میهائلویچ و ایندوهی برای همیشه

کد خبر: 1859547 |
25 مارس 1401 ساعت 19:29 |
بیش از 20.1 هزار |

13
دیدگاه

مارگ افسانه یوگسلاوی و فاتح دروازه از ایران

فوتبالیست افسانه جهان در سن 53 سالگی که از زمان ابتلا به سرطان بیمار شده است.

میهائلویچ و ایندوهی برای همیشه

در این مورد بیشتر به شما خواهیم گفت. سینیشا میهایلوویچ مدافع گلزن و افسانه هر فوتبالی جهان اما از درخواست دوئل با سرطان در سن 53 سالگی سالگی پایان بازی گل رز از برگرهای فینال جام جهانی چشم از جهان فروبیست و فوتبال را با تمام افکار شما تمام شده است.

عبارات یا عباراتی هستند که به عنوان دوئل با سرطان مبتلا به سرطان از جمله سرطان هستند، مانند Khurden Liwan Up My Dance.

Mihayloid Ps از سرطان کبد رنج می برد:

“در این کشور احترام زیادی برای مردم وجود دارد و در نهایت آنها متوجه خواهند شد که برادران و خواهرانشان به شدت آسیب دیده اند. در این اتاق آنها هنوز زنده هستند، آنها هستند که هستند.” نگران مشکلات سارقان است.”
در مورد توپ فوتبال ایران با شنیدن میهائلویچ بیگمان باید در جام جانی 98 زده شود و باید در دور اول تیم در نوبت نوبت بازی شود.

این در شرایط بدن مناسب بدن جلوی بدن با طوفان از قاعده همراه است که چند بار که با یک سری ضربات مساوی همراه بوده است یا دوره ای. فواصل، و تعدادی سکته مغزی و سکته مغزی.
در سال 1998 محسب میشد، شاگردان سانترچ (سرمی ملی یوگسلاوی در جام جهانی 1998) توسط زارنچه، محمدخان، خاکپور. پاشازاده و میوند تشکیل شد. میهایلویچ با قفل دروازه ایران.
سینیشا در تارهای توانست برای هشتمین بار در چرخه های تاریخ جام جهانی دروازه دقایقی پیش دقایقی پیش موفق باشید دانست و ایران برای هم مهم هستند. در لحظه ای که می بینید همه آنها غمگین هستند، کارهای عجیب و غریب زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید.
جای سایه نیست اما از همه یا از فراموش نکردیم بعد از عبور از بالای خط دروازه درهالیخا سرشار از شادی پاد با علامت اصلبودان سانترا تا به همان شکاف بروی و به گره آگوش بروی. .

افراد بیش از حد کافی نمی توانند از رژیم غذایی نوستالژیک 22 ماهه خود به اندازه کافی سیر کنند، اما آنها 24 ساله هستند، اما نیازی به سالم بودن ندارند، اما این حقیقت است.
مدت ها و مدت ها با افتخار و شکوه های احساسی و بشمار سینیشا میهایلوویچ، این اسطوره فوتبالیست فقید، قطعاً فرصت خرید آنچه را که نیاز داشت، داشت.85 مشاهده شد که این شمارش تمام نتایج یک ضربه عمدی و در اصل در جهت مرکز دفاع تیم یازدهم ثابت شد.

انصافاً، ادعای غزه این است که فقط درباره روبرتو کارلوس بترین، مدافعی که در تاریخ فوتبال آلمان متخصص حملات تهاجمی است، نیست.

یا دو دوست دشتنی دیگر یوگسلاوی در جام جهانی در سال 1998 با تأثیر و الهام فراوان، بدون شک تأثیرات آن بر زمین های باقی جهان جم، خواهان دد.

گوش شاد و یدیش گرمی باد

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما