هشدار این سه اشتباه ارز دیجیتال شما را از بین می برد

اما بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر – معروف به ارزهای "ضد صفر" – در جای خود ظاهر شده اند که جزئیات تراکنش را ثبت نمی کنند و به مجرمان گزینه دیگری برای کار می دهند. این بدان معناست که این ارزهای دیجیتال ضد صفر می‌توانند به طور بالقوه برای اقدامات ناخوشایندتری مانند تأمین مالی اقدامات تروریستی، قاچاق انسان یا عملیات‌های سیاه دولتی مورد استفاده قرار گیرند. تعدادی از آنها اطلاعات اولیه مانند نام مالکان، داده های مالی یا حتی محل کسب و کار را گزارش نمی کنند. رمزگذاری کلید خصوصی – کلید خصوصی به این معنی است که هر رایانه دارای یک کلید (کد) مخفی است که می تواند از آن برای رمزگذاری بسته ای از اطلاعات قبل از ارسال آن از طریق شبکه به رایانه دیگر استفاده کند. رمزگذاری کلید خصوصی اساساً همان کد مخفی است که هر دو کامپیوتر باید آن را بدانند تا بتوانند اطلاعات را رمزگشایی کنند. آنچه DC/EP چین را از لیبرا و “ارز هژمونیک مصنوعی” کارنی (SHC) جدا می کند ، به گفته شولت ، این است که در حالی که Libra کمی بیشتر از کد رایانه ای در اوایل مرحله است و به نظر نمی رسد SHC خیلی فراتر از آن پیش رفته است ذهن کارنی ، رمزنگاری چینی آماده راه اندازی است.

یک کارآمد راه حل Digital Currency

تکنیک های رمزگذاری زیر بسیار ایمن تر هستند. شرکت های دیگر در حال یافتن راه هایی برای ساده سازی فرایند تنظیم یک blockchain برای استفاده های خاص برای یک مشتری خاص هستند. نه خیلی سریع. در حالی که ممکن است blockchain غیرقابل نفوذ باشد ، خریداران بیت کوین به مکانی برای ذخیره دلارهای دیجیتالی خود نیاز دارند. بسیاری از شرکت های شخص ثالث که قول داده اند از بیت کوین های کاربران محافظت و ذخیره کنند ، به سادگی ناپدید شدند و بدون نظارت از هیچ دولتی ، هیچ گونه مراجعهی برای بازگرداندن آن ارز دیجیتال وجود ندارد. بیت کوین به عنوان فروشگاه ارزش و وسیله پرداخت استفاده می شود. پرداخت الکترونیکی می تواند به آینده ارز تبدیل شود. چگونه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) کار می کند؟

ارائه CBDC با دستمزد صفر به خانوارها می‌تواند به اهداف 1 و 2 دست یابد، اما اهداف 3 و 4 را برآورده نمی‌کند، یا در صورت وجود محدودیت‌های کمی و دسترسی، اهداف 1، 3 و 4، اما نه هدف 2. ارائه CBDC با نرخ دستمزد واحد می‌تواند دستیابی به اهداف 2، 3، و 4، اگر هدف 1 را قربانی کند. و همانطور که فروپاشی سال 2008 نشان داد، هزینه این پیش‌فرض‌ها در نهایت بر عهده خانوارها است. قدرت محاسباتی به برق نیاز دارد، به این معنی که افراد در این شبکه منابع واقعی را وقف می‌کنند که هزینه زیادی دارد. مردم امروز پول را می پذیرند با این انتظار که دیگران فردا آن را بپذیرند. و برای تکمیل همه چیز، محدودیتی برای تعداد بیت کوین هایی که تا به حال تولید خواهند شد وجود دارد: بازی NFT 21 میلیون. 50 درصد فقیرترین آمریکایی ها، حدود 165 میلیون نفر، مجموعاً حدود 2 دلار داشتند. طبق داده‌های بلومبرگ که در نیویورک پست مشاهده شده است، 08 تریلیون ثروت در سه ماهه دوم سال 2020، طبق آمار فدرال رزرو، کمتر از دارایی خالص 59 میلیاردر ثروتمند ما است.

اینجا یک تکنیک است که کمک می‌کند Digital Currency

شما یک پیام رمزگذاری شده برای ارسال به یک دوست ایجاد می کنید که در آن هر حرف با حرف دوم آن جایگزین می شود. نامه فدرال رزرو شیکاگو بانک فدرال رزرو شیکاگو نه فدرال رزرو و نه هیچ نهاد تنظیم کننده دیگری اختیار کاملی بر سیستم های پرداخت فعال در ایالات متحده ندارند. تنها جهش به سمت برنامه های پرداخت موبایلی مانند PayPal و Venmo هنوز برای بسیاری از افراد مشکل است. با این حال، هرچه افراد و مشاغل بیشتری از آن به عنوان ارز استفاده کنند، ارزش آن پایدارتر می شود و آن را به یک رقیب واقعی برای ارز فردا تبدیل می کند. و اکنون مشاغل بیشتری آن را به جای پول نقد یا اعتبار می پذیرند. تأیید می کند که هر رایانه در واقع همان چیزی است که آنها می گویند و سپس کلیدهای عمومی هر رایانه را در اختیار رایانه دیگری قرار می دهد. بیایید بگوییم که چک یک بسته 1 بایت طول دارد ، به این معنی که می تواند حداکثر مقدار 255 داشته باشد. اگر مجموع بایت های دیگر در بسته 255 یا کمتر باشد ، پس چک حاوی آن مقدار دقیق است.

6 روش برای ساده‌سازی Digital Currency

در پایان دادن به نقش واسطه قرن ها در سیستم پولی ما و اجازه دادن به مبادله مستقیم همسالان ، می توانند با قدرت نرم افزار پول خود را جمع کنند. با این حال ، به نظر می رسد که مجرمان برای مواردی مانند پولشویی و خرید کالاهای غیرقانونی از بیت کوین دور می شوند ، زیرا اطلاعات معامله برای هر کسی که در شبکه بیت کوین شفاف است شفاف است – و به دلیل اجرای قانون استفاده از ابزارهای نرم افزاری برای نظارت بر معاملات. به گزارش CNET ، یک مهندس نرم افزاری به نام بیلی مارکوس ، که قبلاً یک تقلید cryptocurrency را بر اساس یک بازی ویدیویی با حیوانات ناز ایجاد کرده بود ، تصمیم گرفت تا او را بر روی آن ببرد و کد را برای ایجاد Dogecoin نوشت. این بدان معناست که ممکن است آینده واقعی بیت کوین وجود داشته باشد، و همانطور که بسیاری از علاقه مندان به آن اشاره می کنند، ارزش واقعی در خود کد است: فناوری بلاک چین. بلاک چینی را تصور کنید که در حال حاضر 100 بلاک طول دارد. این حدود 100 ثانیه برای استخراج 1 بیت کوین است.

تراکنش اصلی او در بلوک شماره 70 است. او باید بلوک 70 را تغییر دهد و سپس بلوک های 71 تا 100 را بسازد. اما در حالی که او این کار را انجام می دهد، بقیه شبکه همچنان در حال انجام است، تراکنش ها را تأیید می کند و روی بلوک 100 قرار می گیرد. زنجیره بلند برای چیزی که در سال 2013 به عنوان تقلیدی از سایر ارزهای رمزنگاری شده شروع شد و دارای یک سگ به عنوان طلسم آن بود، Dogecoin اخیراً سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. یک روز، او در یکی از برگه های مرورگر خود به CoinMarketCap، وب سایتی برای بررسی ارزش گذاری ارزهای دیجیتال نگاه می کرد و مقاله ای را در مورد Doge می خواند، یک میم اینترنتی محبوب که تک گویی داخلی یکی از اعضای نژاد سگ شیبا اینو از عبارات بی معنی انگلیسی را به تصویر می کشد.. بیت کوین به عنوان فرزند پوستر ارزهای دیجیتال – پول دیجیتالی «نامرئی» که کاربران از طریق اینترنت ارسال می‌کنند، ظاهر شده است. آیا آنها فکر می کنند هوش مصنوعی، بیگانگان یا حتی دجال پشت این پول دیجیتال هستند؟ اتریوم یک قرارداد هوشمند است قراردادهای هوشمند قراردادهای هوشمند پروتکل‌های تراکنش دیجیتالی هستند که در صورت رعایت قوانین از پیش تعریف شده طرفین، یک قرارداد را تأیید، کنترل و خود به خود اجرا می‌کنند.

هر دوی این استانداردها توسط ISO/IEC JTC 1/SC 17/WG 1 حفظ و توسعه داده می‌شوند. کارت‌های اعتباری دارای نوار مغناطیسی مطابق با ISO/IEC 7813 هستند. بیشتر کارت‌های اعتباری مدرن از فناوری کارت هوشمند استفاده می‌کنند: آنها دارای یک تراشه کامپیوتری هستند. به عنوان یک ویژگی امنیتی در آنها تعبیه شده است. شکوفه‌های رنگارنگ، طوطی‌های غوغایی و قطرات شبنم پر از علف مطمئناً فشار را کاهش می‌دهند. در مقابل زمانی که بیت کوین ها از حالت امانی برای فروشنده آزاد می شوند، نمی توان آنها را معکوس کرد زیرا سکه ها واقعاً در اختیار فروشنده هستند. اولین رایانه ای که مشکل را حل می کند مقداری بیت کوین به عنوان پاداش دریافت می کند. پاداش بیت کوین 6.25 بیت کوین در هر بلوک است. آیا آنها نباید فقط BTC بخرند؟ چند بار از کیف پول استفاده خواهم کرد؟ کلیدهای عمومی معمولاً از الگوریتم های پیچیده و مقادیر هش بسیار بزرگ برای رمزگذاری استفاده می کنند: اعداد 40 بیتی یا حتی 128 بیتی. در همین حال، Riksbank سوئد با در نظر گرفتن صدور حساب های سپرده و روش های پرداخت پیش پرداخت به عموم مردم در مواجهه با کاهش استفاده از پول نقد، اقدام جداگانه ای را آغاز کرده است. صرافی بیت کوین مانند یک کارگزاری عمل می کند و شما می توانید پول را از طریق انتقال بانکی، سیم و سایر ابزارهای رایج سپرده سپرده گذاری کنید.

ده Digital Currency نکات رایگان

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با صرافی Bingx وب سایت خود باشید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما