چرا اجاره ویلا تنها مهارتی است که واقعاً به آن نیاز دارید

برای اجاره ویلا در رامسر یا اجاره روزانه و ماهانه خانه، سوئیت، اتاق و منزل مبله می توانید از طریق فیلترها و جستجوی بالای سایت نتایج دقیق تری را بدست آورید، هم اکنون بیش از 181 مورد برای اجاره سوئیت و ویلا ساحلی و اجاره ویلا استخردار، اجاره کلبه جنگلی یا خانه روستایی و اقامتگاه بوم گردی یک روزه، یک ماهه و بلند مدت ارزان یا لوکس در رامسر یا برای اجاره روزانه یا شبانه خانه و آپارتمان مبله با امکانات استخر، بیلیارد، جکوزی، ساحلی و سایر امکانات وجود دارد. در این روش میزبان شماره تماس خود را به همراه یک یا چند تصویر از اقامتگاه، در سایت آگهی ویلا درج و منتشر می کند و مسافران با تماس مستقیم با میزبان از شرایط اقامتگاه و نرخ اجاره آگاه می شوند و توافق بصورت شفاهی صورت می گیرد.

در این بین باتوجه به اینکه بعضی از روزها شما در ویلای خودتان حضور ندارید، امنیت نیز بسیار مهم و حیاتی است. اگر ایده خاصی ندارید، فقط کافی است تصور خود را از ویلای رؤیایی خودتان بیان کنید. و پیشنهاد تاکید ما دوری از این افراد میباشد. تصور اقامت در کلبه چوبی که بوی سوختن چوب و صدای طبیعت در آن شنیده میشود، بسیاری از افراد را به وجد میآورد. اجاره از طریق وبسایتهای رزرواسیون اینترنتی. در مطلب پیش رو به برخی از نکات مهم اجاره ویلا و سوئیت و علت اهمیت این نکات اشاره میکنیم. چگونه ویلای شخصی خودم رو بصورت روزانه اجاره بدم؟ اجاره از طریق واسطه ها به مسافرین بین راهی. در نظر داشته باشید مسیر جاده چالوس تا رامسر نزدیک به 230 کیلومتر بوده و گردشگران بیش از 4 ساعت در دراه خواهند بود اما این زمان مربوط به زمان خلوتی جاده بوده و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه که شاهد ترافیک های سنگینی در جاده چالوس هستیم، مسیر 4 ساعته گاه به 6 ساعت هم می رسد لذا اگر میخواهید از این ترافیک رهایی یابید، پیشنهاد می کنیم از شهر رشت راهی رامسر شوید بطوریکه ابتدا از تهران به سمت کرج و قزوین رفته و در داخل شهر قزوین وارد جاده قزوین – رشت شوید تا با ادامه مسیر و عبور از شهر رشت، به رامسر برسید.

در میان شهرهای مختلف استان مازندران، رامسر همواره جزء محبوب ترین و توریستی ترین شهرها به حساب می آید بطوریکه این شهر، عامل مهمی در ترافیک های سنگین جاده چالوس می باشد. خوب است بدانید استفاده از جاده قزوین – رشت حتی در تعطیلات، ترافیک بسیار کمتر از جاده چالوس داشته و علاوه بر رهایی از ترافیک، وارد جاده بسیار زیبای رشت نیز خواهید شد.لازم به ذکر است اگر جاده رشت را انتخاب کردید تا از تهران به رامسر برسید، کمتر از 6 ساعت در راه خواهید بود که گزینه ای منطقی در شرایط ترافیکی سنگین جاده چالوس می باشد. روستای فیلبند در حوالی یکی از بلندترین قلههای ایران قرار گرفته است و بهترین فصل سفر به آن نیز زمان تازگی طبیعت؛ یعنی فصل بهار است.

طراحان خلاق ما، کانسپت اولیه را به بهترین شکل برای شما خلق میکنند. میهمان شو در بیش از 180 شهر ایران هزاران اقامتگاه دارد و با داشتن کلیه مجوزهای لازم خرید شما را گارانتی می کند. سپس از طریق گزینه “ثبت اقامتگاه” با ثبت مشخصات کامل و ارائه تصاویر باکیفیت از اقامتگاه، ملک خود را در سایت ثبت کنید. یکی از مشکلات جدی میزبانی از طریق ثبت آگهی اجاره ویلا, اجبار به پاسخگویی به صدها تماس تلفنی بصورت شبانه روزی است. گردشگرانی که قصد سفر به این شهر دیدنی و سرسبز را دارند همواره از دو راه می توانند سفر کنند. صنایع دستی چوبی، حصیربافی، عروسک ها و روسری های بافتنی، انواع شربت و مربا، انواع لواشک و میوه فرآوری شده، انواع ترشی از دیگر سوغاتی های این شهر بی نظیر است.

جاجیگا یکی از سایتهای اجاره ویلا در ایران است که بر اساس دستهبندیهای تصویری بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهد داد. اگر می خواهید برای چند روزی دوری از شلوغی و آلودگی شهر به یکی از شهرهای خوش آب و هوا و دیدنی استان مازندران سفر کرده و رامسر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اید، همواره برای اجاره ویلا در رامسر می توانید میان تنوعی از ویلاهای عادی، استخردار، لوکس، دوبلکس و غیره در منطقه ساحلی و جنگلی شهر بهترین را انتخاب کنید. از جمله مزایای نمای آجری میتوان به ( عایق گرما و سرما، مقاومت در برابر رنگ پریدگی، رنگ های متنوع و سرعت بالا در اجرای خشک اشاره کرد. ویلارابط کار تخصصی خودش رو تو زمینه اجاره ویلا و رزرو ویلا به عنوان سایت اجاره ویلا با اجاره ویلا در چالوس و اجاره ویلا در نمک آبرود آغاز کرد و هم اکنون صدها ویلای لوکس با کیفیت بسیار عالی در اختیار دارد.

اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی داشته باشیم، نمای بیرونی ویلا را بر اساس طرح و سبک، به معماری کلاسیک، معماری مدرن، معماری رومی و معماری انگلیسی می توان طبقه بندی کرد. البته متراژ باغ نیز خود مسئله مهمی است که برروی یک خرید اصولی تاثیر می گذارد. فاصله ویلا از از ساحل دریا حدود 8 کیلومتر است و در فاصله 3 کیلومتری از نزدیکترین سوپرمارکت واقع شده. درآمد حاصل از اجاره روزانه به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله کیفیت، امکانات و ظرفیت اقامتگاه, موقعیت مکانی و نزدیکی به اماکن گردشگری، فصل مورد نظر و میزان استقبال گردشگران. مساحت ویلای موردنظر، تعداد طبقات و خواستههای فضایی ساکنان از لحاظ طراحی فضاهای لوکس و تفریحی و همچنین سبک طراحی در میزان هزینه طراحی تاثیرگذار هستند.که در مقالات سایت villa1000 می توانید از جزئیات آن مطلع شوید. زندگی در جنگل از گذشتههای دور جریان داشته است.

از زیباترین مناطق کوهستانی شمال و مناسب اقامت در منطقه ای کوهستانی، اجاره ویلا در کلاردشت علاوه بر اینکه حال شما را خوب می کند دارای زیبایی های بکر طبیعی و گردشگری است، علم کوه و سیاه کوه که کوهنوردان را عاشق خود کرده و جنگل مازیچال کلاردشت که هر کسی را عاشق طبیعت می کند جنگلی زیبا با درختانی تنومند که کمتر کسی است در پاییز در مازیچال عکس یادگاری نداشته باشد. بسیاری از ما، به ویژه کسانی که در شهرهای تهران و کرج و سایر مسیرهای منتهی به شمال زندگی میکنیم، اولین مقصد سفرمان را شمال در نظر میگیریم. با وجود مزایایی مانند ایجاد رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و افزایش امید به زندگی در جامعه، موانعی مانند هزینه های مربوط به اقامت در طول سفر و عدم معرفی درست پتانسیل های جذب گردشگر به مناطق ناشناخته، باعث میشوند تا افراد زیادی سفر را از زندگی حذف کنند.

در سالهای اخیر قیمت ویلا در رامسر رشد چشم گیری داشته است و بعضی از مفسران اقتصادی بر این باورند که این رشد قیمت تا اواخر دهه نود ادامه دارد. اگر در سفر به رامسر می خواهید یکی از بهترین ویلاهای استخردار شهر را انتخاب کنید خوب است بدانید در منطقه ساحلی شهر، تعداد بسیار محمودی ویلا وجود دارد که دارای استخر بوده و همچنین این ویلاها دارای ساحلی اختصاصی نیز هستند اما بطور کلی، اکثر اقامتگاه های سمت ساحل رامس، هتل آپارتمان و سوئیت هستند که در میان ارزانترین اقامتگاه های شهر قرار دارند. در پایان این نکته را باید بگوییم که ما بهعنوان یک گروه معماری که تخصصی در زمینه طراحی ویلا فعالیت میکند، نمونه کارهای طراحی ویلای زیادی در سبکهای مختلف ویلا مدرن، کلاسیک، روستیک در کارنامه خود دارد به خود ایمان داریم که باسابقه ۱۵ساله در این امر توانستهایم گامی مؤثر در اعتلای جایگاه طراحی و معماری ویلا و همچنین شیوههای نوین ساخت در کشور برداریم که این محقق نبود جز با استفاده از بهترین نخبههای معماران حاضر در ایران که این نویدی باشد در پیشرفت و اعتلای کشور.

گروه ویلاطور با مشاوره تخصصی و کاربردی سعی در فراهم کردن خرید آرام و مطمئن را برای شما دارد. بهتر است در ابتدا با دیدن نمونه پلانهای ترسیم شده توسط گروه طراحی ما آشنا شوید. طراحی سبک ویلا بهصورت کلاسیک، مدرن و روستیک، بیشترین بروز خود را در نما دارد. اما اگر دوست دارید اجازه ویلا در فیلبند را در بهترین زمان ممکن انجام دهید، بهتر است از ماه اردیبهشت تا اوایل مهرماه این کار را بکنید. این روش که مدتی است که با ورود استارتاپهای خلاق به حوزه گردشگری رواج یافته، بهترین و مطمئن ترین روش اجاره روزانه اقامتگاههای مردمی است که سالهاست که در کشورهای پیشرفته دنیا به اجرا درآمده است. این روزها اجاره ویلا و رزرو سوئیتهای کنار دریا یا جنگل، عضو جدایی ناپذیر عده زیادی از گردشگران و مسافرانی شده است که میخواهند سفر به مازندران و عروس آن یعنی رامسر را با سبک جدیدی از اقامت تجربه کنند.

به همین خاطر است که ما میگوییم ویلای شما جایی است که ما بخشی از روح شما را در آن میدمیم. ثبت و انتشار پروفایل و هرگونه تبلیغات بر روی پروفایل اقامتگاه شما در جاجیگا بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد، تنها پس از رزرو شدن اقامتگاه شما، سایت مبلغی معادل 5% از صورتحساب رزرو را بعنوان کارمزد میزبان کسر نموده و مابقی را به حساب بانکی شما واریز می کند. برای میزبان شدن در سایت رزرواسیون جاجیگا، ابتدا می بایست “ثبت نام” کنید و سپس با ارائه تصویر کارت ملی، حساب کاربری خود را به تایید برسانید. امکاناتی مثل آب، برق، گاز و آنتن دهی تلفن برای ویلاهای جنگلی ضروری است مخصوصا اگر شما فردی باشید که باید دورادور کار خود را تحت نظر داشته باشید. بیشتر باشد، قیمت اجاره ویلا در ماسال برای شما بیشتر خواهد شد.

در موارد خاص به خصوص در مورد ویلاهای لوکس و لاکچری، اجاره ویلا اصفهان و شهرهای دیگر به بنگاه های معاملاتی سپرده می شود. لوکس ویلا همراه شما خواهد بود تا بتوانید، بهترین سفرهای زندگی خود را تجربه کنید. برای اجاره ویلا در رامسر علاقمندان میتوانند به وب سایت جابیت مراجعه کنند و انواع ویلاهای موجود را مشاهده و بهترین آن را برای اقامت خود در شمال انتخاب نمایند. لازم به ذکر است در فصل پاییز و زمستان به دلیل هوای سرد منطقه، اکثر ویلاها دارای استخرهای آبگرم بوده و در این ایام سال، اجاره ویلا رامسر استخر آبگرم جزء پرطرفدارترین و در عین حال گرانترین اقامتگاه های شهر به حساب می آیند. جواهرده در ارتفاع قرار دارد به همین دلیل آب و هوای آن در تابستان کمی خنکتر است. روستای جواهرده همواره به عنوان توریستی ترین و جذاب ترین منطقه جنگلی در رامسر شناخته شده و منطقه ای بکر و سرسبز به همراه آب و هوایی دلنشین است و گردشگران بسیار کمی پیدا می شود که در سفر به رامسر از این منطقه جذاب بازدید نکنند.

ناگفته پیدا است که در شرایط امروزی که به سبب تراکم جمعیتی به ویژه در نواحی شهری، بناهای مسکونی بسیار نزدیک هم ساخته میشوند، ویلاها به همراه فضای سبز و طبیعی، در غالب طراحی باغ ویلا یا طراحی باغچه ویلا یک موهبت به شمار میآید. داشتن باغ ویلا، انتخابی بسیار مناسب برای گذراندن تعطیلات است و افراد می توانند با داشتن یک باغ ویلا در محدوده ای مناسب تعطیلات خود را در آن مکان بگذرانند و از آرامش و زیبایی های آن فضا بهره مند شوند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره کلبه چوبی وسط جنگل دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما