مورد کشتن قربانی خود در ماه های منتهی به جنایت خیال پردازی کردید، قتل را برنامه ریزی کردید و آن نقشه ها را اجرا کردید.”

2:10 فعالان حقوق زنان از سیاستمداران می خواهند که موضوع خشونت علیه زنان را در اولویت قرار دهند

در حال حاضر روند

  • ابراهیم علی: هیئت منصفه قتل نوجوان پیش از میلاد به دکتر گفتند که شاهد فوت کرده است

  • با نزدیک شدن به تصمیم بانک مرکزی کانادا، کانادایی‌ها نگرانند که نتوانند از پس هزینه‌های افزایش بیشتر برآیند.

مک دوگال این حکم را “ناراحت کننده” و “ظالمانه” خواند و آن را نشانه دیگری از عدم جدی گرفتن خشونت شریک جنسی توسط سیستم قضایی دانست.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

ما به وضوح در نحوه تفکر خود در مورد خشونت خانگی و صمیمی و کشتار زنان دچار قهقرایی هستیم.»

“من تماشا کرده ام که آنها جنایتکاران پرخطر را آزاد می کنند، مردانی را که شریک زن خود را کشته اند، و همیشه با این هشدار، با خشونت بالقوه ای که باقی مانده است، آزاد می کنند، بنابراین این به جامعه واگذار شده است که این خطر را انجام دهد. “

مک دوگال گفت که اکثر موارد خشونت خانگی حتی به سیستم عدالت کیفری ختم نمی شود و نیاز فوری به بودجه و حمایت خارج از این سیستم وجود دارد.

او گفت: “بزرگترین چیزی که ما باید روی آن کار کنیم، مشارکت اجتماعی است، که امیدواریم بتوانیم با دولت های استانی و فدرال خود از طریق برنامه اقدام ملی که در حال حاضر با استان ها و مناطق در حال مذاکره است، آن را عمیق تر کنیم و به طور کامل ذخیره کنیم.” گفت. .

1:37 خشونت خانگی در مترو ونکوور در حال افزایش است

گزارش اخیر دیده بان قتل در کانادا برای عدالت و پاسخگویی نشان می دهد که تعداد قتل های زنان و دختران توسط مردان در کانادا در سال 2022 نسبت به قبل از همه گیری 2019 27 درصد افزایش یافته است.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

بر اساس این گزارش، تعداد زنان و دختران کشته شده در سال 2022، 184 نفر بوده است که این رقم در سال 2019، 148 بوده است.

آزادی پنگالی مشروط به چند شرط از جمله ممنوعیت تماس با خانواده همسرش از جمله دخترشان بدون اجازه افسر آزادی مشروط است.

او همچنین باید هرگونه روابط عاشقانه، جنسی، یا افلاطونی با زنان را گزارش کند و بدون تأیید قبلی افسر آزادی مشروط با کسی زندگی نخواهد کرد.

شرایط دیگر شامل ممنوعیت خرید یا نوشیدن الکل و الزام او به شرکت در طرح درمان خشونت خانگی است.

– با فایل های Sawyer Bogdan

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما