تلسکوپ وب جدید Gems فاش شد

جیمز وب تلسکوپ، شما می توانید کشف علمی بزرگ دگر را با شاخص رو توسط رشد خود اضافه کرد. یک تلسکوپ فضایی در کجای آسمان خارج از منظومه شمسی قرار دارد؟

کجاست ماشین فراخورشدی، هارگس، نامیوند، ویدئویی از زندگی من، را که ما میشنسیم، فهم کند، اما کربن دی اکسید موافقیت آمی را دو محقق، را عمیدوار میکند، دیدگاه های مشابهی از رگرم rg فاش کردند.

ناتالی باتالها، استادیوم دانشگاه، کالیفرنیا، سانتا کروز، و یاکی ساداها، نفری که روی، پروژه جمز و کار مایکیند در توئیتی منتشر می‌کنند:

خواندن کجای دانشمند در ماشین فراخورشیدی WASP-39 انجم شاد کیک گل گازی داغ استکه نقش ستارهای در جداکننده 700 سال نوری از ما میچرخد. نتایجی که در آن بهزودی را در مجله‌ای که نیجر منتشر می‌کند خواندید، خاوحید شاد.

پیر اولویه لاگگ، اختر فیزیکدان، کمیسیون انرژی اتمه فرانسه نوشته فرانس پرس هدیه: «به نظر من از کجا آمدی؟ [سیارات بزرگتر از زمین از کوچکتر از نپتون] آخه حتی ماشین ها با ادزه زمین و باز و میکند.

ناسا دیر بیانیه کردی مدیا که شانسایی دی اکسیدکربن باه دانشماندان کمک میکند تا دربارا چونگی ساکلگیری WASP-39 اتیلات پشاتری کاسب کناند. ماشین فراخورشیدی کجاست که چهار رز، یک زن، نقش ستاره، خد، ماشین، ماشین خریدار دارد، اما قطر 1.3 است.

فرکانس مادر و جو بزرگ آن کجای ماشین فراخورشدی را بی یک نامزد ایدال بری آزمایش اول تیفینگر مدون کرموز پیشرفته جیمز و ب صرافی کرد.

حربر به عنوان خودروی فراخورشیدی از روبروی پرده خود از عبور از میکند که مقدار آن تقریباً نامحوسی از نور را مسدود می کند. در مورد چرخش لبه های یک ماشین، مقدار نوری که از میکند عبور می کند.

تایفینگر نازدیک مدون زرشکی گیمز وب (NIRSpec) متوند تغییرات کوچی را که جو روی نور ایجاد می کند، تشخیص داد و به دانشمند آنجا که ممکن است داد میچود نصب گاز ن تای.

The Hubble Telescope and Spyers Pish Is Where Vapor, Nebula and Petasim Ra Dr. Go WASP-39 Shansai Karda Budnd, As for Aknoun Ba Kmk James and Metwan Dioxide Carbon Rare Ph.

ظفر رستمکلوف، نویسنده محل تصادف خودرو.

منبع: یورونیوز

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما