ترس از یک حرفه ای خرید کارتن

به منظور ایمن نگه داشتن آن از طریق فرآیند حمل و نقل، نام تجاری، نام محصول و سایر نیازهای ارتباطی متمایز کنید. موفقیت و محبوبیت خرید آنلاین مستلزم حمل ایمن محصولات است. از کیسه های بیگ بگ یا جامبوبگ در انبار کردن و یا حمل و نقل کالاهای خشک و در عین حال سیال (پودری، دانه ای، نگله و کلوخه ای کوچک) استفاده می شوند. جمع آوری کردن وسایل و لوازم منزل خود به تنهایی کار ساده ای نیست. هم چنین در کنار دو مورد عنوان شده، به دلیل آنکه پایه این بسته بندی ها از کاغذ می باشد، قابلیت تجزیه پذیریشان بالا بوده و به سرعت وارد چرخه ی بازیافت می شوند. کارخانه های کارتن سازی انواع مختلف کارتن ها مانند کارتن دو لایه، کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن هفت لایه و … اصولا از کارتن پنج لایه و سه لایه برای صادرات صیفی جات استفاده می شود.

کارتن با چاپ سفارشی

سفارش کارتن مادر عوامل زیاد دیگری هم هستند قیمت خرید کارتن سه لا را تحت تاثیر قرار می دهند که کیفیت ورق کاغذ از مهمترین آن است، معمولا برند های خارجی از گران ترین کاغذ ها محسوب می شوند. که علاوه بر امکان تولید به شکل های هندسی متفاوت دارای قابلیت چاپ بی نهایت و امکان اضافه کردن لایه سلفونی جهت افزایش استحکام؛ کمک به حفظ نو بودن بستهبندی و جلوگیری از تاثیر رطوبت و آب بر لایه خارجی جعبه بندی را دارد. واضح است که «جعبه بندی» نقش زیادی در ارزش قابل درک یک محصول دارد.

خرید کارتن پستی بدون چاپ و نیز از محصول در برابر آلودگی و یا نور خورشید محافظت کنید. پیتزا درون جعبه، ممکن است بر اثر وجود بخار و گرما به شکل خمیر در بیاید به همین دلیل بر روی جعبه پیتزا سوراخ های کوچکی قرار می دهند تا کمی از بخار موجود در جعبه خارج شده و سبب خمیر شدن پیتزاها نشود و همچنین در زیر پیتزا درون پک، یک لایه فلوت سفید رنگ مقوایی می گذارند تا از برخورد مستقیم پیتزا با جعبه جلوگیری کند، هوایی که در محیط فلوت در گردش است سبب ترد ماندن آن میگردد. نوار چسب: ماده ای است که برای درزگیری صحیح جعبه ها استفاده میشود که از باز شدن آنها و در معرض دید قرار گرفتن محصول جلوگیری میکند. با بسته بندی مناسب علاوه بر اینکه دید مخاطب را نسبت به برند خود تغییر میدهید، از امنیت میوهها نیز آسوده خاطر خواهید شد. به همین سبب رقابت بین فروشگاه های آنلاین زیاد شده است .

کارتن با چاپ اختصاصی

به همین دلیل است که برای اطمینان از رعایت تمامی نکات بخشی از استانداردهای بین المللی یا گواهی نامه ISO به این مقوله اختصاص میابد. 1-به دلیل جذب رطوبت پایین از کارتن پلاست در بستر کشت استفاده میکنند زیرا هنگام آبیاری رطوبت خاک دیرتر از بین می رود. در نهایت با این پیشرفت در طراحی، برند بهتر را می توان به مخاطب نشان داد. که با «طراحی بستهبندی» مناسب دارای جلوه زیبا و منحصر به فردی است. در صورت نیاز می تواند دارای وزن، تراکم، ضخامت و پرداخت های مختلف باشد.

خرید کارتن مادر ارزان

این جعبه ها برای اسباب کشی بهترین انتخاب می باشند! از آن جایی که آقایان ترجیح می دهند بدون اتلاف وقت و با کمترین زمان ممکن بهترین انتخاب را داشته باشند. با وجود «بسته بندی» و گزینه های موجود در بازار امروز، انتخاب مناسب ترین راه حل «بسته بندی» برای محصول شما اغلب دشوار است. که محصول بسته بندی را برای بهینه سازی و انتقال آن از سمت “A” به سمت “B” بسته بندی، حاوی، محافظت، نگهداری میکند. این یک جنبه ضروری برای انتقال صحیح و ارائه بعدی آن به مصرف کننده نهایی است. به عنوان مثال، اگر محصولات در جعبه هایی بسته بندی شود که اندازه مناسبی برای پالت های مورد استفاده نداشته باشد، فضای موجود در واحد بار هدر می رود. با توجه به فضای رسانه ای به طور فزاینده تکه در عصر دیجیتال، این جنبه از پک کردن جعبه ها از اهمیت فزاینده ای برخوردار است.

هزینه بسته بندی مورد توجه است. طراحی بسته بندی خشکبار، به نوعی پوشش و محافظ گفته می شود که این پوشش در انبارش و در نهایت فروش آن کالا ، نقش مهمی دارد. در صورت دارا بودن کلیشه چاپی، این امکان وجود دارد که آنرا برای ما ارسال نمائید و یا سفارش تولید کلیشه را برای ما ثبت کنید.

بسیاری از شرکت های تولید کننده ظروف بسته بندی حبوبات محصولاتی صادراتی را ارائه داده تا بتوانند در بازار دیگر کشورها نیز فروش خود را دنبال کنند. فروش مستقیم جعبه مقوایی آماده نیز از برخی مراکز عمده فروشی امکان پذیر است، کارخانه ها و برخی مراکز به همین دلایل و دلایل دیگر برخی نمونه های پرفروش این جعبه ها مثل جعبه پیتزا و جعبه شیرینی را به مشتریان عرضه می کنند. همچنین از انواع پاکت های کیسه ای می توان به ساک دستی مسافرتی و یا پاکت کادو فانتزی اشاره کرد. این مزیت مهم باعث می شود تا بتوان از این کارتن در حمل و باربری در مکان های دریایی استفاده کرد. خرماهای صادراتی در مقایسه با سایر خرماهای بازار داخلی تفاوت دارند به دلیل آنکه این محصولات قرار است صادر شوند و مشتریان دیگر کشورها از آنها استفاده کنند مهم ترین نکته در خصوص صادرات چنین محصولاتی کیفیت و مرغوبت خرما میباشد برای مثال خرما پیارم، شاهانی، کبکاب، مضافتی یکی از مناسب ترین انواع خرما برای صادرات به سایر کشورهاست.

و سپس درون این باکس های زیبا قرار می گیرند. با این حال، در دنیای ظروف آرایشی هر محصول زیر دسته های مراقبت از پوست، مو و زیبایی قرار دارد. رقابت بسیار زیادی که میان کسب و کارهای گوناگون در عصر امروزه وجود دارد زمینهساز چاپ روی کارتن رشد خلاقیت است. از این حیث ، بسته­ بندی باید به گونهای باشد تا مشتریان را به خود جذب کند و نشاندهنده حرفهای بودن کسب و کار شما باشد .

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما