برای کلیک یا نه روی: فوت فتیش و اجرای وبلاگ

4.3 چگونه باید با افرادی که فوت فتیش دارند، برخورد کرد؟ به عنوان مثال فتیش می تواند بر روی اندام بدنی مانند چاقی باشد و در آن فتیش فرد به افرادی علاقه دارد که بسیار چاق هستند. همچنین تحقیقاتی در زمینه شرطی سازی انجام شده است که طبق آن مشخص گردیده که افراد از طریق شرطی سازی هم می توانند فتیش بگیرند و به بخشی از بدن و یا یک شی تمایل جنسی بالایی داشته باشند. وارهول در سالهای ۱۹۶۰ یک کارخانه کلاه سازی را در نیویورک اجاره و آن را تبدیل به استودیو کرد. به صورت کلی زمانی می توانیم یک موضوع را به عنوان اختلال در نظر بگیریم که باعث شود زندگی فرد تحت تاثیر قرار بگیرد و به کلی زندگی شخص را دچار اختلال و مشکل کند.

افراد خودگردان می توانند با پوشک خودارضایی کنند یا از دیدن فرد مقابل در پوشک لذت ببرند. زمانی که صحبت از جذابیت های جنسی می شود، معمولا همه ما به نقاط کلیشه ایی جنسی شناخته شده از بدن فکر می کنیم که در زن و مرد ایجاد تحریک می کنند. دومین عامل اختلالات و انحرافات جنسی بر می گردد به تجربیات دوران گذشته.تجربیات دوران گذشته در سرنوشت فرد بسیار اثر گذار است. تنوع تمایلات جنسی در بعضی از افراد بسیار بالا است و به خصوص در دوره جوانی ممکن است خود را به گونه های مختلفی بروز دهد. به طور کلی، شخص دارای اختلال یادگارطلبی می شود، زمانی تنها زمانی میتواند از نظر جنسی تحریک شود و به اوج لذت برسد که از یادگار استفاده کند. از دیگر پیامدهای منفی فوت فتیش این است که یک رابطه نابرابر بین زوجین را نشان می دهد که در آن یکی برتر و قدرتمندتر و دیگری پست تر و حقیرتر می باشد. ولی باید بدانید که فتیش انواع متفاوتی دارد و بسیار گسترده است و گاهی اوقات شامل برخی از فعالیت های هم می باشد.

اگر شما سنت و رسوم قبایل آفریقایی و یا سایر کشورها را مشاهده کرده باید نسبت به یک شی احترام خاصی قائل هستند و برخی اوقات آن شی را می پرستند و ارزش بالایی برایشان دارند. به طوری که این اشیا گاهی اوقات می تواند بی جان هم باشند. این می تواند روش بسیاری خوبی برای شریک جنسی تان باشد تا به این موضوع همزمان با کمی تحریک از جانب شما، پی ببرد. زیگموند فروید، رسم بستن پاها در چین باستان را هم گونهای از فتیش پا میداند. از طرفی این اختلال موجب می شود تا زندگی فرد تحت تاثیر قرار بگیرد و شریک زندگی اش از انجام چنین کارهایی بیزار باشد و در نتیجه زوجین از هم طلاق بگیرند. اگر بخواهیم اختلال فتیش را از طریق دارو درمان کنیم باید به سراغ داروهایی برویم که میل جنسی را کاهش داده و باعث شود تا افکار و فانتزی های جنسی فرد پایین آید.

اما در صورتی که تمایلات وی شدید و تنها محدود به فوت فتیش بود لازم است که بررسی های بیشتری به عمل آید. در فتيشيسم کوچک شخص مبتلا، به شی خاصی علاقه و ميل شديد و زياده از حد احساس می کند اما اين ميل جانشين معشوق او نمی شود. پس اگر فردی چنین نشانه هایی را نداشته باشد و صرفا تمایل جنسی به شی خاصی داشته باشد و این تمایل زندگی فرد را با مشکل روبرو نکند به عنوان اختلال شناخته نمی شود، چرا که فرد دچار افکار و باورهای فانتزی جنسی نمی شود و می تواند تمامی کارهای روزمره اش را به درستی انجام دهد. برای روش حساس سازی پنهان نیز به این شکل است که فرد را در شرایطی قرار می دهند که باید افکار و فانتزی های فتیش را در ذهنش بیاورد و تصور کند که در این حال دوستان و اعضای خانواده اش وارد اتاق می شوند و متوجه کارهای او می شوند و او به شدت شرمنده می شود. در روش شرطی سازی مجدد نیز از فرد خواسته می شود که قبل از ارگاسم افکار فتیش خود را تغییر دهد و به همسرش فکر کند و در بلند مدت این روش تاثیر بسیار زیادی بر درمان اختلال فتیش می گذارد.

۲. تمامی این افکار و فانتزی های به فرد اضطراب می دهند و زندگی روزمره فرد را با اختلال روبرو می کنند. در این شرایط خودش شخص به شدت اذیت می شود و همچنین اطرافیان او نیز با مشکلاتی روبرو می شوند. فانتزی ها، تمایلات جنسی، یا رفتار هایی که منجر به اختلال بالینی قابل توجه یا نقایصی در شغل، و سایر حوزه های مهم زندگی می شوند. همانطور که گفته شد فتیش جنسی که به آن فتیش اروتیک هم گفته می شود در واقع یعنی فرد توسط یک اندام غیر جنسی یا شی بی جان برانگیختگی جنسی پیدا می کند و به آن شی فتیش گفته می شود و فردی که دچار این اختلال است فتیشیست نامیده می شود. پیشنهاد می شود تا مقاله درمان اختلال پارافیلیا را بخوانید. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله درمان بردگی جنسی را مطالعه فرمایید. در این میان، نحوه برخورد با افرادی که دچار این اختلال هستند برای کاهش پیامدهای منفی و بهبود هر چه سریعتر آن بسیار مهم می باشد.

همان طور که می دانید تستوسترون هورمون ایجاد کننده صفات جنسی است که درمانگر می تواند با تجویز دارو های آنتی آندروژن آن را کاهش دهد و به این صورت تمایل جنسی و تصویرسازی جنسی در مردان را پایین بیاورد. پاهای زن عضو زیبایی از بدن وی می باشد که در طول رابطه خیلی مورد کم لطفی قرار می گیرد. یکی دیگر از کارهایی که زوجین در این خصوص می توانند انجام دهند این است که باید برای انجام فعالیت های مربوط به فتیش زمان محدود و مشخصی را تعیین کنند. پیشنهاد می شود تا درمان مازوخیسم فکری را مطالعه کنید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما