دبیرکل سازمان ملل متحد می‌گوید که کمک‌های مختلف افراد مبتلا به اوتیسم را جشن بگیرید

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: «امروز و هر روز، اجازه دهید کمک‌های فعال و متنوع افراد مبتلا به اوتیسم را به جوامع خود کاملاً بشناسیم.» بیایید با افراد مبتلا به اوتیسم همکاری کنیم تا دنیایی فراگیر و قابل دسترس برای همه بسازیم.

“ما باید بهتر عمل کنیم”

وی گفت: با وجود پیشرفت های مهم، افراد مبتلا به اوتیسم همچنان با موانع اجتماعی و محیطی روبرو هستند برای استفاده کامل از حقوق و آزادی های اساسی خود، در راستای کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت و دستور کار 2030 برای توسعه پایدار.

ما باید بهتر عمل کنیم، ترویج آموزش فراگیر، فرصت های شغلی برابر، تعیین سرنوشتو محیطی که در آن هر فرد مورد احترام است.

همانطور که ما این کار را انجام می دهیم، ما نیز نقش خانواده ها، مراقبین و شبکه های حمایتی را بشناسید در زندگی افراد مبتلا به اوتیسم.”

رویداد جهانی

یک رویداد مجازی جهانی به میزبانی سازمان ملل متحد، دگرگونی: به سوی جهانی فراگیر عصبی برای همه، افراد اوتیستیک از سراسر جهان را به بحث خواهند پرداخت که چگونه تحول در روایت پیرامون تنوع عصبی می تواند ادامه یابد تا غلبه بر موانع و بهبود زندگی افراد اوتیستیک.

این رویداد همچنین به کمک هایی که افراد اوتیستیک می کنند – و می توانند – به جامعه و دستیابی به اهداف توسعه پایدار بپردازند، خواهد پرداخت.

این رویداد که قرار است در روز یکشنبه برگزار شود را می توانید از اینجا پخش کنید.

آنیکت کادام یکی از شرکت کنندگان میزگرد در رویداد از پیش ضبط شده سازمان ملل برای روز جهانی آگاهی اوتیسم بود که در 2 آوریل با موضوع کار با موضوع جهانی “تحول: به سوی جهانی فراگیر عصبی برای همه” برگزار شد.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما