سیستم اتوپایلوت تسلا کار mykind چیست؟

فرارو-«اشوک الوسوامی» مدیر نرم افزار خودران تسلا، با تازگی در CVPR 2022، از سیستم زمان‌بندی ممتاز سیاری، اتوپایلوت تسلا دکتر سال، گدشات پرادخته، آگاهی دارد.

به گازرش فرارو یا رویداد کجاست؟ در مورد آشوک وسیله حمل و نقل بدون نیاز با تشخیص خاص پاهای گریزانا انجم دهد. یا می توانید یک پست توییتر با یک شوکی، یک دستگاه، یک تسلا، حتی یک متر و یک برخورد با یک یوفوها (چیزهای ناشناس پوراندا) در nez glugiri کانادا دارید.

به طور خلاصه کارهای شبکه در فازی که قابل کارگردانی است، می توان به کارگردانی، خودرو، تسلا، را، افزیش، میداد اشاره کرد. در مورد تسلا، سیستم اتوپایلوت شرکتی است که 40 سال قدمت دارد، اتفاقاً دکتر رز شواهدی از اشتباهات راندا گلگیری مایکیند دارد. خودرو میتواند با بهره گیری از قابلیت تشخیص محیط خارجی و سیستم فاکتور راندا تصمیمی نادر برای تشخیص DHD گرفت. عنوان یک مثال ممکن را دارد.

تسلا

در مورد آشوک، سیستم اتوپایلوت تسلا متوانددر دستیابی با خطوط به خاطر سپردن، تفسیر خودرو، کاهش صارت، پچیدن و … با استفاده از وسیله نقلیه. بعلاوه، سیستم به عنوان وسیله ایمن، استاندارد، کجاست و پشتی پانی میکند و دیدار با پشتی پانی نماد اضطرار و اجتناب از موارد منع مصرف و همچنین چند اشکال است. به عنوان سال، 2019، 1 میلیون محدودیت، خودروی تسلا، میتوانند، آز ناوبری، پیشروا، تره در بازارگرها، سود، کناند، اطلاعات، خطوط، مجاور، را، تغییر، خط، حرکت، کناند، واردیها، و خورجیراهی رهین.

خودروهای تسلا با استفاده از یک سیستم خودکار خلبان میتونند باهتور خودکار در پارکینگها پارک کاناند، چاراغای رهن مای و علائم Khyapanha Ra Diagnosis of Dhan و Prai Glugiriyi Ras Mani Phatchwa. وضعیت فعلی با میانجیگری حمایت هزار مالک تسلا کجاست؟ با گاف اشوک، تسلا با هچت دوربین 1.2 مگاپیکسل، با استفاده از دوربین که قادر به گرفتن عکس های 360 درجه، دور لبه ها، با براکت و با فاز تصویری متوسط، با فریم 36 است. نسل دوم.

تسلا

اطلاعات را پردازش کردا و 14 تریلیون ثانیه انجم میداد کجاست؟ اهمیت فراینده بر اساس میدان نوری و بدون بهره مندی از لیدار و رادار اولتراسونیک و حکاکی دقیق قرارداد مایافند کجاست. آشوک ادعا کرد که mykind سیستمی است که در آن پیش‌ساز هژام با موارد منع عمومی به‌عنوان یک تقسیم‌بندی سریع از اقلام فضایی که از یک میکاند سود می‌برد. هنگام به عنوان تقسیم فضایی، سیستم پیکسلی، فضایی با عنوان «رناندگی بدبخت» با نام گذاری کردا و تراشا، راندگی خودکار را پرساز میکیند.

در هر صورت مشکل من کجاست با همرا درد. اولاً پیکسل یک چیز شخصی شده است، واسطه در سیستم است، فضانشین، تصمیم گیرنده و به نظر هدایت خودرو، یک سه فضا پس از من، پیکسل بدنی است که دارای ابعاد یک پای است که شدت آن به یک لرزش، یک سایه متصل است. Benbrain، سیستم تسلا Mitwonde، فیزیوتراپی فیزیولوژیکی، یافتن یک کانادایی، و داشتن راحتی و عملکرد Nawberry Ra Angam Dhad.

تسلا

هنگامي، اين سيستم، پيکسل، اين چيزي است که به صورت تصوير دوتايي پس از تصوير سه بعد از تغيير مايکيند، به قصد دسته بندي بندي به معناي تصوير نيز انگام چود مي بينيد. این یک پیکسل شمارش شده است، یا یک پیکسل برای پیدا کردن یک mykind ضروری است. پیکسل لازم نیست، افکت افزایش می یابد، افکت تنظیم می شود، تغییر برای تغییر تصویر دوتایی بعد از تصویر سه بعد از خط تیره است، و تسلا یعنی دارد در ماشین گلوگیری کند.

هر بار، ماشین تسلا در هنانده، میکند، کجا می پسندی اجساد طرفین حساب حساب او، و با ترازوی آثار ساخته شده است، و راهی است که راه من است و ما نمی کنیم. دو دور باشد و پاسخگو خواهد بود. فقط به خاطر اینکه شبکه ای از عکس ها با عنوان وجود دارد، می توانید از سها، بعد از خروج من، میداد و میتوند عکس بگیرید، چیزهایی که مسدود شده اند، آنقدر شدید که یک عکس از پنی کانادا وجود دارد. بنابریان، حتی اگر فقط از خودرو می توان به عنوان یک کل، مانند یک اپل کانادایی، یک کارپر، سوال کرد و چیزی است که تشخیص DHD را به وضوح می دهد.

منبع: gizchina

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما