آیا به سئو سایت شرکتی نیاز دارید؟

قیمت سایت، هزینه طراحی سایت یا تعرفه های طراحی سایت بسته به استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا آماده، کیفیت کدنویسی و رعایت نمودن سئوی فنی در معماری سایت، استفاده از قالب اختصاصی یا آماده در سایت، نوع آموزش ها و کیفیت پشتیبانی و از همه مهمتر تجربه بازاریابی اینترنتی شرکتی که هزینه طراحی سایت را به شما اعلام میکند، میتواند متفاوت باشد. در انتهای طراحی سایت، مالکیت دامنه و پنل به نام کارفرما خواهد شد. برای خرید هاست باید به شرکتهایی که هاست برای راه اندازی سایت ارائه میکنند مراجعه کنید بعد از تهیه هاست باید یک اسم برای سایت خود انتخاب کنید که افراد با وارد کردن آدرس این اسم وارد سایت شما شوند این آدرس که منحصر به فرد خود شماست دامنه نام دارد که دامنه خود را نیز می توانید از شرکتی که میزبانی وب یا هاست را تهیه کرده اید تهیه کنید. اگر شرکت برای شما هاست و دامنه را تهیه کند مبلغ این دو به قرارداد طراحی سایت اضافه میشوند. این وب سایت ها که به سایت های Presentation نیز معروف هستند بیش از 90% وب سایت های طراحی شده در وب را تشکیل می دهند.سایت Presentation در حقیقت یک وب سایت داینامیک محسوب می شود که بنا به درخواست صاحب وب سایت و همچنین نوع کسب وکار، ویژگی های مختلفی می تواند داشته باشد و جوابگوی تمام نیازهای بخش بسیار زیادی از مشاغل و فعالیت ها از جمله : پزشکان ، کلینیک ها ، شرکت های مهندسی ، طراحی دکوراسیون ، شرکت های خدماتی ، گالری ها ، شرکت های تجاری بین المللی ، وکلا ، آموزشگاه ها و..

آنتونی رابینز اطلاعات به سئو سایت شرکتی

طراحی سایت خود یک دنیای بسیار بزرگ است که میتواند شما را به اقیانوسی از فرصتها متصل کرده و راههای زیادی را برای کسب درآمد در اختیارتان قرار دهد. واقعیت این است که درصورت کمی جستجو در اینترنت خودتان نیز می توانید یک وب سایت قالب آماده را با استفاده از چندین پلتفورم موجود از جمله Joomla ، WordPress ، Drupal ، Wix و.. البته افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت باعث بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو هم میشود. سئو سایت شرکتی (از طریق صفحه وب سایت آیندگان کلیک کنید) شامل مجموعهای از رویکردهای استراتژیک در مقیاس کلان برای بهینهسازی حضور یک شرکت تجاری در نتایج موتورهای جستجوگر است. اما سؤال اینجاست که چطور یک شرکت طراحی سایت در تهران و یا دیگر شهرهای ایران را پیدا کنیم که بتواند سایتی را مطابق با نیاز ما ایجاد کند. طراحی سایت دو زبانه یا چند زبانه هزینه کمی بیشتری برای شما خواهد داشت. لازم به ذکر است تعرقه خاصی برای طراحی سایت چند زبانه وجود ندارد و در اکثر مواقع به دلیل ساده بودن پروژه و تعداد کم صفحات، مبالغ بسیار کمتر از چیزی که در بالا ذکر شد جهت طراحی زبان های دوم و سوم و..

شما هر اندازه هم که در فعالیت خود موفق باشید، تا زمانی که یک وب سایت معتبر نداشته باشید، نمیتوانید واقعاً توجه خریداران و مشتریان را به خود جلب کنید و بیتعارف بگویم بدون داشتن یک وب سایت خوب، چیزی کم دارید. در مقالات متعددی به این موضوع اشاره کرده ایم که وب سایت های WordPress و Joomla و اصولا وب سایت های CMS آماده که به آنها قالب آماده نیز گفته میشود از پلتفورم های کاملا رایگان استفاده می کنند که در دسترس عموم قرار دارد.شرکت های مختلف طراحی وب سایت تنها برای سرهم بندی کردن اجزای آماده و رایگان این نوع سایت ها یا تغییرات جزئی در ظاهر و جابجایی چند کُد ممکن است از شما مبالغ هنگفنتی را طلب کنند.در ادامه معایب و مشکلات بی شمار سایت های CMS آماده ای مانند وردپرس را برایتان کمی شرح خواهیم داد اما چیزی که الان لازم است بدانید این است که با اینکه در گذشته در زمینه طراحی این نوع سایت ها مانند جوملا و وردپرس بسیار فعال بوده ایم اما در حال حاضر بدلیل مشکلات بی شماری که این CMS ها برای مشتریان بوجود می آورند هیچگونه فعالیتی در این زمینه در شرکت آوینا پرداز وجود ندارد.

مشاوره طراحی سایت

در معرفی استراتژی “تقدّم محتوا” اساس کار بر خلاف طراحی های سنتی بر روی این اصل استوار شده که ابتدا به همه جنبه های موضوع فعالیت سایت ، نحوه عرضه مطالب یا محصولات آن ، سلیقه مشتریان ، سن ، جنسیت ، ذائقه و دلمشغولی های ایشان و صد البته هدف صاحب امتیازان این تارنما از برپایی این سایت در نظر گرفته شده و سپس به طراحی این محیط مبادرت ورزیده شود ؛ درست بر خلاف حالتی که طراح با سلیقه خود محیطی را در گذشته آماده می کرد و پس از آن به فکر تطابق و ایجاد یک هارمونی میان ماحصل تلاش های خود و حوزه فعالیتی سایت می افتاد . قیمت طراحی سایت اختصاصی در شرکت آوینا پرداز را می توان در یک بازه معقول و متوسط در نظر گرفت.در تعرفه های ما از قیمت های سرسام آوری که توسط برخی شرکت ها اعلام میگردد خبری نیست و از سمت مقابل، بدلیل تعهد ما به استفاده از افراد حرفه ای و خلاق و جدیدترین تکنولوژی ها، امکان طراحی وب سایت با قیمت های بسیار ارزان هم وجود ندارد.

سفارش سایت شرکتی

نکته حائز اهمیت این است که در جدول بالا تنها برخی از ویژگی ها و امکانات پر طرفدار ذکر شده است.در حقیقت برای اضافه کردن ویژگی اختصاصی که در نظر دارید و یا هر امکان دیگری که در این لیست وجود ندارد هیچ محدودیتی برای برنامه نویسان و طراحان شرکت آوینا وجود نداشته و دانش و تجربه تیم های مختلف در این شرکت امکان طراحی و اجرای پیچیده ترین فرایندها برای وب سایت را فراهم کرده است. البته اگر بخواهیم دقیق تر قیمت و تعرفه طراحی سایت های فروشگاهی را بررسی کنیم باید بگوییم با توجه به اینکه هیچ محدودیتی در اضافه نمودن ویژگی و امکانات جدید به این وب سایت ها وجود ندارد قیمت نهایی نیز محدودیت خاصی نداشته و ممکن است براساس نیازهای مشتریان و سازمان ها فراتر نیز برود.

اکنون باید بخرید برنامه‌ای که عملکرد دارد برای سئو سایت شرکتی ساخته شده است

از طرفی بخاطر داشته باشید معمولا شرکت های طراحی سایت قدیمی تر همچنان از تکنولوژی های قدیمی استفاده می کنند به دلیل اینکه بروزرسانی و همسان سازی مجدد تمام بخش های سازمان با سیستم های جدید هزینه بسیار هنگفتی نیاز خواهد داشت. هزینه طراحی سایت شرکتی اختصاصی به همراه یکسال پشتیبانی و فضای هاست(ترافیک نامحدود) بین 20.000.000 (سایت شرکتی معمولی ) تا 30.000.000 تومان (سایت شرکتی پیشرفته ) می باشد.. در حالت عادی قیمت طراحی یک سایت اختصاصی ساده شرکتی نباید از 30.000.000 تومان فراتر برود. یک منبع معتبر تجاری محسوب خواهد شد.

طراحی سایت شرکتی به مثابه عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت است و چنانچه طراحی سایت به درستی انجام شود بسیار مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت و البته فواید زیادی برای مدیران شرکت ها نیز خواهد داشت. از آنجایی که این روزها نیاز به این بازار بیشتر از قبل احساس میشود، شرکتهای طراحی سایت بسیار زیادی ایجاد شده و کار انتخاب را برای کافرماها سختتر کردهاند. اول کلمات کلیدی که رقابت بسیار بالایی برای آنها وجود دارد و محصول نهایی شرکت را بهصورت کلی تبلیغ میکند. اما برای درک SEO محلی ابتدا بایستی بدانیم که گوگل چگونه کار میکند. 4- فریب نام تجاری، برند و شرکت های طراحی سایت صفحه های اول گوگل را نخورید! به همین دلیل، تمامی کسب و کارهایی که می خواهند به برندسازی برسند، سایت های خود را به سمتی پیش می برند که مسئولیت اجتماعی شان پر رنگ شود. در نهایت باید گفت قیمت و تعرفه طراحی سایت بستگی به نیازها و درخواست صاحبان وب سایت دارد.البته در این بین مشاوران حرفه ای آوینا پرداز نیز بر اساس تجربیات و دانش خود نظرات و راه کارهای مفیدی که به توسعه فروشگاه آنلاین کمک نماید را به اطلاع مشتریان خواهند رساند تا با دیدی باز نسبت به طراحی وب سایت مورد نظر خود اقدام نمایند.

تیم سایت کد شامل 43 نفر از توسعه دهندگان وب سایت و طراحان سایت هست که تمام مراحل طراحی سایت از گرافیست پوسته سایت ، طراحی UX ، ساخت دیتابیس ، برنامه نویسی بهینه و تیم پشتیبانی به صورت حرفه ای انجام می دهد. انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب یکی از مواردی است که در زمان طراحی سایت باید در نظر گرفته شود. برای طراحی سایت از چه زبان برنامه نویسی استفاده می شود؟ نام دیگر این سایت پویا است و در طراحی آن هر دو بخش بک اند و فرانت اند برنامه نویسی می شوند. سایت های WordPress از یک سری قالب ها و سیستم مدیریت محتوای آماده استفاده می کنند که نیاز به برنامه نویسی ندارند و کاملا رایگان در دسترس همه قرار دارد.این سایت ها به هیچ وجه برای یک کسب و کار خاص اختصاصی سازی نشده اند(البته یه غیر ظاهر یا همان UI سایت) بنابراین هزینه و زمان بسیار ناچیزی برای طراحی لازم دارند که البته مشکلات فراوانی هم در آینده برای صاحبان سایت ایجاد می کنند که بهتر است حتما قبل از اقدام به طراحی این سایت ها با چند شخص یا شرکت که قبلا از این سایت ها استفاده کرده اند صحبت کرده و با مشکلات بسیار زیاد آنها آشنا شوید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما