بری دیلر فروش The Daily Beast را بررسی می کند

بری دیلر، غول فناوری، یکی از اولین میلیاردرهایی بود که روزنامه نگاری دیجیتال را در دهه 2000 تجربه کرد و با سردبیر قدیمی تینا براون همکاری کرد تا Daily Beast را راه اندازی کند.

حالا آقای دوره 14 ساله دیلر به عنوان مالک مخزن اینترنتی ممکن است به پایان برسد.

IAC، شرکت هلدینگ که توسط آقای. به گفته دو نفر با اطلاع از تصمیم، دیلر که دارای املاک دیجیتالی از جمله مردم، خانه‌ها و باغ‌های بهتر، و زندگی جنوبی است، شرکت مشاوره‌ای Whisper Advisors را برای بررسی فروش The Daily Beast استخدام کرده است.

مردم گفتند که فرآیند فروش در مراحل اولیه است و ممکن است منجر به معامله نشود. قیمتی که Daily Beast ممکن است در فروش سفارش دهد مشخص نیست.

سخنگوی IAC از اظهار نظر خودداری کرد.

دیلی بیست در طول سال ها موفقیت های روزنامه نگاری داشته است و در صنعت رسانه و مسائل سیاسی و امنیت ملی اطلاعاتی به دست آورده است. سال گذشته، این خبر منتشر شد که هرشل واکر، نامزد جمهوری خواهان برای مجلس سنا در جورجیا، پدر فرزندانی است که قبلاً به طور علنی به او اشاره نکرده بود.

اما موفقیت مالی برخی از آقایان را به دست نیاورده است. سایر سرمایه گذاری های دیلر این سایت بخش کوچکی از امپراتوری دیجیتال او بوده است که مستقل از سایر برندهای انتشاراتی او با مدیر اجرایی و تیم مدیریتی خود فعالیت می کند.

مانند سایر شرکت های رسانه دیجیتال، The Daily Beast در سال های اخیر برای گسترش تجارت خود به اشتراک دیجیتال روی آورده است. این شرکت 4.99 دلار در ماه برای دسترسی نامحدود به پوشش خود دریافت می کند، در حالی که پنج بار در هفته یک جدول کلمات متقاطع با پشتیبانی تبلیغاتی ارائه می دهد. همچنین فروش آنلاین محصولاتی را که در Scouted، بخشی از سایت اختصاص داده شده به خرید اینترنتی، توصیه می کند، کاهش می دهد.

ممکن است زمان نامناسبی برای بررسی فروش برای Mr. دیلر، که سوابق او در رسانه های دیجیتال شامل اسپین آف های موفق گروه دوستیابی Match Group، تجارت مسافرتی Expedia و سرویس ویدئویی Vimeo است. سهام رسانه‌ها در سال گذشته و در بحبوحه رکود گسترده‌تر بازار، به شدت کاهش یافته است، زیرا سرمایه‌گذاران نادان نسبت به کسب‌وکارهای تبلیغاتی و پخش ویدیو محتاط شده‌اند.

گزارش های تهاجمی دیلی بیست همچنین آن را به هدف شکایت های گاه به گاه تبدیل کرده است که می تواند فروش را پیچیده کند. در سال 2020، مدیر تحریریه سابق Gawker پس از انتشار مقاله ای در مورد راه اندازی مجدد گاوکر از Daily Beast شکایت کرد. دیلی بیست گفته است که مقاله اش دقیق است و شکایت هنوز از طریق دادگاه ادامه دارد.

دیلی بیست، که اتاق خبری کمتر از 100 روزنامه نگار دارد، مخاطبان قابل توجهی را به خود جذب می کند: به گفته یک شرکت اندازه گیری Comscore، این سایت در ماه نوامبر حدود 15 میلیون بازدیدکننده داشت.

دیلی بیست همچنین برای گزارش های روایی شهرت پیدا کرده است. در سال 2018، این سایت نخ محبوبی را منتشر کرد که در آن توطئه ای چند ساله برای کلاهبرداری از مک دونالد با تقلب در بازی انحصار آن، که فیلم های خیابان مروارید بن افلک و مت دیمون با قیمتی حدود 1 میلیون دلار انتخاب کردند، را توصیف کرد.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما