آینده ای امن تر، با حسن نیت از یک کارت سبز

کرستن پیج اروین گفت که در اولین قرار ملاقاتش با ریکاردو کوزوچوویچ در مارس 2017 بلافاصله احساس آرامش کرد.

این دو برای صرف شام در سنت، یک رستوران مکزیکی که اکنون بسته شده در سیاتل، پس از برقراری ارتباط در یک برنامه دوستیابی، ملاقات کردند. اما در حالی که ارتباط آسان آنها در حال توسعه بود، آقای. تلاش کوزوچوویچ برای گرفتن ویزا و اقامت در کشور.

آقای. کوزوچوویچ 35 ساله اهل سائوپائولو برزیل است. او مدرک لیسانس اقتصاد را در Fundação Getulio Vargas، یک موسسه آموزش عالی برزیل، دریافت کرد، قبل از اینکه در 26 سالگی برای ادامه تحصیل در MBA از دانشگاه دوک به ایالات متحده رفت. او اکنون مدیر امور مالی شرکت مرکوری است، یک شرکت فناوری مالی مستقر در سانفرانسیسکو که بانکداری را برای استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کند.

ام‌اس. اروین 38 ساله در تاکوما، واش بزرگ شد. او دارای مدرک لیسانس هنر و اسپانیایی از دانشگاه ویلامت است و مدیر ارشد هنری در Slice است، یک پلتفرم فناوری مستقر در شهر نیویورک برای پیتزا فروشی های کوچک.

[Click here to binge read this week’s featured couples.]

وقتی آنها ملاقات کردند، آقای. کوزوچوویچ به عنوان مدیر مالی مایکروسافت با تمدید یک ساله ویزای دانشجویی خود کار می کرد. او امیدوار بود ویزای کار دریافت کند اما در حالی که با خانم خانم آشنا شد. اروین، او متوجه شد که شانس این کار بسیار اندک است.

چند ماه پس از اولین قرار ملاقات، او متوجه شد که ویزا به او داده نشده است. او قصد داشت در تابستان 2017 با مجوز کار کانادا به ونکوور نقل مکان کند. اروین به او کمک کرد تا وسایل خود را جمع کند و رابطه آنها از راه دور شروع شد.

مشخص نیست که او چه زمانی می تواند به کشور بازگردد. ام‌اس. اروین زمان جدایی را تمرینی برای تمرکز حواس توصیف کرد. او گفت: “شما نمی توانید یک رابطه را کنترل کنید و واقعا نمی توانید دولت ایالات متحده را کنترل کنید.” “من باید روز به روز می رفتم و می پرسیدم، “آیا هنوز می خواهم اینجا باشم؟” هر بار، او گفت، پاسخ او مثبت بود.

خبرهای خوب در قالب ویزای کاری برای آقای. کوزوچوویچ در پاییز 2018 و بازگشت به سیاتل برای شغل مایکروسافت در ژانویه 2019. این زوج تصمیم گرفتند به مدت یک سال مستقل زندگی کنند در حالی که به آینده خود فکر می کردند.

در حالی که ویزای کار استقبال شد، آقای. کوزوچوویچ گفت که هنوز یک قطعه دیگر گم شده است. ویزای او فقط در صورتی به او اجازه می داد که در همان شرکت بماند. در دسامبر 2019، به او گرین کارت – قطعه گمشده – اعطا شد و امکانات او افزایش یافت.

آنها در سال 2020 با هم در سیاتل نقل مکان کردند و در اوایل سال 2021 به شهر نیویورک نقل مکان کردند، تا حدی برای استقرار خود در مکانی جدید. آنها در آپارتمانی در دهکده غربی ساکن شدند که هنوز هم در آنجا زندگی می کنند. با این حرکت احساس تعهد به رابطه آنها افزایش یافت و به گفته خانم. اروین، “کلمه “ازدواج” شروع به لغزش در گفتگوهای آنها کرد.

در نوامبر 2021، آقای. کوزوچوویچ طراحی حلقه نامزدی را با یک جواهرساز آغاز کرد. او از زمانی که خانم را می شناخت یک الماس سیاه و یک یاقوت کبود صورتی انتخاب کرد. اروین چیزی رنگارنگ دوست دارد.

روزی که حلقه در ژانویه 2022 رسید، طوفان برفی رخ داد. این زوج برای قدم زدن در پارک میدان واشنگتن رفتند و با گروهی روبرو شدند که در کنار فواره با گلوله برفی مبارزه می کردند. آنها راه خود را به منطقه ساکت تری پیدا کردند و آقای. کوزوچوویچ پیشنهاد داد.

وقتی نوبت به برنامه ریزی عروسی می رسید، این زوج می خواستند به سوابق مختلف خود بپیوندند. علاوه بر رشد در کشورهای جداگانه با زبان های مختلف، آقای. کوزوچوویچ یهودی است و خانم. اروین مذهبی نیست. خاخام بردلی بلفلد از معبد بث هیلل-بت آبراهام در میلویل، نیوجرسی، خاخام برادلی بلیفلد بود که در زوج های بین ادیان و بین المللی تخصص دارد.

عروسی آنها در فوریه 25 در پالم هاوس باغ گیاه شناسی بروکلین برای حدود 150 مهمان برگزار شد. همچنین این اولین باری بود که اکثر اعضای خانواده آنها ملاقات کردند. اگرچه آنها در بسیاری از عروسی های برزیل سنتی نیستند، هر دو آقای. والدین کوزوچوویچ به زبان انگلیسی سخنرانی کردند، حتی اگر زوج اصرار داشتند که پرتغالی خوب باشد.

ام‌اس. پدر و مادر اروین نیز روی کشتی پریدند. خانم پدرش، «مردی واقعاً محجوب» به هوا بلند شد و با یک دست صندلی‌اش را گرفت و دست دیگرش را بلند کرد «مثل اینکه در یک رودئو بود». اروین گفت. وقتی او را آن بالا دیدم، باورم نشد.»

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما