این آخر هفته چقدر زمان تماشا دارید؟

“ستایش پیتی”

چه زمانی تماشا کنیم: جمعه ساعت 10 شب، در Freeform.

پیتی (با صداپیشگی آنی مورفی) یک دختر شیک پوش نیویورکی است که پدر از دست رفته اش میراث عجیبی را برای او به جا گذاشته است: فرقه ای که او تأسیس کرد و رهبری کرد. حالا نوبت او است که در راس کار است، و او متوجه می شود که دوست دارد مورد احترام باشد، حتی اگر حال و هوای شهر کوچک کمی به آن عادت کند. نمایش شوخی های سریع “هارلی کوین” و صنعت سرگرمی حفاری “دو نفر دیگر” دارد. این بیشتر شبیه «تضادهای خورشیدی» است تا هر یک از نمایش های نوجوان محور در Freeform. هر هفته دو قسمت پخش می شود.

‘خالص’

چه زمانی تماشا کنیم: اکنون، در آمازون.

مارنی (چارلی کلایو) مانند بسیاری از قهرمانان تلویزیونی اخیر است: باهوش و افسرده، کمی گیر افتاده، در لندن زندگی می کند و پس از کالج در تلاش برای یافتن راه خود است. او همچنین از افکار جنسی مزاحم و ناخواسته رنج می برد – یک علامت بی وقفه رتبه بندی X در پشت ذهنش که باعث می شود احساس مسمومیت و انزوا کند، به خصوص قبل از اینکه بفهمد این نوعی OCD است. شخصیت ها خنده دار هستند و نمایش پر جنب و جوش و پر جنب و جوش، جدی اما نه خود جدی است. اگر «به این سمت بالا»، «نمی‌توانم، مقابله نمی‌کنم» یا «فوق‌العاده» را دوست دارید، این را امتحان کنید.

“معجزه گران”

چه زمانی تماشا کنیم: اکنون در Max (فصل 1-3) و وب سایت TBS (فصل 4).

فصل اول این کمدی ابتکاری و پوچ گلچین در یک زندگی پس از مرگ بوروکراتیک می گذرد. فصل 2 در دوران تاریکی؛ فصل 3 در مسیر اورگان و فصل جاری در “آخر زمان”، یک صحرای پیچ خورده که در آن بشریت به دنبال “رونق” به دنبال موجودیت است. اما این یک دنیای پساآخرالزمانی گیج کننده است، دنیایی با همان اضطراب های اجتماعی که اکنون داریم، مانند نسخه کارتونی نیویورکر از «مکس دیوانه». دنیل رادکلیف و استیو بوشمی برمی‌گردند و اکنون در نقش یک جنگجو که تلاش می‌کند آرام بگیرد و بارون زباله‌دانی که به او شغل می‌دهد بازی می‌کنند. «معجزه» هوشمندانه و به‌طور شگفت‌انگیزی عجیب و غریب است، ترکیبی پیچیده اما وقتی درست انجام شود، جادویی است. این نمایش وجه تمایز بی‌شکوهی را دارد که آخرین نمایش فیلمنامه لایو اکشن در TBS است، بنابراین تا زمانی که ادامه دارد از آن لذت ببرید.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما