آیان موکرجی به تنهایی از معبد ماهاکالشوار بازدید می کند، پس از اینکه رانبیر-آلیا با اعتراضات در اوجین مواجه شد، آرتی اجرا می کند – تماشا کنید | اخبار سینما

دهلی نو: پس از اینکه تظاهرات در معبد ماهاکالشوار اوجین، زوج رانبیر کاپور و آلیا بات را از ورود منع کرد، کارگردان، آیان موکرجی به تنهایی برای دارشان به داخل معبد رفت.

اوایل روز سه‌شنبه، آلیا بات حلقه‌ای را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود که در آن سه نفر از معبد Mahakaleshwar در Ujjain بازدید می‌کردند. در حالی که آیان قبل از انتشار پوستر حرکت نیز از معبد بازدید کرده بود، این بار رانبیر و آلیا نیز قرار بود قبل از انتشار از معبد برکت بگیرند.

پس از بازدید، آیان موکرجی تصویر خود را از دعای تنهایی در معبد به اشتراک گذاشت. آیان موکرجی: «از اینکه امروز از معبد ماهاکالشوار دیدن کرده‌اید، بسیار خوشحال و پرانرژی هستید… زیباترین دارشان را دریافت کردم… می‌خواستم این بازدید را انجام دهم تا سفر فیلمسازی در برهماسترا را ببندم، و تمام انرژی مثبت و برکات را برای آزادی خود دریافت کنم.» در دسته اینستاگرام خود منتشر کرد. با این حال، او چیزی در مورد اعتراضی که در خارج از معبد برگزار شد، ذکر نکرد.

رانبیر کاپور و آلیا بات به دلیل کامنت ۱۱ ساله‌اش که در آن اعتراف کرد که دوست دارد گوشت گاو بخورد، با واکنش‌های شدید مواجه شده‌اند. این بازیگر با توجه به کامنت ۱۱ ساله‌اش در حال حاضر با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه است و ترول‌ها با استفاده از هشتگ #بایکوت براهمسترا در توییتر از مردم می‌خواهند که فیلم را تماشا نکنند. اعضای باجرانگ دال پرچم‌ها و پلاکاردهای سیاهی را در معبد ماهاکالشوار به نشانه اعتراض به فیلم در دست داشتند. ظاهراً رانبیر و آلیا اجازه ورود به محوطه معبد را نداشتند و فقط آیان اجازه دریافت برکت خدا را گرفت. پلیس محلی اوضاع را تحت کنترل درآورد و برخی از معترضان به دلیل نقض امنیت توسط مقامات مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

«براهماسترا» به کارگردانی آیان موکرجی، رنبیر کاپور و آلیا بات در نقش‌های اصلی «شیوا» و «ایشا» بازی می‌کنند. به جز آنها، آمیتاب باچان، ناگارجونا آکیننی و مونی روی نیز در نقش های برجسته ای دیده می شوند. پس از دریافت تاریخ‌های اکران زیاد، سرانجام قرار است این فیلم در 9 سپتامبر 2022 در سینماها اکران شود. این اولین قسمت از یک سه‌گانه برنامه‌ریزی‌شده توسط Ayan Mukerji است و جهان خاص خود را به نام “Astraverse” دارد.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما