در برادوی، «سیندرلای بد» یک شورشی با لهجه بروکلینی است

Linedy، آیا برای مشاوره در مورد چیز خاصی به Carolee رفته اید؟

ژنو من پرسیدم: “برای اینکه بعد از یک نمایش از کار بیفتی چه کار می کنی؟”

کارملو بله، و فکر نمی کنم پاسخ خوبی داشته باشم!

ژنو آره، او می‌گفت: «هنوز دارم آن را کشف می‌کنم» و من می‌گفتم «من هم». این برای من مفید بود که بدانم هنوز ندانستن اشکالی ندارد.

کارملو خیلی چیزها هست که من هنوز در سن 60 سالگی نمی دانم. یادم می آید که چقدر سخت بود که بتوانی ذهن و بدنت را آنقدر آرام کنی که بتوانی وقتی مادر شدی بخوابی، چون به خانه میرسی ، مانند نیمه شب و سپس باید ساعت 7 از خواب بیدار شوید و –

ژنو ناهار! اتوبوس!

کارملو بله، پس مهم است که تا ساعت 3 صبح بیدار نمانید، “باشه، خوب، من آن خط را درست انجام ندادم، و باید فردا به آن فکر کنم.” شما باید راه هایی پیدا کنید که فقط آن را رها کنید و بخوابید.

لیندی، چند تا بچه داری؟

ژنو من دو تا بچه ناتنی دارم آنها 12 و 10 ساله هستند. من شوهرم را دقیقاً در خیابان در اولین حضورم در برادوی در «روی پای تو» ملاقات کردم. در ماریوت مارکیز او اهل صحنه است و روی نمایش کار کرده است.

هر دوی شما مدرک کسب و کار گرفته اید. آیا دنیای شرکت ها یک حرفه پشتیبان بود؟

کارملو من فقط می خواستم یک وکیل شرکتی باشم. اما بعد از کالج، این کار را با تولید «آنها آهنگ ما را می‌نوازند» در این شهر تفریحی نزدیک خانه‌ام در لیک جورج، نیویورک انجام دادم و با همه این بازیگران از نیویورک آشنا شدم که می‌گفتند «تو باید حرکت کنی. به نیویورک بروید و آن را امتحان کنید.» اما لایندی، شما در واقع مدتی در دنیای تجارت کار کردید.

ژنو بعد از کالج، اینجا در شهر در یک بانک خصوصی لبنانی کار کردم. سپس از یکی از دوستانم در مورد فراخوانی باز برای آزمایشگاه توسعه برای “روی پای تو”، موزیکال گلوریا استفان، شنیدم. رفتم و با تجربه تئاتری که از دبیرستان داشتم، اولین حضورم در برادوی را در آنسامبل انجام دادم. من جوانترین بازیگر این فیلم بودم و هر روز در تمرین گریه می کردم زیرا باورم نمی شد که با بازیگران «در ارتفاعات» که از آنها بت بودم روی صحنه هستم.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما