آنها از Robocalls برای سرکوب رأی سیاهان استفاده کردند. اکنون آنها باید رای دهندگان را ثبت نام کنند.

در پرونده Robocall، آقای. وول و آقای سخنگوی دفتر دادستانی شهرستان کویاهوگا گفت که بورکمن هر کدام به دو سال حبس مشروط، 500 ساعت کار در یک مرکز ثبت رأی در واشنگتن دی سی و پرداخت 2500 دلار جریمه محکوم شدند. آنها همچنین به مدت 12 ساعت، هر روز از ساعت 8 شب، تا شش ماه اول دوره آزمایشی خود به صورت الکترونیکی تحت نظارت خواهند بود.

مایکل سی اومالی، دادستان شهرستان کویاهوگا، این حکم را “مناسب” خواند.

این دو نفر تلاش کردند که اساس دموکراسی ما را بر هم بزنند. اومالی در بیانیه ای گفت.

این حکم دو سال پس از آن صادر شد که آنها در اوهایو به دلیل طرح ارعاب رای دهندگانشان متهم شدند. آنها در ابتدا با اتهامات متعدد رشوه خواری و کلاهبرداری از راه دور تا 18 سال زندان مواجه بودند، اما طبق یک توافقنامه، اتهامات در یک مورد از کلاهبرداری مخابراتی ادغام شد که در اکتبر 2022 به جرم خود اقرار کردند.

Mark Wieczorek، وکیل مدافع آقای. وول گفت که این حکم “عادلانه” و “در روح عدالت” است.

آقای او گفت: “ما فکر می کنیم با توجه به میزان اتهاماتی که او در ابتدا به آنها متهم شده بود، این یک حکم عالی است.” ویچورک گفت. من فکر می کنم که او واقعاً از اقدامات خود پشیمان است و مسئولیت کامل آن را بر عهده گرفت.»

آقای. وکیل بورکمن برای اظهار نظر در دسترس نیست.

جان نوین، سخنگوی دادگاه گفت که این زوج در میشیگان نیز با اتهامات مشابهی روبرو هستند، جایی که پرونده علیه آنها هنوز در دادگاه عالی این ایالت در جریان است. در سال 2020، طبق یک شکایت جنایی، آنها به ارعاب رأی دهندگان، توطئه برای ارعاب رأی دهندگان، استفاده از رایانه برای ارعاب رأی دهندگان و توطئه برای استفاده از رایانه برای ارعاب رأی دهندگان متهم شدند.

یک قاضی در نیویورک قبلاً به آنها دستور داده بود که با 85000 نفر تماس بگیرند تا به آنها اطلاع دهند که تماس های اولیه آنها در مورد رای دادن از طریق پست حاوی اطلاعات نادرست است.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما