دکتر در حال ناپدید شدن: چگونه مگا-ادغام ها تجارت مراقبت های پزشکی را تغییر می دهند

دکتر هست؟

در این عصر پزشکی جدید مراکز مراقبت های فوری و کلینیک های خرده فروشی، این یک سوال ساده نیست. پاسخ ساده ای هم ندارد، زیرا پزشکان مراقبت های اولیه به طور فزاینده ای کمیاب می شوند.

مت فیت، فیلمنامه نویس 45 ساله در لس آنجلس که سال گذشته هشت بار به یک مرکز مراقبت های فوری مراجعه کرد، گفت: «شما برای رزرو وقت با مطب دکتر تماس بگیرید. «آنها فقط از دوشنبه تا جمعه از این ساعت ها تا آن ساعت ها باز هستند، و به طور کلی، ساعت هایی نیستند که من آزاد هستم یا باید از کارم مرخصی بگیرم.

او ادامه داد: «من تقریباً در هر زمان می‌توانم به مراقبت‌های فوری بروم، و دستمزد من دقیقاً به همان اندازه است که به پزشک اصلی‌ام مراجعه می‌کردم».

مردم به کلینیک‌های خرده‌فروشی و مراکز مراقبت فوری در مراکز خرید یا مراکز خرید هجوم می‌آورند، جایی که نیازهای ساده بهداشتی معمولاً می‌تواند توسط متخصصان بهداشتی مانند پرستاران یا دستیاران پزشک بسیار ارزان‌تر از مطب پزشک برآورده شود. به گفته Merchant Medicine، یک شرکت مشاوره، حدود 12000 نفر در حال حاضر در سراسر کشور پراکنده هستند.

از سوی دیگر، داده‌های بیمه‌ای که توسط موسسه هزینه مراقبت‌های بهداشتی تحلیل شده نشان می‌دهد، بازدیدهای مطب از پزشکان مراقبت‌های اولیه از سال 2012 تا 2016 18 درصد کاهش یافته است، حتی با افزایش بازدید از متخصصان.

شکی نیست که خط مقدم پزشکی – پزشک خانواده سنتی یا مراقبت های اولیه – سال ها در محاصره بوده است. ساعات طولانی و دستمزد کم، شیوه های اطفال یا خانواده را به گزینه های غیرجذابی برای بسیاری از پزشکان مشتاق تبدیل کرده است.

و رابطه بین بیماران و پزشکان به شدت تغییر کرده است. جدا از موقعیت های اورژانسی واقعی، انتظارات بیماران اکنون منعکس کننده فرهنگ داخلی 24 ساعته و 7 روزه است که در حال حاضر همه چیز را می خواهند. زمانی که دکتر کارل اولدن شروع به تماشای مراجعه بیماران به مراکز مراقبت فوری کرد که در اطراف او در یاکیما، واشینگتن باز می‌شدند، او و شرکای خود تصمیم گرفتند که با آن مقابله کنند.

آنها سه سال پیش کلینیک‌های مشابهی را راه‌اندازی کردند، از جمله یک کلینیک درست روبه‌روی دفتر اصلی‌شان در یک مرکز خرید.

دکتر گفت: این مطب نه تنها می‌توانست بیماران خود را نگه دارد، بلکه می‌توانست به سوابق الکترونیکی سلامت برای آن بازدیدهای خارج از محل دسترسی داشته باشد و از تداخل دارویی بد یا سایر مشکلات جلوگیری کند. اولدن که 34 سال پزشک بوده است.

او گفت: “و ما افرادی را داشته ایم که به کلینیک ها مراجعه کرده اند که پزشک مراقبت های اولیه خود را ندارند.” “بنابراین ما توانستیم آنها را به تمرین خود منتقل کنیم.”

قراردادهای جدید که شامل شرکت های بزرگ می شود، معیشت پزشکان را تشدید می کند و فشار را بر مراکز کوچک تشدید می کند و آنها را به انقراض نزدیک می کند.

آخرین مورد شامل Walmart و Humana است، یک شرکت بیمه بزرگ با یک تجارت قابل توجه که برنامه های Medicare خصوصی را ارائه می دهد. در حالی که مذاکرات آنها در مراحل اولیه است، یک مشارکت احتمالی مورد بحث بر استفاده از فروشگاه های خرده فروش و گسترش 19 کلینیک موجود برای مراقبت های پزشکی یک مرحله ای متمرکز است. فروشگاه‌های والمارت در حال حاضر خدمات داروخانه را ارائه می‌دهند و افراد مسن را جذب می‌کنند.

علاوه بر این، ادغام پیشنهادی 69 میلیارد دلاری بین CVS Health، که 1100 MinuteClinics را اداره می‌کند، و Aetna، بیمه‌گر غول‌پیکر، پایگاه مشتریان هر دو را گسترش خواهد داد. این معامله به عنوان پاسخی مستقیم به اقدامات یک شرکت بیمه رقیب، UnitedHealth Group، که بیش از 30000 پزشک را استخدام می کند و یکی از بزرگترین گروه های مراقبت فوری کشور، MedExpress، و همچنین زنجیره بزرگی از مراکز جراحی مستقل را اداره می کند، تلقی می شود. .

در حالی که هر دو CVS و UnitedHealth دارای مزایای داروسازی بزرگی هستند که می‌توانند از جریان نسخه‌های تولید شده توسط پزشکان در این مراکز، پاداش قابل‌توجهی از بیماران دریافت کنند، شرکت‌ها همچنین قصد دارند نوع مراقبت‌هایی را که دریافت می‌کنند و به کجا مراجعه می‌کنند، مدیریت کنند. و انبوهی از داده‌های استخراج‌شده از ادغام، نقشه‌ای را برای شرکت‌ها برای هدایت افراد به هر طریقی فراهم می‌کند.

علاوه بر این شراکت‌های شرکتی، آمازون، جی پی مورگان و برکشایر هاتاوی تصمیم گرفتند برای ایجاد نوعی استراتژی مراقبت بهداشتی برای کارکنان خود، با ابراز ناامیدی از وضعیت فعلی مراقبت‌های پزشکی، به نیروها بپیوندند. اعلام آن‌ها و تلاش‌های اخیر آمازون در این زمینه‌ها، همه را از شبکه‌های بیمارستانی بزرگ گرفته تا داروسازان به هم ریخته است.

پزشکان نیز با احتیاط به تکامل نگاه می کنند.

دکتر گفت: “با همه این معاملات، چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم.” مایکل مانگر، رئیس آکادمی پزشکان خانواده آمریکا. آیا بیماران ایتنا مجبور به مراجعه به یک CVS MinuteClinic هستند؟

دکتر. سوزان کرسلی، پزشک اطفال در وارینگتون، پیکا، بیماران را تماشا کرده است. والدینی که زمانی فرزندان خود را برای درمان عفونت گوش یا بررسی استرپتوکوکی نزد او می‌آوردند، که خدماتشان به جبران برخی از درمان‌های او کمک کرد، اکنون به کلینیک‌های خرده‌فروشی یا مراکز مراقبت فوری مراجعه می‌کنند.

بدتر از آن، برخی از بیماران مراقبت مناسب را دریافت نکرده اند. دکتر دکتر می گوید: «برخی از بیماران مبتلا به سرفه با داروهای مبتنی بر کدئین درمان می شدند که برای این گروه سنی اصلا مناسب نیست. کریسلی گفت.

حتی پزشکانی که از رفتن بیماران به جاهای دیگر در شب یا تعطیلات آخر هفته نگران نیستند، از ورود غول‌های شرکتی عصبی هستند.

دکتر گفت: “من نمی توانم در NBC تبلیغ کنم.” شاون پوریفوی، پزشک خانواده در مالورن، آرک. CVS می تواند.

پزشکان پرستار به دکتر اجازه می دهند. Purifoy برای ارائه قرارهای بیشتر در همان روز. او و دو مطب دیگر در شهر به نوبت تماس های تلفنی اضطراری را در شب پوشش می دهند.

و پزشکان همچنان با امواج جدیدی از رقابت روبرو هستند. در کالیفرنیا، اپل اخیرا تصمیم گرفت کلینیک های خود را برای درمان کارمندان باز کند. سایر شرکت ها به کارگران خود این گزینه را ارائه می دهند که از طریق تلفن همراه خود به دنبال مراقبت های پزشکی باشند. سرمایه‌گذاران همچنین پول را به کسب‌وکارها سرازیر می‌کنند تا با تکیه بیشتر بر فناوری، راه‌های جدیدی برای ارائه مراقبت‌های اولیه ایجاد کنند.

دکتر. مارک جی. ورنر، مشاور گروه Chartis که به توصیه‌های پزشکی می‌پردازد، تأکید می‌کند که سهولت مراقبت با کیفیت یا مراقبت کم‌هزینه برابر نیست.

“هیچ یک از تحقیقات نشان نداده است که هیچ یک از این رویکردها برای ارائه مراقبت به طور معناداری به هزینه پرداخته است.” ورنر گفت.

منتقدان کلینیک‌های خرده‌فروشی استدلال می‌کنند که متخصصان بهداشتی که با سابقه آن‌ها آشنا نیستند، به بیماران خدمات کوتاهی می‌دهند و ممکن است نسخه‌های غیرضروری به آنها داده شود. اما محققان می گویند هیچ کدام در مطالعات ثابت نشده است.

دکتر گفت: «کیفیت مراقبتی که در یک کلینیک خرده‌فروشی می‌بینید برابر یا برتر از آنچه در مطب پزشک یا بخش اورژانس می‌بینیم است. Ateev Mehrotra، دانشیار سیاست مراقبت های بهداشتی و پزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد، که در مورد کلینیک های خرده فروشی تحقیق کرده است. و در حالی که این نگرانی وجود دارد که آنها آنتی بیوتیک تجویز کنند، ما شاهد این هستیم که نرخ برابری بین کلینیک ها و مطب پزشکان رخ می دهد.

با این حال، در حالی که کلینیک‌های خرده‌فروشی به‌ویژه در مقایسه با اورژانس‌ها هزینه کمتری دارند، ممکن است هزینه‌های کلی مراقبت‌های بهداشتی را افزایش دهند. مصرف کنندگانی که چندی پیش برای تسکین گلودرد قطره سرفه می‌نوشیدند یا با آب نمک غرغره می‌کردند، اکنون برای آزمایش استرپتوکوک به کلینیک خرده‌فروشی نزدیک خود مراجعه می‌کنند.

ناامیدی از سیستم مراقبت های بهداشتی کشور به بسیاری از مشارکت های اخیر دامن زده است. شرکت های غول پیکر در حال حاضر تمایل خود را برای مقابله با مراقبت های پیچیده برای افراد مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت یا آسم نشان می دهند.

دکتر گفت: “ما در حال تکامل مفهوم کلینیک خرده فروشی هستیم.” Troyen A. Brennan، افسر ارشد پزشکی برای CVS. این شرکت امیدوار است که ادغام پیشنهادی خود با Aetna به آن اجازه دهد تا کلینیک های فعلی خود را که در آن یک پرستار ممکن است واکسن آنفولانزا ارائه دهد، به مکانی تبدیل کند که بیماران بتوانند شرایط خود را تحت نظر داشته باشند. او گفت: «این نیاز به کار جدید و متفاوتی از سوی پرستاران دارد.

دکتر. برنان گفت CVS به دنبال جایگزینی پزشکان مراقبت های اولیه بیماران نیست. او گفت: “ما در تلاش نیستیم تا یک لایه کامل از مراقبت های اولیه را خریداری کنیم.”

اما افراد می توانند از کلینیک خرده فروشی استفاده کنند تا مطمئن شوند فشار خون یا دیابت آنها به خوبی کنترل می شود، با آزمایش ها و مشاوره های ارائه شده و همچنین داروها. هدف کاهش هزینه مراقبت برای شرایطی است که در غیر این صورت شرایط بسیار گرانی خواهد بود. برنان گفت.

اگر ادغام شرکت با Aetna انجام شود، CVS ابتدا در مکان‌هایی گسترش می‌یابد که Aetna تعداد قابل توجهی مشتری دارد که می‌توانند به راحتی به CVS مراجعه کنند. برنان گفت.

UnitedHealth نیز به شدت در حال پیشرفت بوده است و در ماه دسامبر یک بخش پزشکی بزرگ را اضافه کرده و تعداد مناطقی را که پزشکان OptumCare در آن حضور خواهند داشت به 75 بازار در ایالات متحده تقریباً دو برابر کرده است. همچنین در حال آزمایش قرار دادن کلینیک های مراقبت فوری MedExpress خود در فروشگاه های Walgreens است.

گروه های بیمارستانی بزرگ نیز در حال تخریب شیوه های مراقبت های اولیه هستند: آنها 43 درصد از پزشکان مراقبت های اولیه کشور را در سال 2016 به کار گرفتند که این رقم در سال 2010 این رقم 23 درصد بود. آنها همچنین به شدت در حال بازگشایی مراکز مراقبت های فوری خود هستند، تا حدی برای تلاش برای اطمینان از یک وضعیت ثابت. جریان بیماران به مراکز آنها

به گفته Merchant Medicine، HCA Healthcare، زنجیره بیمارستانی انتفاعی، تعداد مراکز مراقبت فوری خود را در سال گذشته دو برابر کرد و به حدود 100 مرکز رساند. GoHealth Urgent Care با سیستم های بهداشتی بزرگی مانند Northwell Health در نیویورک و Dignity Health در سانفرانسیسکو همکاری کرده است تا حدود 80 مرکز را باز کند.

دکتر گفت: “در حال حاضر یکپارچگی بزرگ در بازار وجود دارد.” جفری لو بنگر، مدیر اجرایی گروه پزشکی سامیت، یک گروه بزرگ پزشکان مستقل در نیوجرسی. “همه برای بیمار مراقبت های اولیه می جنگند.” او همچنین مراکز مراقبت فوری را افتتاح کرده است که آنها را “رهبر ضرر” توصیف می کند که سودآور نیست اما برای مدیریت بیماران حیاتی است.

ایوا پالمر، 22 ساله، از واشنگتن دی سی، زمانی که حتی زمانی که بیمار شد، نتوانست به پزشک مراقبت های اولیه مراجعه کند، به دنبال یک پزشک، یک درمان سرمایه گذاری که یکی از بزرگترین گروه های مستقل کشور است، رفت. پس از پرداخت هزینه سالانه حدود 200 دلار، او توانست برای درمان گلودرد استرپتوکوکی و ذات الریه وقت ملاقات بگیرد.

خانم “در 15 دقیقه، من توانستم نسخه های مورد نیاز خود را دریافت کنم – عالی بود.” پالمر گفت.

بیماران همچنین این امکان را دارند که در هر زمان مشاوره مجازی دریافت کنند.

وان مدیکال با استفاده از سیستم های پیچیده کامپیوتری که 400 پزشک و کادر بهداشتی را در هشت شهر بزرگ استخدام می کند، به پزشکان خود اجازه می دهد نیم ساعت را با هر بیمار سپری کنند.

دکتر. او گفت که ناویا میسور پس از کار برای یک سیستم بهداشتی بزرگ در نیویورک، که در آن “بوروکراسی زیادی وجود داشت” به وان مدیکال پیوست. او گفت که او اکنون آزادی بیشتری برای تمرین پزشکی به روشی که می‌خواهد دارد و بیشتر بر سلامت پیشگیرانه تمرکز می‌کند.

دکتر وان مدیکال با در دسترس بودن بسیار آسان می‌تواند به اورژانس یا یک مرکز مراقبت‌های اورژانسی مراجعه کند. جف دوبرو، مدیر ارشد پزشکی شرکت.

او گفت، از آنجایی که پزشکان مراقبت های اولیه به “گونه ای در حال انقراض فزاینده تبدیل می شوند، انجام این کار بسیار سخت است.”

اما پزشکان سنتی تر مانند Dr. Purifoy بر اهمیت تداوم مراقبت تاکید می کند. او گفت: “برای جلب اعتماد بیمار زمان زیادی طول می کشد.” او با Aledade، شرکت دیگری که بر روی اختراع مجدد مراقبت های اولیه متمرکز است، کار می کند تا عمل خود را رقابتی تر کند.

یک بیمار قدیمی به نام بیلی ری اسمیت 70 ساله متوجه شد که نیاز به جراحی بای پس قلب دارد، حتی اگر هیچ علامتی نداشته باشد. او به دکتر اعتبار می دهد. Purifoy با ترغیب او به انجام تست استرس.

آقای «اگر اصرار نمی کرد». اسمیت گفت: “برای من همه چیز تمام شده بود.” دکتر. پرستار Purifoy به طور مرتب او را چک می کند و اگر او نیاز به قرار ملاقات داشته باشد، معمولا می تواند آن روز یا روز بعد به پزشک مراجعه کند.

آقای او گفت: “من در مورد آنچه می گوید و کاری که انجام می دهد 100 درصد به او اعتماد دارم.” اسمیت گفت.

این روابط مستلزم زمان و پیگیری است. دکتر “این کاری نیست که بتوانم در یک دقیقه انجام دهم.” پوریفوی گفت. “شما هرگز آن را در MedExpress دریافت نخواهید کرد.”

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما