اسرائيل از اسرائيل خواست تا به افراد بشردوستانه اجازه ادامه كار در فلسطين را بدهد |

صبح روز پنجشنبه، نیروهای اسرائیلی دفاتر هفت سازمان حقوق بشر و بشردوستانه فلسطینی در رام الله در کرانه باختری اشغالی را مورد بازرسی، بازرسی و بستن آن قرار دادند.

اموال آنها مصادره و تخریب شد و دستورات نظامی برای بستن دفاتر در محل رها شد.

لین هستینگز، مقیم و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در فلسطین، گفت که تلاش برای بسته شدن «تمام نهادهایی را که برای ارتقای حقوق بشر و توسعه تلاش می کنند تحت تأثیر قرار می دهد و در حال ارائه کمک هستند».

هزینه های اسکان

سازمان ملل متحد و شرکای آن به طور جدی ادعاهای حمایت مالی از تروریسم و ​​همچنین نامگذاری اسرائیلی ها از این نهادها را به عنوان سازمان های غیرقانونی و/یا تروریستی می پذیرند.

علیرغم پیشنهادها برای بررسی اتهامات برای تعیین اینکه آیا بودجه منحرف شده است یا خیر، مقامات اسرائیلی هیچ مدرک قانع کننده ای به آژانس های سازمان ملل و یا شرکای غیردولتی که در OPT کار می کنند برای حمایت از این نام گذاری ها ارائه نکرده اند.

چندین کشور عضو اخیراً اعلام کردند که شواهدی که با آنها به اشتراک گذاشته شده است، این نامگذاری ها را توجیه نمی کند.

تلاش برای بسته شدن این سازمان‌ها نشان‌دهنده آخرین مورد از یک سری اقدامات اسرائیل است که توانایی حقوق بشر، فعالیت‌های بشردوستانه و توسعه در سرزمین اشغالی فلسطین را محدودتر می‌کند، که بر همه نهادهایی که برای ارتقای حقوق بشر، توسعه و ارائه آن‌ها کار می‌کنند، تأثیر می‌گذارد. آژانس های ملل متحد و انجمن آژانس های توسعه بین المللی در بیانیه ای اعلام کردند.

قوانین بین المللی را رعایت کنید

در این بیانیه، بیانیه قبلی که در نوامبر گذشته منتشر شد، تاکید کرد که قوانین مبارزه با تروریسم باید مطابق با تعهدات حقوق بین الملل، به ویژه حقوق بشردوستانه بین المللی و حقوق بشر باشد.

این شامل احترام کامل به حقوق آزادی تشکل و بیان است.

نمی توان آن را برای حقوق بشر مشروع و کار بشردوستانه به کار برد. گستردگی قانون ضد تروریسم 2016 اسرائیل و تأثیر آن بر فرض بی گناهی، نگرانی های جدی را تحت قوانین بین المللی ایجاد می کند.

در این بیانیه آمده است: «ما از دولت اسرائیل می‌خواهیم از هرگونه اقدامی که این سازمان‌ها را از ادامه فعالیت‌های حیاتی حقوق بشر، بشردوستانه و توسعه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین باز می‌دارد، خودداری کند.»

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما