اشتباه شماره 1 خرید فالوور اینستاگرام شما مرتکب هستید (و 4 راه‌ها برای رفع آن)

Free vector online shopping concept. young man shopping online via smartphone خیلی از این سایتها به فکر فروش فالوورهای خود و کسب درآمد برای خود هستند و چندان به فکر تبعات این کار برای صفحه اینستاگرام شما نیستند. باوجود افزایش سایتهای جعلی و زیاد شدن فالوورهای فیک ممکن است شما کمی تردید داشته باشید، اما برای اینکه خیالتان را راحت کنیم باید بگوییم که اینستا پلاس با داشتن امکانات گوناگون در زمینه خرید فالوور، خرید لایک و… درگاه پرداخت امن زرین پال به کاربران نکست ممبر این امکان را می دهد که با خیالی راحت و به آسانی پرداخت و سفارش خود را ثبت کنند. در چنین شرایطی سون فالوور بهترین قیمت را به همراه بالاترین کیفیت ارائه کرده است تا با خیالی آسوده بتوانید نتیجه خوبی از آن بگیرید. آیا اینستاگرام جای خوبی برای کسب درآمد است؟ ولی دیگر جای نگرانی نیست چون نکست ممبر با سرویس های بدون ریزش تضمینی این مشکل را حل کرده و شما میتوانید بدون استرس و با خیال راحت هر مقدار که تمایل دارید با قیمت منصفانه و رقابتی ثبت سفارش کنید. شما هیچجوره نمیتوانید فالوور بخرید، اما میتوانید در پیجهای پر بازدید تبلیغات هدفمند انجام دهید تا کسانی که به محتوای پیج شما علاقه دارند یا از محصول شما خوششان میآید، پیجتان را دنبال کنند.

  1. پایینترین قیمت،
  2. خرید فالوور خارجی اینستاگرام برای دنیای کسب و کار
  3. انجام سفارشها گاهی با کمی تاخیر روبرو میشود
  4. خرید فالوور ایرانی طلایی
  5. افزایش نرخ تعامل engagement rate با کاربران

میتواند بهصورت شفاهی یا با اشتراکگذاری اکانتهایی که پستهای شما را با فالوورهای خودشان انجام میدهند، کار کند. در حالی که اگر فالوورهای شما زیاد باشد، کاربران شما را به جای رقیبان انتخاب می کنند. » همچنین میتوانید آیدی ربات را کپی کرده و در صندوق ذخیره پیام ها(Saved messages) تلگرام خودتان جای گذاری (paste) کنید. همچنین محتوایی مشابه پستهایی را که کاربران در گذشته با آنها بیشتر در ارتباط و تعامل بودند را بیشتر به کاربران پلتفرم اینستاگرام نمایش میدهد. شما عکسها یا ویدیوها را پست میکنید و آنها به شما پول میدهند و حساب شما را به یک جریان درآمد قابل اعتماد تبدیل میکند.

چه چیزی خرید فالوور اینستاگرام را متفاوت می سازد

به این ترتیب مخاطبانی که از تبلیغات به سراغ پیجتان میآیند، راحتتر به شما اعتماد میکنند. خیلی از کاربران تیم فالو جت را به عنوان بهترین ربات اینستاگرام می شناسند و می توان گفت این سایت از برترین و معتبر ترین سایت های ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با شبکه های اجتماعی مختلف است که فعالیت های خود را از سال 1395 آغاز کرده است. وجود چنین سابقه و قدرتی موجب شد که تیم فالو جت یک سرور تمام عیار به منظور افزایش فوری فالوور اینستاگرام راه اندازی نماید و در اختیار مشتریان وفادار خود قرار دهد. فالو جت خرید فالوور هم به صورت ایرانی و هم به صورت بین الملل را ارائه می دهد و شما با توجه به محتوای پیج خود می توانید نسبت به خرید اقدام کنید. خرید فالوور زن ایرانی: فالوورهای زن، دختر، پسر، مرد، بزرگسال، جوان و نوجوان با خرید فالوور 100درصد واقعی به پیج شما وارد میشوند. آیا همه فالوورها واقعی هستند ؟ تا بلکه با یک ذرهبین درستوحسابی ببینیم که آیا خرید فالوور اینستاگرام در مجموع به نفع پیج شماست یا به ضررتان.

شاخص‌ها شما در خرید فالوور اینستاگرام فوق‌العاده

قبل از خرید فالوور اینستاگرام توجه کنید که هر ارزانی یا حتی گرانی نشانه کیفیت فالوور نیست و هر نوع فالوور را توجه به نیاز و نوع فعالیت پیج شما مفید می باشد. هنگامی که شما فالوور اینستاگرام را خریداری می کنید. این وب سایت دارای چندین سال سابقه در ارائه خدمات ربات اینستاگرام می باشد و به پیش از 7000 پیج فعال خدمات متنوعی را ارائه نموده است که نشان دهنده قدرت و تخصص آن می باشد. های فالوور در کنار اینکه تعداد فالوورهای پیج شما را افزایش می دهد خدمات جانبی دیگری نیز ارائه می کنند و سعی دارد که از طریق آن ها فالوورها را به پیج تان وفادار نماید.

  • خرید فالوور ( ایرانی و بین الملل)
  • فرآیند خودکار
  • فروش فالوور اینستاگرام
  • خرید فالوور ارزان اینستاگرام

شما باید به دنبال راهی برای بدست آوردن فالوورهای ارزشمند باشید، فالوورهایی که در طولانی مدت به درد شما یا کسب و کارتان بخورند. اما اگر این روش به درستی انجام نشود، میتواند در دراز مدت به ضرر کسب و کار شما عمل کند. استفانی مورگان ، بنیانگذار و مدیرعامل Social Lock، از تحقیقات بازار به عنوان جایگزینی برای خرید فالوور حمایت میکند و میگوید: « انجام تحقیقات بازار در مورد اینکه مشتری ایدهآل شما چه می خواهد؟ به عبارتی هر فالوور برایش حدود 100 تومان هزینه برده است که این رقم به شدت پایین و ایدهآل است. خب زمانی که شما تعداد زیادی فالوور فیک در حسابتان داشته باشید و یک پست را منتشر کنید، هیچ تعاملی دریافت نمیکنید؛ مثلاً ممکن است 10هزارنفر فالوور داشته باشید اما صرفاً پستتان در 24 ساعت، 100 عدد لایک بگیرد. با خواندن توضیحات هر سرور اطلاعات مفیدی شامل سرعت ارسال ، کیفیت و میزان ریزش ، مدت زمان تکمیل سفارش بر حسب 100 سفارش آخر از این سرور و آیدی یا لینک درخواستی که باید در فیلد مشخص شده وارد شود. اگر شما فالوور هایی که خریداری می کنید فیک باشد، در مدت زمان کم اینستاگرام پیج شما را از دسترس خارج می کند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما