بخشش یک فضیلت نیست رون مالهوترا بر هنر بخشش نور می افکند اخبار

اهدای کمک های مالی برای کمک به کسی یک روش معمول بوده است و بسیاری آن را یک فضیلت بزرگ نیز می دانند. با این حال، بسیاری دیدگاه کمی متفاوت دارند و معتقدند که خیریه نباید تنها به کمک مالی محدود شود. ران مالهوترا، که یک کارآفرین و بشردوست هندی مقیم استرالیا است که فعالانه به جامعه کمک می کند، به ما ملحق شد. مالهوترا معتقد است که قبل از هر چیز; صدقه دادن فقط یک لطف نیست بلکه یک تعهد است.

بسیاری بر این باورند که بخشش یک فضیلت است؛ اما به گفته من، تنها دادن آنچه نیاز دارند، آنها را به خودکفایی نمی رساند. شعار رون بسیار ساده است – به جای دادن ماهی به یک فرد، که اساساً کمک مالی انجام می دهد، باید بپرسیم چگونه می توانیم ماهیگیری را به مردم آموزش دهیم و چگونه می توانیم مردم را خودپایدار و خودکفا کنیم.

دیدگاه رون مالهوترا در مورد انفاق و خیریه این است که باید بر کمک به کسانی متمرکز شود که قادر به تامین هزینه های خود نیستند، از جمله کودکان، حیوانات، و بزرگسالان مبتلا به بیماری های لاعلاج یا آزادی های مدنی که در معرض تهدید هستند. او بر اهمیت توانمندسازی افراد برای خودکفایی، در کنار ارائه کمک های مالی به آنها تاکید می کند. مالهوترا همچنین پیشنهاد می کند که حمایت عاطفی یا ذهنی می تواند نوعی خیریه باشد.

درک این نکته مهم است که افراد مختلف ممکن است دیدگاه‌های متفاوتی در مورد انفاق و انفاق داشته باشند، و هیچ رویکرد یکسانی برای انجام کارهای خوب برای دیگران وجود ندارد. برخی ممکن است کمک های مالی را در اولویت قرار دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بر روی داوطلب کردن زمان و مهارت های خود تمرکز کنند. و برخی از افراد مانند رون هر دو را انتخاب می کنند. در نهایت، نکته کلیدی یافتن راهی برای مشارکت است که با ارزش‌ها و اهداف فرد همسو باشد و تأثیر مثبتی بر مردم داشته باشد یا باعث شود که فرد به آن اهمیت دهد.

با این حال، تأکید رون بر توانمندسازی و حمایت از افراد نیازمند، مطمئناً دیدگاه ارزشمندی است که باید در مورد چگونگی تأثیر مثبت از طریق کمک های خیریه در قالب کمک های مالی و آموزش در نظر گرفت.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما