با پیروزی در خانه، بنگال ها با یک نکته مثبت تر به پایان می رسند

سینسیناتی – ادای احترام در خارج از مرکز پزشکی دانشگاه سینسیناتی کوچک آغاز شد. روز سه شنبه، یک روز پس از اینکه دامار هملین، مدافع دفاعی بوفالو بیلز دچار ایست قلبی شد و پس از یک تکل معمولی در یک بازی تلویزیونی ملی مقابل سینسیناتی بنگالز، از پا افتاد، فقط چند علامت و چند شمع روشن داشت.

تا روز جمعه، پس از یک سری به‌روزرسانی‌های مثبت در مورد سلامت هملین، ادای احترام زیاد شد. تابلوها روی قسمت اعظم حصار پارکینگ بیمارستان پوشانده شده و بادکنک ها به یک کلاه ایمنی فوتبال با شماره Hamlin ساخته شده اند. 3 در مرکز.

روز یکشنبه، در استادیوم پیکور، بازیکنان بنگال که شاهد انجام CPR و بازیابی ضربان قلب هملین در زمین هفته گذشته توسط کادر پزشکی بودند، سعی کردند آن تصاویر را مسدود کنند و یک بازی فوتبال را کامل کنند. در پایان آخرین بازی های فصل عادی، بنگال ها با نتیجه 27-16 بالتیمور ریونز را شکست دادند.

این برد، بنگال‌ها (12-4) را از کسب امتیاز مطمئن کرد. 3 برد در پلی آف AFC، که تضمین کننده یک بازی پلی آف خانگی برای آنها بود، چیزی که به دلیل تعدادی از تغییرات اعلام شده در هفته گذشته به دلیل سقوط هاملین و پیامدهای آن، از جمله لغو بازی دوشنبه گذشته، که در دوشنبه گذشته متوقف شد، به خطر افتاد. کوارتر اول پس از سقوط هملین.

تا روز یکشنبه، اگرچه هاملین هنوز در شرایط بحرانی بود، او مرتباً در رسانه های اجتماعی پست می گذاشت. و در هر مرحله، به نظر می رسید که احساسات بازیکنان بنگال با به وجود آمدن شرایط عادی خود کاهش می یابد.

طبق معمول، هواداران در دریایی از رنگ های نارنجی و سیاه در دم بودند و در طول بازی تشویق می کردند. بازیکنان و مربیان پیراهن هایی به احترام هاملین پوشیدند و یک صفحه ویدئویی تصویری از او را قبل از شروع بازی نشان می داد. بنگال ها به برتری 17-0 دست یافتند، زیرا مدافعان اصلی ریونز، لامار جکسون و تایلر هانتلی، به دلیل مصدومیت بازی نکردند. کلاغ‌ها (10-7) همچنین به مارک اندروز پایان دادند.

جو میکسون پس از به ثمر رساندن یک تاچ داون 1 یاردی در کوارتر اول، یک سکه از دستکش بیرون آورد و آن را در ناحیه انتهایی به عنوان ضربه ای به سمت NFL برای اعلام تغییرات احتمالی برنامه، مانند تکالیف زمین خانگی، برگرداند. از بازی لغو شده دفاع بنگال ها پس از بازگرداندن یک ضربه محکم برای تاچ داون و پس از دو مهار، جشن گرفتند. بالتیمور نیز یک شکست دیگر را از دست داد.

دو تیم حتی در کوارتر چهارم پس از اینکه بازیکن بنگالز پس از یک بازی به خط کناری ریونز برخورد کرد، درگیری کوتاهی داشتند. جو بارو 25 پاس از 42 پاس را برای 215 یارد و یک تاچ داون انجام داد و جامار چیس دریافت کننده 8 پاس در 86 یارد و یک امتیاز ثبت کرد. این هشتمین برد متوالی بنگال ها بود و بازی دیگری را با ریونز در پلی آف رقم زد.

این بازی یک هفته پرتنش را در سینسیناتی به پایان رساند، زیرا ملت روی هاملین و بهبودی او تمرکز کردند.

روز چهارشنبه، اولین روز بازگشت بازیکنان به تمرین، در شرایطی که وضعیت هملین همچنان مخاطره‌آمیزتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، مربی زک تیلور، وینسنت ری، مدافع خط سابق بنگال را که اکنون کشیش تیم است، به خاطر کمک به تیم در کنار آمدن با این شرایط متمایز کرد. کمک مربیان مطمئن شدند که به بازیکنان اجازه می دهند در جلسات کوچک در مورد وضعیت صحبت کنند. برایان کالاهان، هماهنگ کننده تهاجمی بنگال ها، گفت که او و کادرش با دقت بیشتری زبان بدن و رفتار بازیکنان را در هنگام بازگشت به زمین زیر نظر خواهند داشت.

کالاهان چهارشنبه گفت: “من فکر می کنم شما فقط سعی می کنید بیشتر توجه کنید و فقط مطمئن شوید که چیزی را از دست نمی دهید.”

هنگامی که NFL روز سه شنبه اعلام کرد که بازی Bills-Bengals، یکی از مهمترین بازی های مرحله پلی آف AFC، از سر گرفته نخواهد شد، برخی از بازیکنان این سوال را مطرح کردند که آیا باید حتی یکشنبه بازی کنند.

بارو، مدافع ستاره، پیشنهاد کرد که اگر نظرسنجی اتاق رختکن در مورد بازی انجام شود، “آرای مختلط” وجود خواهد داشت. دی جی ریدر در تکل دفاعی گفت که این احساسات طبیعی است، اما او و هم تیمی هایش، به عنوان ورزشکاران حرفه ای، ممکن است تجمل انتخاب را نداشته باشند.

ریدر گفت: «هفته به هفته، بازیکنان باید با مسائل خارج از زمین، در زمین کنار بیایند و از آنها انتظار می رود که بیرون بروند و اجرا کنند.

اما از آنجایی که هفته گذشته اخبار امیدوارکننده ای از سلامت هملین منتشر می شد، به نظر می رسید حال و هوای بازیکنان سبک تر می شد.

روز پنجشنبه، NFL سناریوهایی را برای صعود به مرحله حذفی و بازی‌های خانگی ارائه کرد تا دو تیم در این فصل 16 بازی انجام داده‌اند در حالی که بقیه 17 بازی انجام داده‌اند. تغییرات که توسط کمیته مسابقات NFL تأیید شده است، توسط NFL تأیید شد. صاحبان جمعه

در آن زمان، تنیس روی میز و بازی با ورق بین بازیکنان پخش شده بود و موسیقی هیپ هاپ از رختکن بلند می شد. پیشرفت هاملین به ویژه برای گیرنده بنگال، تی هیگینز، که هملین قبل از سقوط با او تکل می‌کرد، و گیرنده تایلر بوید، که هملین را از بزرگ شدن در منطقه پیتسبورگ می‌شناخت، گرم‌کننده بود.

بوید روز پنجشنبه گفت: «اگر خبرهای خوبی برای او نداشتم، نمی‌توان گفت که این هفته چگونه رفتار می‌کردم». احتمالاً من کمی متفاوت از خود واکنش نشان می‌دادم.»

اگرچه بیلز و بنگال ها در اوایل فصل کانزاس سیتی را شکست دادند، کانزاس سیتی در روز شنبه شماره شماره را به دست آورد. 1 برد و دور اول دور اول حذفی هفته خداحافظی در پلی آف AFC پس از شکست دادن لاس وگاس رایدرز. اگر قرار بود بوفالو و سینسیناتی در بازی قهرمانی AFC به مصاف هم بروند، این بازی در یک سایت بی طرف برگزار می شد.

اما پس از بازی روز یکشنبه، بازیکنان به نظر می‌رسید که اهمیتی نمی‌دادند و در شرایطی که کاشت آنها مطمئن شد. رختکن بنگال ها بوی دود سیگار می داد در حالی که بازیکنان در حال جشن گرفتن برای قهرمانی بخش AFC شمال بودند. آنها پیراهن ها و کلاه های مرسوم را به یاد این شاهکار می پوشیدند. میکسون گفت که به دلیل شرایط، این برد بسیار خاص بود.

میکسون در کمد خود گفت: «فکر می‌کردم کار جهنمی انجام دادیم که به عنوان برادر دور هم جمع شدیم و با آنها صحبت کردیم و واقعاً در روزهای سخت به یکدیگر تکیه کردیم.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما