تحقق رویاهای سازمان ملل در مورد کاله، نوجوانی که با سرطان مبارزه می کند

یک سال پیش، کاله که در کالیفرنیا زندگی می کند، شروع به تاری دید در چشم راست خود کرد. پس از انجام آزمایشات پزشکی، خانواده وی این خبر ویرانگر را دریافت کردند که او یک تومور در عصب بینایی راست خود دارد.

پدرش، ویلیام، می‌گوید: «این سال یک مبارزه برای کاله بوده است.

بزرگ‌ترین دو پسر، کاله، که پدر و مادرش هر دو معلم تاریخ هستند، به روابط خارجی و بین‌المللی علاقه دارد و آرزوی دیپلمات شدن را دارد. او به UN News گفت: «سازمان ملل متحد یکی از بزرگترین نیروها برای روابط بین المللی در سیاره زمین است. خیلی برام جالبه و از آنجایی که دفتر مرکزی اینجا در نیویورک است، شهری که من نیز می‌خواهم از آن بازدید کنم، فکر کردم که این مکان واقعاً جالبی برای تجربه خواهد بود.»

بهبود شانس بهبودی

بنیاد Make-A-Wish معتقد است که برآورده کردن آرزوها می تواند شانس کودکانی را که با بیماری ها مبارزه می کنند تغییر دهد و به آنها کمک کند تا از محدودیت های خود عبور کنند. حمایت از خانواده هایی که با اضطراب سروکار دارند؛ و شادی را برای کل جوامع به ارمغان بیاورد.

این بنیاد هر سال حدود 15000 آرزو را در ایالات متحده با ارجاعات تیم‌های پزشکی هدایت می‌کند. کولین لی از بنیاد Make-A-Wish توضیح می دهد: “به طور متوسط ​​بین 6 تا 18 ماه طول می کشد تا آرزوی شما برآورده شود.” این اولین بار است که یک کودک تمایل دارد به سازمان ملل بیاید!

کاله در آرزویی که برای بنیاد فرستاده، نوشته است: «سازمان ملل متحد برای من مهم است که به دلیل کارهای جامعی که در آنجا انجام می‌شود، از مأموریت‌های بشردوستانه گرفته تا تلاش‌های حفظ صلح، همه به امید تبدیل جهان به مکانی بهتر». به همین دلیل است که فکر می‌کنم دیدن این مکان بسیار مهم است تا بتوانم کارهایی را که در آنجا انجام می‌شود و نحوه اتخاذ این تصمیم‌ها بهتر درک کنم.

بنیاد Make-a-Wish به کاله، پسر 16 ساله ای از کالیفرنیا، آرزویش را برای آمدن به سازمان ملل اعطا کرد زیرا رویای او دیپلمات شدن است.  یک روز به یاد ماندنی  از چپ به راست: کولین لی، از بنیاد Make-a-Wish.  فلورانس وسترگارد اخبار سازمان ملل;  رو…

سازمان ملل/ هلنا لورنزن

کاله ایلاک به همراه خانواده و کارکنان سازمان ملل در بازدید از مقر سازمان ملل متحد

ایجاد روزی برای یادآوری

زمانی که سازمان ملل درخواستی را از بنیاد دریافت کرد، آنها سعی کردند یک برنامه سفارشی ترتیب دهند تا اطمینان حاصل شود که دیدار او به یاد ماندنی خواهد بود.

رولا هیندی، رئیس واحد تورهای با راهنما در سازمان ملل توضیح می‌دهد: «برای ارزشمند بودن، تصمیم گرفتیم نه تنها یک تور با راهنما ترتیب دهیم، بلکه به کاله فرصت ملاقات با کارکنان و دیپلمات‌های سطح بالا را نیز دادیم.

روز با یک تور راهنما زود شروع می شود. کاله با لبخند می گوید: «عالی بود، من در حیرت هستم. من واقعاً مجمع عمومی را دوست داشتم. من توانستم پشت سکو بایستم و خیلی خوب بود که در همان جایی که افراد بزرگ قبل از من بودند باشم. این بسیار قدرتمند بود.»

اعضای وزارت ایمنی و امنیت، از جمله پائولا گونکاوز، بالاترین رتبه افسر زن، که بیش از 25 سال تجربه دارد، از او استقبال کردند. او گفت: “ما می خواهیم شما از تجربه اینجا لذت ببرید.” “این یک سازمان فوق العاده است، و ما خوشحالیم که ما را انتخاب کردید!”

در اتاق مشورت شورای امنیت، کیل با افسر ریچارد نوروفسکی ملاقات کرد. دیدار کاله و نشان Make-a-Wish او، خاطرات عاطفی را برای افسر نوروفسکی که خواهرش را در سفری به دیزنی لند همراهی می کرد، زمانی که او هفت ساله بود، زنده کرد. خواهرم سرطان خون داشت. من هرگز آن را فراموش نمی کنم و نشان برای من بسیار مهم است.

ماهر ناصر، مدیر بخش توسعه در دپارتمان ارتباطات جهانی با Kaloenic Ilac
کاله از ماهر ناصر، رئیس بخش توسعه سازمان ملل، مشاوره شغلی دریافت می کند

مشاوره شغلی در سطح بالا

بخش بعدی این بازدید شامل مجموعه ای از جلسات بود که ممکن است به کاله در دستیابی به این هدف در آینده کمک کند.

ماهر ناصر، مدیر بخش توسعه در دپارتمان ارتباطات جهانی، تجربه شخصی خود را از ارتقای رتبه در سازمان ملل به اشتراک گذاشت و انواع مطالعات آکادمیک را پیشنهاد کرد که می تواند به کاله کمک کند تا به عنوان یک دیپلمات یا به عنوان یک شغل حرفه ای دست یابد. کارمند مدنی بین المللی در سازمان ملل

آقای دکتر گفت: “هر چه که شد رویای خود را دنبال کنید.” ناصر، “و ستارگان برای تحقق رویای شما هماهنگ خواهند شد” و افزود که امیدوار است تا چند سال دیگر کاله را در راهروهای سازمان ملل ببیند.

سفیر فرانسه در سازمان ملل، نیکولا دی ریویر، و دیارا دایم-لابیل، مشاور حقوقی در این ماموریت، و رئیس بخش حقوق بشر، امور بشردوستانه و نفوذ نیز به کاله مشاوره دادند و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

خانم توضیح داد: “شما باید ذهن باز داشته باشید، زیرا زمان زیادی را باید با کشورهایی که اهداف متفاوت، دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به ما دارند کار و مذاکره کنید.” برچسب سکه. هدف نهایی ما ایجاد جهانی صلح آمیز است، هدفی که کشورها در زمان ایجاد سازمان ملل داشتند.

دریافت‌کننده آرزوی کاله در سازمان ملل گشت می‌زند
کاله امیدوار است که سرطان را شکست دهد.

“برای بهتر شدن تمام تلاشت را بکن”

کاله و خانواده اش سرشار از امید به آینده هستند. مادرش، رابین، می‌گوید: «ما حدود 6 تا 12 ماه فرصت داریم تا برنامه تعمیر و نگهداری را اجرا کنیم.

پدرش می‌گوید در دو گزارش اخیر، تومور کوچک شده و کاله بینایی چشم راست خود را بازیابی کرده است. “امیدوارم ماه آینده نتایج مثبت بیشتری بگیریم.”

رولا هیندی اعتراف می کند که از تجربه ملاقات با کاله و خانواده اش تحت تأثیر قرار گرفته است. واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد. من را بسیار متواضع کرد.» او می گوید. من فکر می کنم که درخواست یک پسر 16 ساله برای بازدید از سازمان ملل پیامی قوی برای همه ما است که کارهایی که در اینجا انجام می شود، به ویژه برای نسل جدید هنوز هم مرتبط است. همه چیز همیشه آسان نیست، اما مطمئناً به دلیل سازمان ملل جهان مکان بهتری است.

کاله با تأمل در این سفر می گوید که آگاهی از کارهای خوبی که سازمان ملل در سرتاسر جهان انجام می دهد، به او انگیزه داده است که در خدمت دیگران باشد.

او می‌گوید: «فقط تمام تلاش خود را برای بهتر شدن انجام دهید، زیرا وقتی بهتر هستید، می‌توانید به دیگران کمک کنید تا بهتر شوند، و این فقط یک واکنش زنجیره‌ای مثبت خواهد بود. کمک کننده و مهربان باشید. این پیام من است.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما