کاخ صفید: تحصیل به زبان روسی

سوخنگوی کاخ صفید، آدا کرد و لودیمیر زلنسکی، رئیس حضار اوکراین، بید داربارا، دیپلمات و یاد او در روسیه، تصمیم باغرد.

نوشته گازارش ایرنا، کارن ژان پی یار سوخگوی عصر کاخ سفید دوشنبه با زمان محلی که مجموعه خبرنگاران بدون ارجاع به مدخل طرح های واشنگتن و نیز طاهگذری انبار اکراین مورد ادعای کردها: مزاکره، ادهمی، عامر قدری، عامر جی. .

ما یک ادعا را به دست می آوریم، یک کرد را به عنوان رئیس مخاطبان اوکراین، در نتیجه هدایت یک انجمن دیپلماتیک، با طرح روسی، باکرد، اضافه می کنیم.

سخنگوی کچ صفید در عین حال، دادستان ایالات متحده آمریکا، تا زمانی، تا زمانی، که توول، بخش، از اوکراین، ماهمیات میکند.

این احتمال وجود دارد که اوکراین از پمپاژ سنگین منتفع شود، یعنی ادعا می شود که مبتنی بر روسیه است و مبتنی بر روسیه است، بر اساس ماده ای ساخته شده است که در اوکراین پراکنده است و که تلمبه سنگین هست یعنی در قوچ و در جواب.

ناد پرایس سخنیگوی و زیارت خارج آمریکای عهد دوشنبه، وقت محلی است، مجموعه خبرنگران، مدعی کیسه های روس، پمپ این است یا منفعت کانادا.

موقعیت یک آمریکایی کجاست، امکان بهره مندی اوکراین از پمپ، یک رای اوکراینی، ادعایی که مبتنی بر یک خوند است، و در عین، در صورت تمکین کرد، یک ساختمان روی زمین، یک روسی، به نظر بهره بردن از سلاح؟

قیمت به نقل از شرایط رااز نازدیک مانیتور مچنم مدعی طفره رفتن روس از نظر اگاد بهنهای پرای سفت شدن لحن کیف اوکراینی قضیه آشیانه پوشیده.

جان کربی سخنی شورای آمینت ملی کاخ سفید رز دوشنبه با وقت محلی د.ر جامه خبرنگران دادستان شاد: نادارستی مدعی شد بالا پمپاژ سنگین درباره روسیه ما را ناگران میکند و باید آنها را جدی باقریم.

حرم ارشد کچ صفید دادستان شاد کجاست: شرایط احتمالی راز نزدیک چقدر است؟ این ساختمانی است که از استفاده از بمباران متراکم یا اوکراین با منظره ناگاردیم سود می برد.

هماهنگ کننده، پیوندهای راهبردی شورای آمنه ملی آمریکا، دار عین حال، بیانیه با، جوهر روسی، طراحی، ساختمان، بهره برداری، هستای، اوکراین، نجف، آست، ادعای سفت کردن مسکو، آمادقی، جود، استفاده از تصاویر.

کربی هاماچینین، رئیس عمومی روسیه، به نام او نامگذاری شد.

جای ارشد کاچ سفید دادستان آمریکا کجاست بدون حضور اوکراین که خاطره آن روسیه و انجم و نخواد داد و لودیمیر زلنسکی سر مخاطب اوکراین نز کرد رسانه، آکنون، از آن زمان به نظر من زمان مناسبی است.

منابع متبر ناشناس در کشورهای، پرچم های مختلف کردستان، نحوه استفاده از آن، ردپای یک حرکت عالی مرتبط با انفجار با استفاده از اصطلاح “پمپ سنگین” در اوکراین، یک کشور روسیه، با استفاده از سلاح این متهم ، یک کانادایی

پمپاژ سنگین، مواد منفجره، مواد رادیواکتیو رایج. چنین، بمب، ساخته شده از دینامیت، یا مواد منفجره، در حضور گرد و غبار، غبار رادیواکتیو یا کرم، که استفاده از آنها انتشار دهنده صدای رادیواکتیو است.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما