نکاتی برای تمرین قدردانی، از نوشتن در مجلات تا تمرین کردن

Jancee Dunn این هفته بیرون می آید. من کریستینا کارون هستم، یک خبرنگار روی میز چاه، که در حال تکمیل آن هستم.

وقتی در کالیفرنیا بزرگ می شدم، دور از خانواده بزرگم، من و برادرم همیشه فصل کریسمس را با نامه های تشکر به بستگانمان به پایان می رساندیم. به عنوان یک کودک 8 ساله، متوجه شدم که یادداشت‌ها بسیار بیشتر از یک تایید اجباری یک عروسک یا لباس جدید هستند: آنها همچنین فرصتی بودند تا بخش‌هایی از زندگی‌ام را با خاله‌ها، عموها و مادربزرگ‌هایی که به ندرت می‌دیدم به اشتراک بگذارم.

امروزه تمرین نامه نویسی تقریباً عجیب به نظر می رسد، اما وقتی در ماه ژوئن علم قدردانی را بررسی کردم، متوجه شدم که بیان آن نیازی به زمان بر ندارد. حتی یک متن کوتاه و متفکرانه می تواند ارتباطات اجتماعی ما را تقویت کند.

پرورش دیدگاهی سپاسگزار و اختصاص چند دقیقه در روز برای شمردن موهبت‌هایمان، می‌تواند علائم افسردگی و اضطراب را کاهش دهد، عزت نفس را افزایش داده و رضایت از زندگی را بهبود بخشد.

همانطور که یک کارشناس می گوید: “به نظر می رسد قدردانی هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد.”

با این روحیه، از خوانندگان نیویورک تایمز خواستیم تا به ما بگویند که چگونه سپاسگزاری می کنند و نزدیک به 800 پاسخ دریافت کردیم. در اینجا برخی از استراتژی های آنها آورده شده است.

جین روگو، 63 ساله، که در تراورس سیتی، میش زندگی می کند، گفت: “من و شوهرم به نوبت سه چیز را به همدیگر می گوییم که به خاطر آنها به طور روزانه قدردانی می کنیم.” “اگر روزی را از دست بدهیم، قبل از اینکه بخوابم به خودم می گویم.”

میچل شاپیرو، 69 ساله، از فورت لی، نیوجرسی، گفت که هر زمان که همسرش غذا بپزد از او تشکر می کند. او افزود: «او واقعاً دوست ندارد آشپزی کند. “من ظرف ها را می شویم. با قدردانی.”

و ویلیام مک‌دانل، 75 ساله، که او نیز در نیوجرسی زندگی می‌کند، یادداشت‌های سپاسگزاری را برای هر کسی که خوشایند و مفید است می‌نویسد. این می تواند نماینده خدمات مشتری در یک فروشگاه یا یکی از اقوام باشد که با او وقت گذرانده است. او گفت: «مردم وقتی به خاطر کارهای مثبتی که انجام داده‌اند شناسایی و قدردانی می‌شوند واقعاً سپاسگزار هستند.

تعدادی از خوانندگان گفتند که تمرین کردن به خوبی با تمرینات قدردانی همراه است.

دبورا راثبون، 66 ساله، از شارون، کانن، چندین بار در هفته به پیاده روی می رود و همیشه بر زیبایی که او را احاطه کرده است تمرکز می کند: “آبی آسمان، درختان سبز پربرگ، چگونه پرچم نجیبانه در نسیم حرکت می کند. نم نم نم نم بارانی که برای باغ ها به شدت لازم است.»

بعد، او به 24 ساعت گذشته فکر می کند و به “چیزهای بسیار کوچکی که خوب پیش رفتند یا من از آنها راضی هستم” فکر می کند. این ممکن است یک تبادل دوستانه یا خنده دار با یک صندوقدار یا متن متفکرانه ای باشد که او در نهایت برای یک دوست ارسال کرد.

او گفت تا زمانی که راه رفتن را تمام می کند، ذهنش “صاف و شفاف” می شود.

بیش از 100 نفر گفتند که از مجلات یا برنامه هایی مانند Day One، Gratitude Plus و Flavors of Gratefulness برای پیگیری چیزهای خوب زندگی خود استفاده می کنند.

الیزابت چان، 35 ساله، که در سن آنتونیو زندگی می کند، گفت: “بهترین چیزی که درمانگرم به من آموخت این بود که “برد” خود را هر روز ضبط کنم. انجام این کار به من کمک کرد تا ماهیچه‌های خوش‌بینی‌ام را که برای دهه‌ها تحلیل رفته بود، توسعه دهم.»

اوون هاروی، 49 ساله، از کینگستون، نیویورک، گفت: «من آبرنگ‌های کوچک نقاشی می‌کنم و روی پشت آن یادداشتی می‌نویسم.» سپس آنها را برای یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌اش پست می‌کند.

آقای. هاروی گفت این عادت در منزوی ترین لحظات همه گیری شروع شد.

او گفت: «احساس می‌کردم رسانه‌های اجتماعی فاقد صمیمیت ارتباطی هستند که از دست داده بودم. “همه چیز خیلی غیرشخصی به نظر می رسید.”

کارول ماگووان، 70 ساله، گفت: «هر شب، پس از خاموش کردن چراغ و قرار گرفتن در یک موقعیت خواب راحت، از هر فردی که در طول روز با آنها برخورد کرده‌ام قدردانی می‌کنم، برای آنها آرزوی آرامش می‌کنم و از آنها برای حضورشان در روزم تشکر می‌کنم. سالزبری، کان.

او اضافه کرد که فهرست بسیار طولانی است، او معمولاً قبل از اتمام به خواب می رود.

او گفت: “فایده، علاوه بر استراحت عمیق، احساس عمیق ارتباط با شرایط انسانی و جایگاه من در این جهان است.”

لوئیز میلر، 52 ساله، از بوستون، گفت که لیست قدردانی خود را در یک مجله می نویسد و سپس لیست را برای گروهی از دوستان که آنها نیز لیست خود را به اشتراک می گذارند، پیامک می کند. “آنها تقریبا همیشه چیزی را شامل می شوند که قدردانی بیشتری را در من القا می کند – مسری است!” او گفت.

زک فورد، 33 ساله، ساکن بروکلین، گفت که از اولین هفته‌های هوشیاری خود در حدود شش سال پیش، تقریباً هر روز تمرین شکرگزاری را دنبال کرده است. هر روز صبح او لیست قدردانی خود را در یک ایمیل با تعداد انگشت شماری دیگر به اشتراک می گذارد.

“در روزهای اولیه هوشیاری ام، احساس نمی کردم چیز زیادی برای جشن گرفتن دارم.” فورد گفت. «شروع تمرین قدردانی به من کمک کرد تا همه چیز را دوباره چارچوب بندی کنم. به جای تمرکز بر موارد منفی یا چیزهایی که خوب پیش نمی‌رفت، شروع به برجسته کردن نکات مثبت کردم.»

او افزود: «این بدان معنا نیست که من دیگر احساس درد یا غم ندارم، بلکه به توانایی نگه داشتن همزمان خوب و بد و کاهش قابل توجه در لحظات ناامیدی منجر شده است.»


تقریباً نیمی از بزرگسالان بالای 30 سال ایالات متحده علائم بیماری لثه را نشان می دهند که در صورت عدم درمان، درمان آن دشوار می شود. در اینجا آنچه شما باید در مورد بیماری لثه بدانید، از جمله علل و علائم اولیه آن، و همچنین نحوه پیشگیری از آن و آنچه دندانپزشکان می توانند برای مدیریت آن انجام دهند، آورده شده است.

داستان را بخوانید: “بیماری آرام” که در دهان ما باقی مانده است


اگر دوست دارید نوشیدنی بنوشید و دوست دارید ورزش کنید، دیر یا زود، ممکن است قبل یا بعد از یک تمرین یا رویداد ورزشی یک کوکتل مصرف کنید. در اینجا شش نکته از کارشناسان ورزش و تغذیه در مورد استراتژیک ترین راه ها برای داشتن هر دو آورده شده است.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما