بنجامین مندی ستاره منچسترسیتی روز چهارشنبه به اتهام تجاوز جنسی محاکمه می شود

صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور:

بنجامین مندی، بازیکن فوتبال منچسترسیتی و فرانسه روز چهارشنبه به اتهام تجاوز و تجاوز به هفت زن محاکمه می‌شود که در صورت محکومیت ممکن است دوران بازیگری‌اش در زندان به پایان برسد.

مندی، 28 ساله، قرار است در دادگاه چستر کراون در شمال غربی انگلیس با هشت مورد تجاوز جنسی، یک مورد تجاوز جنسی و یک مورد تلاش برای تجاوز جنسی که مربوط به هفت زن جوان است، روبرو شود.

او در ماه مه به 9 مورد از 10 اتهام خود اعتراف کرد، اما با شمارش بیشتر تجاوز جنسی هنوز در دادگاه مطرح نشده است.

گفته می شود که تمام جرایم ادعا شده در آدرس منزل مندی در پرستبری نزدیک مکلسفیلد، همچنین در شمال غربی انگلستان، بین اکتبر 2018 و اوت سال گذشته رخ داده است.

او در برابر هیئت منصفه به همراه متهم دیگرش لوئیس ساها ماتوری 40 ساله محاکمه می شود که او نیز خود را بی گناه دانسته است.

ماتوری هشت مورد تجاوز جنسی و چهار مورد تجاوز جنسی را که مربوط به هشت زن جوان است را رد کرده است. جرایم ادعا شده او از ژوئیه 2012 تا آگوست سال گذشته را شامل می شود.

هر دو متهم به قید وثیقه هستند و مندی مشمول شرایطی است که قبلاً قاضی آن را “سخت” خوانده است، از جمله تسلیم پاسپورتش.

پس از دستگیری در آگوست گذشته، ابتدا در زندان آلتکورس در لیورپول و سپس در زندانی در منچستر محبوس شد و در ژانویه به قید وثیقه آزاد شد.

هیچ یک از زنانی که گفته می شود مورد تجاوز قرار گرفته اند را نمی توان تحت قوانین انگلیس نام برد، که همچنین محدودیت هایی را در مورد گزارش های مربوط به پرونده ایجاد می کند.

انتظار می رود این محاکمه تا شش هفته به طول بینجامد.

در همان هفته ای آغاز می شود که رایان گیگز ستاره سابق منچستریونایتد محاکمه خود را به اتهام حمله و کنترل اجباری دوست دختر سابقش آغاز کرد.

مندی در سال 2017 از موناکو فرانسه به سیتی قهرمان لیگ برتر پیوست. او 75 بار برای باشگاه منچستر بازی کرده است، اما زمان بازی او به دلیل مصدومیت و از دست دادن فرم محدود شد.

او پس از تفهیم اتهام توسط پلیس در ماه اوت توسط سیتی تعلیق شد.

آخرین بازی از 10 بازی ملی مندی برای فرانسه در نوامبر 2019 و پس از قهرمانی این مدافع در جام جهانی 2018 انجام شد.

(AFP)

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما