جاش گاد و اندرو رانلز دوباره در گوتنبرگ با هم متحد می شوند! موزیکال!

این موزیکال که توسط اسکات براون و آنتونی کینگ نوشته شده بود، زندگی خود را در دنیای کمدی در تئاتر بریگاد شهروندان راست قامت که کینگ مدیر هنری آن بود آغاز کرد و سپس در جشنواره موزیکال نیویورک توسعه بیشتری یافت. از سال 2006 در لندن و آف برادوی اجرا شد و از آن زمان در استرالیا، فرانسه، کره، اسپانیا و سراسر ایالات متحده تولید شده است. براون و کینگ که از دوران کودکی با هم دوست بودند، به نوشتن این کتاب برای اقتباس موزیکال “Beetlejuice” ادامه دادند.

اجرای برادوی برای شروع پیش نمایش در سپتامبر برنامه ریزی شده است. 15، برای افتتاح اکتبر 12، و برای بستن ژانویه. 28 در تئاتر جیمز ارل جونز. کارگردان فیلم الکس تیمبرز خواهد بود که در سال 2006 تولید خارج از برادوی را نیز کارگردانی کرد. تیمبرز بعداً جایزه تونی را برای کارگردانی «مولن روژ!» دریافت کرد و همچنین در فیلم‌های کمدی از جمله کارگردانی «اوه، سلام» در برادوی کار کرد.

تیمبرز گفت: “من عاشق این نمایش هستم و در سرتاسر جهان دیده و اجرا می شود، اما واقعا در نیویورک شناخته شده نیست.” این بازی در دنیای نمایش و کمدی قرار می‌گیرد و من احساس می‌کنم تماشاگرانی برای آن وجود دارد.»

تیمبرز و گاد مدتی بود که در مورد یافتن راهی برای همکاری صحبت می کردند. گاد گفت که آنها در مورد امکان تولید “یک اتفاق خنده دار در راه تالار” گفتگو کرده اند. در سال 2020، تیمبرز «گوتنبرگ» را پیشنهاد کرد و گاد فیلمنامه را دوست داشت و او نیز به نوبه خود آن را با رانلز به اشتراک گذاشت. این سه اولین بار را در مارس 2020، چند روز قبل از تعطیلی سینماها به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، با هم انجام دادند و اکنون به پروژه بازگشته‌اند.

گاد گفت: “برادوی در حال بازگشت است، و این به امید بازگشت حتی بزرگتر است.” «من داشتم جوایز تونی را تماشا می‌کردم و از تعداد تولیدات بسیار هیجان‌زده شدم که در سفر بعدی‌ام به نیویورک و بخشی از آن باشم – این بازگشت باورنکردنی که برادوی مدت‌هاست به تعویق افتاده است. همه گیر – یک فرصت واقعا هیجان انگیز است. و بیش از هر چیز، فکر می‌کنم مردم برای خندیدن تنگ می‌شوند.»

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما