فاش شدن آیفون 15، آیفون 15 پرو نشان می دهد که گران ترین آیفون تاریخ خواهد بود. هزینه آن را در هند، ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا بررسی کنید | اخبار فناوری

دهلی نو: با توجه به اینکه آیفون‌های جدید چند هفته پیش معرفی شدند و هنوز بیش از یک سال از عرضه سری آیفون 15 باقی مانده است، قیمت آیفون 15 اولترا به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که ممکن است شما را شگفت زده کند. هر سال، چند هفته پس از عرضه جدیدترین مدل، اطلاعات درز آیفون های سال آینده به صورت آنلاین منتشر می شود. این موضوع در مورد سری آیفون 15 نیز صادق است. با این حال، نشت قیمت آن چیزی نیست که می توان به این زودی پیش بینی کرد.

منابع LeaksApplePro ادعا می کنند که آیفون 15 اولترا در زمان عرضه با قیمت اولیه 1299 دلار خواهد بود. بر اساس برخی منابع، اپل قصد دارد نام نسخه پرو مکس آیفون را به آیفون اولترا تغییر دهد. این شرکت می‌خواهد نشان دهد که این بهترین از همه چیز را فراهم می‌کند، بنابراین برای پیش‌بینی افزایش قابل توجه قیمت آماده باشید. (همچنین بخوانید: توجه کاربران آیفون و آیپد! به زودی می‌توانید برنامه‌های THIRD-PARTY را دانلود کنید؛ Deets در داخل)

قیمت آیفون 15 اولترا 1299 دلار گزارش شده است زیرا طبق گفته منابع، اپل قیمت آن را 200 دلار در مقایسه با مدل قبلی افزایش خواهد داد. در صورت تبدیل، این مبلغ در هند به حدود 1,07,330 روپیه می رسد. با این حال، پیش بینی نکنید که قیمت آن در بازار هند یکسان باشد. به دلیل هزینه های گمرکی و سایر عوامل، قیمت به طور قابل توجهی بالاتر خواهد بود. (همچنین بخوانید: گوشی‌های هوشمند زندگی زوج‌های متاهل را خراب می‌کنند! این نظرسنجی تکان‌دهنده و افشاگری بزرگ را نشان می‌دهد؛ جزئیات اینجا)

به یاد بیاورید که آیفون 14 پرو مکس ابتدا در هند با قیمت 2000 روپیه عرضه شد. 1,39,900، در حالی که مدل مشابه در ایالات متحده به قیمت 1,099 دلار (حدود 90,810 روپیه) فروخته شد.

“آیفون جدید هزینه بیشتری خواهد داشت. حتی اینجا در ایالات متحده آمریکا. سال به سال، حاشیه سود اپل کاهش یافته است. نی که هزینه های شتر را بازگرداند، افزایش تولید و تورم بود که باعث می شود ارزش پول نقد شرکت در بانک افزایش یابد. کاهش “به گفته افشاگر در توییتر.

طبق گزارش‌ها، مدل‌های آیفون 15 پرو دارای ویژگی جدید جزیره دینامیک است که برای اولین بار در مدل‌های آیفون 14 پرو نشان داده شد. برخلاف آیفون 14 که ظاهری قدیمی دارد، گزارش شده است که مدل معمولی نیز با این قابلیت عرضه خواهد شد. در اصل، این نشان می‌دهد که تمام آیفون‌های نسل آینده دارای نمایشگر سوراخ‌دار خواهند بود.

از آنجایی که اپل از لحاظ تاریخی فناوری ProMotion خود را به مدل‌های گران‌تر محدود کرده است، مدل استاندارد همچنان از آن پشتیبانی نمی‌کند. ProMotion شبیه فناوری LTPO مورد استفاده در گوشی های هوشمند اندرویدی است. بسته به محتوا، می تواند به طور خودکار نرخ به روز رسانی را بین 1 هرتز و 120 هرتز تغییر دهد. این باعث حفظ عمر باتری می شود. بنابراین، این احتمال وجود دارد که آیفون 15 پرو آن را داشته باشد.

طبق شایعات، اپل به عرضه چیپست های قدیمی تر با مدل های ارزان تر و جدیدتر با مدل های Pro ادامه خواهد داد. نسخه های Pro و Ultra به احتمال زیاد از تراشه جدید Apple A17 Bionic استفاده می کنند، در حالی که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ممکن است شامل چیپست A15 اپل باشند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما