با این نکات ساده، طراحی قالب وردپرس خود را متحول کنید

ریسپانسیو از آنجا شکل گرفت که کاربران برای مشاهده سایت شما علاوه بر کامپیوتر و لپتاپ از انواع موبایلها و تبلت ها و حتی تلویزیون های هوشمند استفاده میکردند و در کشور ما نیز به هر سو که نگاهی بیندازیم انواع گوشی ها و تبلت ها را در دست مردم می بینیم و با توجه به ارائه خدمات نسل جدید اینترنت پر سرعت ۳G , 4G توسط اوپراتورهای تلفن همراه، روند رو به رشد استفاده از این دستگاه ها برای اتصال به اینترنت و مرور صفحات وب امری بدیهی است. چیدمان مناسب عناصر و المان ها، استفاده از پالت های رنگی متنوع اما خوش نما، انیمیشن ها و تصاویر متحرک، اسلاید ها، بارگیری سریع صفحات سایت و از این قبیل موارد، به هر چه بهتر یک طراحی کمک می کنند. لطفا یک آموزش هم برای ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت تهیه کنید . زمان ساخت قالب کوتاه تر است. در این مرحله، شما ممکن است شروع به طراحی قالب وردپرسی خود کنید. شروع کار با توسعه قالب به خصوص برای یک مبتدی، ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد. این یک روند ساده است و در عرض چند دقیقه سایت محلی وردپرس خود را آماده خواهید کرد.

این در واقع یک سرور است که شما روی رایانه خود نصب می کنید و می توانید از آن برای توسعه و مدیریت سایت های محلی وردپرس استفاده کنید. همه اینها بدان معنی است که یک قالب باید بارها و بارها ویرایش شود تا با موضوع منحصر به فرد کسب و کار و سلیقه مشتری مطابقت داشته باشد. زیرا مشتریان قالب آماده تنها از روی ظاهر این قالبها را انتخاب و خریداری میکنند و هنگامی که با مشکلات فنی متعدد در هنگام استفاده مواجه میشوند، حتی تغییر قالب به قالبی دیگر ممکن است برای آنها بسیار دشوار و پرهزینه باشد.

در حقیقت، ممکن است وسوسه شوید که به جای آن قالب خود را ایجاد کنید. از آنجا که فایل index.php توسط همه قالب ها مورد نیاز است، اگر فایل دیگری پیدا نشود، پیش فرض است. بهتر است پیش از اقدام به طراحی قالب وردپرس ارزان به ویژگی های مورد نیاز وب سایت خود فکر کنید تا در آینده مجبور به بازطراحی و ایجاد تغییر در وب سایت خود نشوید. اگر می خواهید طراحی وب سایتی درست مطابق رابط کاربری که خودتان طراحی کرده اید، انجام شود، ممکن است مجبور باشید خودتان قالب وردپرس طراحی کنید. همواره رفاه و رضایت مشتریان و هم میهنان از اهداف اصلی و رسالت این مجموعه بوده و همچنان می کوشیم تا با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ممکن اطمینان و رضایت شما عزیزان را بیش از پیش بدست آوریم.

من خودم ولی به این نتیجه رسیدم که فقط باید با وردپرس طراحی کرد برای پشتیبانی و بهترین کیفیت و دقت سایت هم دیگه بالاترین قیمت 10 میلیون وگرنه بیشتر از این واقعا برای هیچ کس نمی صرفه و پول دور ریختن محسوب میشه … خب آدم با کیفیت یه خورده پایین تر اونم شاید ، با وردپرس یا جوملا یا دروپال میاد همون سایت را می زنه نهایتا 7 یا 8 میلیون در میاد نه اصلا 10 میلیون اونم با بالاترین کیفیت و پشتیبانی اما نه 90 میلیون. ولی میخوام بدونم برای اینکه بتونیم خودمون یک طراح وب بدونیم و دوره هاییی که فرمودید رو یاد بگیریم کافیه یا نه حتما دوره های بیشتر هم دیده بشه و یادگیری صورت بگیره و این موضوع الزام داره . اگر مورد علاقه و هدفتون هست چرا که نه!

بنابراین اگر Theme شما باید قوانین دوباره نویسی rewrite rules را تغییر دهد یا از Taxonomies و یا انواع خاصی از پست ها یا همان Custom post types استفاده نماید، بهترین کار در مورد این ویژگی ها استفاده به سبک plugin ها می باشد. یکی از خدمات گروه طراحی ماندگار وب که در راستای رفع نیاز کاربرانِ سیستم مدیریت محتوای وردپرس در ایران به انجام آن همت کرده است، طراحی و اجرای قالبهایی مناسب و استاندارد برای انواع سطوح کاربری این سیستم قدرتمند، برطبق سلیقه و مناسب با نوع فعالیت آنان و رفع نیاز فارسی زبانان به مجامع غیرفارسی زبان است. طراحی یک وب سایت کاملا حرفه ای با ظاهری کاربر پسند و با کارایی بالا نیازمند طراحی دقیق توسط افراد با تجربه است. هنرجویان دوره آموزش طراحی قالب وردپرس – WordPress به صورت اصولی و پایه ای با مباحث طراحی قالب آشنا می شوند و توانایی انجام پروژه طراحی قالب وردپرس – WordPress را به صورت حرفه ای در زمینه های مختلف خواهند داشت. راه اندازی و تحویل : پس از پایان کدنویسی قالب وردپرس شما بهصورت آزمایشی روی یک هاست و دامنه توسط ما تست میگردد و کلیهی فاکتورها از قبیل نمایش صحیح در مرورگر ها و رزولوشن های مختلف و سرعت بارگزاری وبسایت بررسی میگردند و دیگر موارد اولیه تست میگیرد و نحوه عملگرد پنل تنظیمات نیست بررسی خواهد شد و نیز پنل مدیریت و سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بررسی فرمایید و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد و از طرف شما اعلام کردد برطرف خواد شد.

خوشبختانه توسعه یک قالب برای وردپرس کار بیش از حد پیچیده ای نیست که شما تصور می کنید. همچنین با نشان دادن ساختار اصلی یک قالب و نحوه کار همه قسمت های آن به شما کمک می کند تا نحوه کار وردپرس را درک کنید. کنسرسیوم وب جهانی (W3C- The World Wide Web Consortium) این استانداردها را حفظ و به روز می کند. هر روز افراد بیشتری به دنبال راهی برای استفاده کارآمد از پتانسیل نامحدود وب جهانی برای رشد شخصی و حرفه ای هستند. با توجه به نیاز صد در صد کسب و کار ها به یک وبسایت برای اینکه به رونق و حیات کسب و کار خود ادامه دهند ، تخصص طراحی سایت به یکی از پردرآمد ترین شغل های جهان تبدیل شده است که در صدر رتبه های جهانی از نظر شغل های پردرآمد قرار می گیرد و در عین حال به یک فرصت برای هنرجوهای این حوزه تبدیل شده است که پل ورود به درآمد میلیونی را فراهم میکند. کافیست بر روی پوشه کلیک راست کرده و گزینه ای را که امکان zip کردن آن را برای شما فراهم می کند انتخاب کنید.

به عبارت دیگر، اگر یک قالب دارای یک حفره امنیتی یا نقصی در برنامه نویسی خود باشد، هر سایتی که از آن قالب استفاده می کند باید برای رفع این باگ ها آماده باشد. بر خلاف HTML و CSS، PHP یک زبان برنامه نویسی عمومی است که می تواند برای ساخت تقریباً هر نرم افزاری از آن استفاده کرد. سلام خسته نباشید میخاستم ببینم دوره پشتیبانی دارد و چند روز است؟ مطمئن شوید زمان لود theme شما بیش از چند فایل javascript طول نمی کشد، یک فایل css، شاید یک فونت و حداقل مقدار عکس را استفاده نمائید. قلاب ها قطعه کدی هستند که در فایل های تمپلیت وارد می شوند و به شما امکان می دهند اقدامات PHP را در مناطق مختلف یک سایت انجام دهید، یک ظاهر طراحی کنید و سایر اطلاعات را نمایش دهید. برای شروع، نسخه رایگان DesktopServer را انتخاب کنید، مراحل ثبت نام را کامل کنید و سپس نصب را انجام دهید.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما